Wtryskiwacze AFN już siedzą :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Czuć, że jest więcej pod nogą :lol: Z wymianą zero problemów, bo okazało się, że u mnie siedziały wtryski 2 spężynowe, były identycznej wielkości jak AFNy. Za to po wymianie, gdy silnik się nagrzał, pękła 1 łapa i zetor chodził jak traktor. Na szczęście usterka szybko zdiagnozowana i usunięta (koszt w ASO takiej stopki to 98 zł :shock:, na szczęście załatwiłem uzywkę :mrgreen:)
Sprawdzona też kompresja, bo tdi bierze olej (około 500-700 ml na 1000 km). I tak: 30, 28, 26, 28. Po konsultacji z teściem na jesieni ściągamy głowicę i szykuje się mały remoncik. Także komp od kostrza będzie musiał jeszcze trochę poczekać
I żeby jakoś dojeździć te parę miesięcy zmieniłem oliwę z Lotosa 10w40 (wiem, wiem, tylko nie lotos, jak się chciało zaoszczędzić 50 zł. to się teraz ma za swoje) na Valvoline ML 10w40 Diesel.
[ Dodano: 2013-06-26, 18:06 ]
No i w końcu porządna polerka końca komina
AFNy już dawno siedzą, jak dojdzie Pierburg zamiast Boscha to zadowole się spokojnie softem 120/290 <ok> Turbo mi trochę oleju puszcza w wydech,na "większym" sofcie pewnie będzie dymił. Miałem regenerować lub szukać używki, ale póki co funduszy starczy tylko na przekładkę