czemu Twoj kumpel szuka w etce? chcesz to kupic w aso? ja dzis bylem u kumpla w motoryzacyjnym i znalazl mi przeguby do s2 cen od 118pln do ponad 300 w zaleznosci od firmy i jakoscibinekbnk pisze:Kumpel sprawdzał w etce i nic niema ani piast ani tarcz ani przegubów
[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Odświeżam temat bo i ja będę musiał zrobić takie dystanse... - chyba że wrzucę 17" w lupo... 
Więc moje pytania:
1. czy ktoś przelatał już sezon/dwa z dystansem 5x112 -> 4x108 - bez przygód, jak wyglądały dystanse po sezonie..? Oczywiście chodzi mi o jeżdżenie autem przez pełen sezon i szybszą jazdą, hamowanie, ostra jazda po zakrętach...
2. jakie dystanse będą pewniejsze, stalowe czy alu (skłaniam się ku 1, taniej i solidniej moim zdaniem..)
3. jaki system mocowania wybrać? Śruby na imbus 10.9 i na to koło.. czy robić gniazda do stożka i śruby "samochodowe" zastosować...?
4. Jeżeli mam felgi 9J z ET60 to jak dobrze liczę to dystans potrzebuję 30? / 45?! (oczywiście delikatnie muszą wystawać..)
Wszystko wszystkim ale bezpieczeństwo na 1 miejscu...

Więc moje pytania:
1. czy ktoś przelatał już sezon/dwa z dystansem 5x112 -> 4x108 - bez przygód, jak wyglądały dystanse po sezonie..? Oczywiście chodzi mi o jeżdżenie autem przez pełen sezon i szybszą jazdą, hamowanie, ostra jazda po zakrętach...
2. jakie dystanse będą pewniejsze, stalowe czy alu (skłaniam się ku 1, taniej i solidniej moim zdaniem..)
3. jaki system mocowania wybrać? Śruby na imbus 10.9 i na to koło.. czy robić gniazda do stożka i śruby "samochodowe" zastosować...?
4. Jeżeli mam felgi 9J z ET60 to jak dobrze liczę to dystans potrzebuję 30? / 45?! (oczywiście delikatnie muszą wystawać..)
Wszystko wszystkim ale bezpieczeństwo na 1 miejscu...
1. Ja w poprzednim sezonie stosowałem Adaptery 4x108 -> 5x112 i byłem zadowolony, nic sie z nimi nie działo tak samo z kołami (koło było przykrecone do adapteru na 4 śruby a nie 5! ) Prędkości rzędu prawie 200km/h na autostradzie (ABK i tak już wiecej nie wyciagnie
) dynamiczna jazda itp nie sprawiały zadnych kłopotów.
2.Tylko stalowe bo w aluminiowych gwinty sie wyrabiaja i możesz pozbyć sie koła w czasie jazdy.
3. Ja miałem zrobione na imbusy i chyba jest to jedyna możliwość. W tym wypadku jedna sruba pokrywa sie w obu rozstawach i koło musi być przykrecone na 4 śruby. Ewentualnie jest możliwość zrobienia tam śruby mimośrodowej ale gościu który robił mi dystanse polecał dla bezpieczeństwa tego nie robić.
4. Co do ET to pytanie jaka buda
a adaptery muszą mieć minimum 15-17mm grubości !

2.Tylko stalowe bo w aluminiowych gwinty sie wyrabiaja i możesz pozbyć sie koła w czasie jazdy.
3. Ja miałem zrobione na imbusy i chyba jest to jedyna możliwość. W tym wypadku jedna sruba pokrywa sie w obu rozstawach i koło musi być przykrecone na 4 śruby. Ewentualnie jest możliwość zrobienia tam śruby mimośrodowej ale gościu który robił mi dystanse polecał dla bezpieczeństwa tego nie robić.
4. Co do ET to pytanie jaka buda

Panie Viteknt, gdzie Pan zamawiał takie dystanse i w jakiej cenie..?
Koła mam, opon jeszcze nie, tzn.. mam na oku ale obecnie zaczynają się schody...
bo mam ranty ok 1,5".. - felga nie wygląda.. no i teraz pytanie jakie ranty założyć żeby to zaczeło wyglądać i co dalej.. - bo mieć takie krowy powiedzmy ok 10" szerokosci to nie problem, opony też nie.. tylko qrwa schować to jakoś pod błotniki... 9J już jest ładnie szeroko.. i tak powinno zostać moim zdaniem, buda to B4 avant..
dla jasności, felgi to oklepane 17" RH ZW1, jednak spodobały mi się bardzo i postanowiłem takie zanabyć.. ale trochę dziwna wydaje mi się kombinacja z 1,5" rantem.. - moim skromnym zdaniem powinien on być szerszy... a bęben większy.. wtf?
Koła mam, opon jeszcze nie, tzn.. mam na oku ale obecnie zaczynają się schody...

dla jasności, felgi to oklepane 17" RH ZW1, jednak spodobały mi się bardzo i postanowiłem takie zanabyć.. ale trochę dziwna wydaje mi się kombinacja z 1,5" rantem.. - moim skromnym zdaniem powinien on być szerszy... a bęben większy.. wtf?
[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5
myślał ktoś z forumowiczów nad zmianą piast na 112x5
jak już sprawdziłem to na 99% piasty od C4 A6 powinny pasować na tył (opcja przy hamulcach tarczowych)
problem będzie większy przy dopasowaniu przodu, Lożycho jest to samo co w A4 B5 ale problem to wysokość piasty? i tu się zaczynają schody
jak już sprawdziłem to na 99% piasty od C4 A6 powinny pasować na tył (opcja przy hamulcach tarczowych)
problem będzie większy przy dopasowaniu przodu, Lożycho jest to samo co w A4 B5 ale problem to wysokość piasty? i tu się zaczynają schody
W ZW1 rotorobęben ma szerokość 6,75" i to optimum, bo zwykle gdy bęben jest węższy to potrzebny jest dystans, aby nie dotykało zacisku hamulcowego. Rant 1,25" był standardem i dawało to razem 8" szerokości, co dla małych aut typu opel astra daje niezły efekt. W Audi 80 B4 można zmieścić 9" bez problemów ale oponę warto założyć nie szerszą niż 225mm.
Nowe ranty kupisz np od tego pana:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=6298983
Można kupić nawet z radinoxu, ale ich koszt przekracza 1000zł za sztukę. Aluminiowe są tańsze.
Nowe ranty kupisz np od tego pana:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=6298983
Można kupić nawet z radinoxu, ale ich koszt przekracza 1000zł za sztukę. Aluminiowe są tańsze.