[B4 1Z Bosch] Moja audiczka
- macio_ndm
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 sie 2009, 22:59
- Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
- Kontakt:
Re: [B4 1Z Bosch] Moja audiczka
Bardzo fajna audiczka, też musiałem zrobić przycisk do podgrzewania świec bo na zimnym silniku nie chce mi palić (długo kręci)krzyn33 pisze: - grzanie świec na przycisk ze środka
Pozdro!
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- krzyn33
- Forum Audi 80
- Posty: 152
- Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
- Imię: Adam
- Model: Audi A3
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Rzeszów
Mały update;
Wtryskiwacze AFN już siedzą :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Czuć, że jest więcej pod nogą :lol: Z wymianą zero problemów, bo okazało się, że u mnie siedziały wtryski 2 spężynowe, były identycznej wielkości jak AFNy. Za to po wymianie, gdy silnik się nagrzał, pękła 1 łapa i zetor chodził jak traktor. Na szczęście usterka szybko zdiagnozowana i usunięta (koszt w ASO takiej stopki to 98 zł :shock:, na szczęście załatwiłem uzywkę :mrgreen:)
Sprawdzona też kompresja, bo tdi bierze olej (około 500-700 ml na 1000 km). I tak: 30, 28, 26, 28. Po konsultacji z teściem na jesieni ściągamy głowicę i szykuje się mały remoncik. Także komp od kostrza będzie musiał jeszcze trochę poczekać
I żeby jakoś dojeździć te parę miesięcy zmieniłem oliwę z Lotosa 10w40 (wiem, wiem, tylko nie lotos, jak się chciało zaoszczędzić 50 zł. to się teraz ma za swoje) na Valvoline ML 10w40 Diesel.
[ Dodano: 2013-06-26, 18:06 ]
No i w końcu porządna polerka końca komina
Wtryskiwacze AFN już siedzą :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Czuć, że jest więcej pod nogą :lol: Z wymianą zero problemów, bo okazało się, że u mnie siedziały wtryski 2 spężynowe, były identycznej wielkości jak AFNy. Za to po wymianie, gdy silnik się nagrzał, pękła 1 łapa i zetor chodził jak traktor. Na szczęście usterka szybko zdiagnozowana i usunięta (koszt w ASO takiej stopki to 98 zł :shock:, na szczęście załatwiłem uzywkę :mrgreen:)
Sprawdzona też kompresja, bo tdi bierze olej (około 500-700 ml na 1000 km). I tak: 30, 28, 26, 28. Po konsultacji z teściem na jesieni ściągamy głowicę i szykuje się mały remoncik. Także komp od kostrza będzie musiał jeszcze trochę poczekać
I żeby jakoś dojeździć te parę miesięcy zmieniłem oliwę z Lotosa 10w40 (wiem, wiem, tylko nie lotos, jak się chciało zaoszczędzić 50 zł. to się teraz ma za swoje) na Valvoline ML 10w40 Diesel.
[ Dodano: 2013-06-26, 18:06 ]
No i w końcu porządna polerka końca komina
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko