czemu Twoj kumpel szuka w etce? chcesz to kupic w aso? ja dzis bylem u kumpla w motoryzacyjnym i znalazl mi przeguby do s2 cen od 118pln do ponad 300 w zaleznosci od firmy i jakoscibinekbnk pisze:Kumpel sprawdzał w etce i nic niema ani piast ani tarcz ani przegubów
[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Odświeżam temat bo i ja będę musiał zrobić takie dystanse... - chyba że wrzucę 17" w lupo...
Więc moje pytania:
1. czy ktoś przelatał już sezon/dwa z dystansem 5x112 -> 4x108 - bez przygód, jak wyglądały dystanse po sezonie..? Oczywiście chodzi mi o jeżdżenie autem przez pełen sezon i szybszą jazdą, hamowanie, ostra jazda po zakrętach...
2. jakie dystanse będą pewniejsze, stalowe czy alu (skłaniam się ku 1, taniej i solidniej moim zdaniem..)
3. jaki system mocowania wybrać? Śruby na imbus 10.9 i na to koło.. czy robić gniazda do stożka i śruby "samochodowe" zastosować...?
4. Jeżeli mam felgi 9J z ET60 to jak dobrze liczę to dystans potrzebuję 30? / 45?! (oczywiście delikatnie muszą wystawać..)
Wszystko wszystkim ale bezpieczeństwo na 1 miejscu...
Więc moje pytania:
1. czy ktoś przelatał już sezon/dwa z dystansem 5x112 -> 4x108 - bez przygód, jak wyglądały dystanse po sezonie..? Oczywiście chodzi mi o jeżdżenie autem przez pełen sezon i szybszą jazdą, hamowanie, ostra jazda po zakrętach...
2. jakie dystanse będą pewniejsze, stalowe czy alu (skłaniam się ku 1, taniej i solidniej moim zdaniem..)
3. jaki system mocowania wybrać? Śruby na imbus 10.9 i na to koło.. czy robić gniazda do stożka i śruby "samochodowe" zastosować...?
4. Jeżeli mam felgi 9J z ET60 to jak dobrze liczę to dystans potrzebuję 30? / 45?! (oczywiście delikatnie muszą wystawać..)
Wszystko wszystkim ale bezpieczeństwo na 1 miejscu...
1. Ja w poprzednim sezonie stosowałem Adaptery 4x108 -> 5x112 i byłem zadowolony, nic sie z nimi nie działo tak samo z kołami (koło było przykrecone do adapteru na 4 śruby a nie 5! ) Prędkości rzędu prawie 200km/h na autostradzie (ABK i tak już wiecej nie wyciagnie ) dynamiczna jazda itp nie sprawiały zadnych kłopotów.
2.Tylko stalowe bo w aluminiowych gwinty sie wyrabiaja i możesz pozbyć sie koła w czasie jazdy.
3. Ja miałem zrobione na imbusy i chyba jest to jedyna możliwość. W tym wypadku jedna sruba pokrywa sie w obu rozstawach i koło musi być przykrecone na 4 śruby. Ewentualnie jest możliwość zrobienia tam śruby mimośrodowej ale gościu który robił mi dystanse polecał dla bezpieczeństwa tego nie robić.
4. Co do ET to pytanie jaka buda a adaptery muszą mieć minimum 15-17mm grubości !
2.Tylko stalowe bo w aluminiowych gwinty sie wyrabiaja i możesz pozbyć sie koła w czasie jazdy.
3. Ja miałem zrobione na imbusy i chyba jest to jedyna możliwość. W tym wypadku jedna sruba pokrywa sie w obu rozstawach i koło musi być przykrecone na 4 śruby. Ewentualnie jest możliwość zrobienia tam śruby mimośrodowej ale gościu który robił mi dystanse polecał dla bezpieczeństwa tego nie robić.
4. Co do ET to pytanie jaka buda a adaptery muszą mieć minimum 15-17mm grubości !
Panie Viteknt, gdzie Pan zamawiał takie dystanse i w jakiej cenie..?
Koła mam, opon jeszcze nie, tzn.. mam na oku ale obecnie zaczynają się schody... bo mam ranty ok 1,5".. - felga nie wygląda.. no i teraz pytanie jakie ranty założyć żeby to zaczeło wyglądać i co dalej.. - bo mieć takie krowy powiedzmy ok 10" szerokosci to nie problem, opony też nie.. tylko qrwa schować to jakoś pod błotniki... 9J już jest ładnie szeroko.. i tak powinno zostać moim zdaniem, buda to B4 avant..
dla jasności, felgi to oklepane 17" RH ZW1, jednak spodobały mi się bardzo i postanowiłem takie zanabyć.. ale trochę dziwna wydaje mi się kombinacja z 1,5" rantem.. - moim skromnym zdaniem powinien on być szerszy... a bęben większy.. wtf?
Koła mam, opon jeszcze nie, tzn.. mam na oku ale obecnie zaczynają się schody... bo mam ranty ok 1,5".. - felga nie wygląda.. no i teraz pytanie jakie ranty założyć żeby to zaczeło wyglądać i co dalej.. - bo mieć takie krowy powiedzmy ok 10" szerokosci to nie problem, opony też nie.. tylko qrwa schować to jakoś pod błotniki... 9J już jest ładnie szeroko.. i tak powinno zostać moim zdaniem, buda to B4 avant..
dla jasności, felgi to oklepane 17" RH ZW1, jednak spodobały mi się bardzo i postanowiłem takie zanabyć.. ale trochę dziwna wydaje mi się kombinacja z 1,5" rantem.. - moim skromnym zdaniem powinien on być szerszy... a bęben większy.. wtf?
[B4 2.0 ABK] ze 108x4 na 112x5
myślał ktoś z forumowiczów nad zmianą piast na 112x5
jak już sprawdziłem to na 99% piasty od C4 A6 powinny pasować na tył (opcja przy hamulcach tarczowych)
problem będzie większy przy dopasowaniu przodu, Lożycho jest to samo co w A4 B5 ale problem to wysokość piasty? i tu się zaczynają schody
jak już sprawdziłem to na 99% piasty od C4 A6 powinny pasować na tył (opcja przy hamulcach tarczowych)
problem będzie większy przy dopasowaniu przodu, Lożycho jest to samo co w A4 B5 ale problem to wysokość piasty? i tu się zaczynają schody
W ZW1 rotorobęben ma szerokość 6,75" i to optimum, bo zwykle gdy bęben jest węższy to potrzebny jest dystans, aby nie dotykało zacisku hamulcowego. Rant 1,25" był standardem i dawało to razem 8" szerokości, co dla małych aut typu opel astra daje niezły efekt. W Audi 80 B4 można zmieścić 9" bez problemów ale oponę warto założyć nie szerszą niż 225mm.
Nowe ranty kupisz np od tego pana:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=6298983
Można kupić nawet z radinoxu, ale ich koszt przekracza 1000zł za sztukę. Aluminiowe są tańsze.
Nowe ranty kupisz np od tego pana:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=6298983
Można kupić nawet z radinoxu, ale ich koszt przekracza 1000zł za sztukę. Aluminiowe są tańsze.