Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 lip 2014, 15:50

binekbnk pisze:Kumpel sprawdzał w etce i nic niema ani piast ani tarcz ani przegubów
czemu Twoj kumpel szuka w etce? chcesz to kupic w aso? ja dzis bylem u kumpla w motoryzacyjnym i znalazl mi przeguby do s2 cen od 118pln do ponad 300 w zaleznosci od firmy i jakosci

Awatar użytkownika
smog_16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 28 lis 2010, 11:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: smog_16 » 17 sie 2014, 17:36

Panowie a próbował ktoś przerabiać ten rozstaw na częściach z A6 c5 ? Mam całą taką do rozbiórki i zastanawiam się czy uda się to jakoś zrobić

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 sie 2014, 19:53

raczej nikt nie probowal, ale jak masz pod reka to mierz i pasuj moze cos sie uda przypasowac

Awatar użytkownika
smog_16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 28 lis 2010, 11:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: smog_16 » 18 sie 2014, 22:15

no to nic trzeba będzie spróbować , mam też jeszcze jedną piastę z b4 więc na niej spróbuje to poskładać i zobaczymy może jak raz się uda :)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 sie 2014, 06:23

bardziej do pomiarów przyda Ci sie zwrotnica, piastę możesz porównać wymiarowo, ale zawsze na któryś element możesz nie zwrócić uwagi, ale próbuj i napisz kilka słów o swoim pomyśle

Awatar użytkownika
smog_16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 28 lis 2010, 11:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: smog_16 » 19 sie 2014, 17:50

Kolczat, Sorry pomyliłem się zwrotnica mi jedna leży :D
Do końca nastepnego tygodnia rozbiorę do końca A6 to wtedy będę kombinował z tym i na pewno napiszę jak to wygląda :)

ArekR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 07 paź 2014, 17:42

Post autor: ArekR » 08 paź 2014, 09:29

Witam mam pytanko w tym temacie. Mam paska b5 calego czy ktos wie czy z tego mozna cos zaadaptowac zeby zmienic z 4x108 na 5x112? Tez bede zmienial w swojej B4 i szukam wszelkich info?

tomkom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 452
Rejestracja: 21 cze 2010, 12:22
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: tomkom1 » 08 paź 2014, 18:57

wszystko o osce.
jak sprawa sei ma z Q?

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 08 paź 2014, 23:51

tomkom1 w quattro to chyba podpasujesz od kazdej b5 awd

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 16 lis 2014, 19:47

Rastaman25 pisze:tomkom1 w quattro to chyba podpasujesz od kazdej b5 awd
tył podobno tak, a przód wciąż tylko S2?

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 02 lut 2015, 11:39

Odświeżam temat bo i ja będę musiał zrobić takie dystanse... - chyba że wrzucę 17" w lupo... :D

Więc moje pytania:
1. czy ktoś przelatał już sezon/dwa z dystansem 5x112 -> 4x108 - bez przygód, jak wyglądały dystanse po sezonie..? Oczywiście chodzi mi o jeżdżenie autem przez pełen sezon i szybszą jazdą, hamowanie, ostra jazda po zakrętach...
2. jakie dystanse będą pewniejsze, stalowe czy alu (skłaniam się ku 1, taniej i solidniej moim zdaniem..)
3. jaki system mocowania wybrać? Śruby na imbus 10.9 i na to koło.. czy robić gniazda do stożka i śruby "samochodowe" zastosować...?
4. Jeżeli mam felgi 9J z ET60 to jak dobrze liczę to dystans potrzebuję 30? / 45?! (oczywiście delikatnie muszą wystawać..)

Wszystko wszystkim ale bezpieczeństwo na 1 miejscu...

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 02 lut 2015, 14:12

1. Ja w poprzednim sezonie stosowałem Adaptery 4x108 -> 5x112 i byłem zadowolony, nic sie z nimi nie działo tak samo z kołami (koło było przykrecone do adapteru na 4 śruby a nie 5! ) Prędkości rzędu prawie 200km/h na autostradzie (ABK i tak już wiecej nie wyciagnie :-) ) dynamiczna jazda itp nie sprawiały zadnych kłopotów.

2.Tylko stalowe bo w aluminiowych gwinty sie wyrabiaja i możesz pozbyć sie koła w czasie jazdy.

3. Ja miałem zrobione na imbusy i chyba jest to jedyna możliwość. W tym wypadku jedna sruba pokrywa sie w obu rozstawach i koło musi być przykrecone na 4 śruby. Ewentualnie jest możliwość zrobienia tam śruby mimośrodowej ale gościu który robił mi dystanse polecał dla bezpieczeństwa tego nie robić.

4. Co do ET to pytanie jaka buda :) a adaptery muszą mieć minimum 15-17mm grubości !

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 04 lut 2015, 17:38

Panie Viteknt, gdzie Pan zamawiał takie dystanse i w jakiej cenie..?

Koła mam, opon jeszcze nie, tzn.. mam na oku ale obecnie zaczynają się schody... :D bo mam ranty ok 1,5".. - felga nie wygląda.. no i teraz pytanie jakie ranty założyć żeby to zaczeło wyglądać i co dalej.. - bo mieć takie krowy powiedzmy ok 10" szerokosci to nie problem, opony też nie.. tylko qrwa schować to jakoś pod błotniki... 9J już jest ładnie szeroko.. i tak powinno zostać moim zdaniem, buda to B4 avant..

dla jasności, felgi to oklepane 17" RH ZW1, jednak spodobały mi się bardzo i postanowiłem takie zanabyć.. ale trochę dziwna wydaje mi się kombinacja z 1,5" rantem.. - moim skromnym zdaniem powinien on być szerszy... a bęben większy.. wtf?

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5

Post autor: LUPO » 04 lut 2015, 23:39

myślał ktoś z forumowiczów nad zmianą piast na 112x5
jak już sprawdziłem to na 99% piasty od C4 A6 powinny pasować na tył (opcja przy hamulcach tarczowych)
problem będzie większy przy dopasowaniu przodu, Lożycho jest to samo co w A4 B5 ale problem to wysokość piasty? i tu się zaczynają schody

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 05 lut 2015, 00:13

W ZW1 rotorobęben ma szerokość 6,75" i to optimum, bo zwykle gdy bęben jest węższy to potrzebny jest dystans, aby nie dotykało zacisku hamulcowego. Rant 1,25" był standardem i dawało to razem 8" szerokości, co dla małych aut typu opel astra daje niezły efekt. W Audi 80 B4 można zmieścić 9" bez problemów ale oponę warto założyć nie szerszą niż 225mm.

Nowe ranty kupisz np od tego pana:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=6298983
Można kupić nawet z radinoxu, ale ich koszt przekracza 1000zł za sztukę. Aluminiowe są tańsze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl