Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problemy z odpalaniem i paleniem cewek

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
artur_ch-w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 cze 2014, 14:32
Lokalizacja: Chorzów

[B4 2.0 ABK] Problemy z odpalaniem i paleniem cewek

Post autor: artur_ch-w » 29 cze 2014, 13:36

Witam
Od roku mam Audi 80 B4 2litrowa 115km w gazie staga. Mam problemy z autem po kradzieży podczas ucieczki padła cewka i pompa paliwa i auto zostało porzucone. Od tego czasu mam problemy z odpalaniem muszę odpalać z wciśniętym pedałem gazu i nie za pierwszym razem odpala a po odpaleniu szaleją obroty na benzynie i nie równo chodzi i gaśnie po przełączeniu na gaz chodzi dobrze czasami tylko skaczą obroty. I od kradzieży 3 razy wymieniłem cewkę bo siadła.

W aucie wymieniłem kostkę stacyjki po kradzieży bo była rozwalona, rozrząd ijest dobrze ustawiony bo był sprawdzony. Cewkę , pompę paliwa, czujnik hala, kopułkę i palec. Bylem ostatnio na warsztacie mechanik powiedział że nie wie od czego to aparat zapłonowy sprawdził jest dobry, zapłon ustawił, wymienił czujnik hala po podpięciu do komputera żaden błąd nie wyskoczył ani nic . Powiedział tylko ze wydaje mu się ze tak jakby brał lewe po wietrze ale jakby było z prze pływką coś wydaje mi się ze wyskoczył by jakiś błąd na komputerze.

Więc proszę o pomoc was z góry dziekuję i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 29 cze 2014, 17:57 przez artur_ch-w, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 cze 2014, 17:57

artur_ch-w pisze:jakby brał lewe po wietrze ale jakby było z prze pływką coś wydaje mi się ze wyskoczył by jakiś błąd na komputerze.
Ta przepływówka może podawać złe wskazania a wtedy komputer nie wykaże błędu.

I następnym razem nazywaj poprawnie tematy.

artur_ch-w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 cze 2014, 14:32
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: artur_ch-w » 29 cze 2014, 19:44

dzięki za podpowiedż. Musial bym załatwić dobra przepływkę i zobaczyc czy coś to zmieni

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 cze 2014, 20:05

artur_ch-w pisze:aparat zapłonowy sprawdził jest dobry, zapłon ustawił,
a chociaż dobrze :?: bo a ABK ustawia się to w odpowiedni sposób, poczytaj o tym
artur_ch-w pisze:I od kradzieży 3 razy wymieniłem cewkę bo siadła.
od źle ustawionego zapłonu często się tak dzieje

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 cze 2014, 20:48

artur_ch-w pisze:Musial bym załatwić dobra przepływkę i zobaczyc czy coś to zmieni
Jeszcze można po podłączeniu do komputera sprawdzić jakie wartości pokazuje.

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 30 cze 2014, 08:49

To z obortami, miałem to samo i można powiedzieć, że rozwiązałem. Moja pompa paliwa już się kończy i daje za małe ciśnienie, po podmianie na nówkę kolegi wszystko cyka jak trzeba ;)

artur_ch-w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 cze 2014, 14:32
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: artur_ch-w » 09 lip 2014, 21:01

wymieniłem aparat zapłonowy ponieważ były wyczówalne drgania w środku jakby palec tarł i mama nadzieje ze skonczą sie problemy z paleniem cewek. Ale dalej na benzynie nierówno chodzi faluja obroty iprzy odpalaniu z 30sekund musze trzymac na rozruchu i wcisnac gaz zeby odpalic. A jak juz odpali i pzełaczy sie na lpg to chodzi ladnie silnik i równo

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 09 lip 2014, 21:16

artur_ch-w pisze:wymieniłem aparat zapłonowy ponieważ były wyczówalne drgania w środku jakby palec tarł i mama nadzieje ze skonczą sie problemy z paleniem cewek. Ale dalej na benzynie nierówno chodzi faluja obroty iprzy odpalaniu z 30sekund musze trzymac na rozruchu i wcisnac gaz zeby odpalic. A jak juz odpali i pzełaczy sie na lpg to chodzi ladnie silnik i równo
kolega wyżej ci napisal zapłon to podstawa w ABK bo tak to zakup sobie z taczke tych cewek

artur_ch-w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 cze 2014, 14:32
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: artur_ch-w » 09 lip 2014, 22:31

dzisiaj mialem sprawdzany zaplon lampa na warsztacie i jest dobrze ustawiony

[ Dodano: 2014-07-09, 22:35 ]
zastanawiam sie czy to moze nie przekaznik ten slynny juz w tych silnikach 30

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 lip 2014, 15:35

artur_ch-w pisze:dzisiaj mialem sprawdzany zaplon lampa na warsztacie i jest dobrze ustawiony
a jak Ci to sprawdzali bo jestem ciekaw pewnie na wolnych obr :?:

artur_ch-w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 cze 2014, 14:32
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: artur_ch-w » 10 lip 2014, 17:07

tak na wolnych obrotach

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 lip 2014, 17:09

artur_ch-w pisze:tak na wolnych obrotach
tak myślałem :-P takie sprawdzenie przy ABK można se wsadzić w buty ;-)

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 11 lip 2014, 10:41

Temat stary jak świat. Poprawnie ustawiony czujnik położenia wału (aparat zapłonowy) to podstawa przy ABK. Bez poprawnego wykonania tej czynności prawidłowa praca silnika jest niemożliwa a przy okazji cewki zapłonowe będą "padały jak muchy".

artur_ch-w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 cze 2014, 14:32
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: artur_ch-w » 28 lip 2014, 17:39

Wkońcu auto naprawione problem z odpalaniem byl od regulatora ciśnienia paliwa a falujace obroty od przewodów podcisnienia dziurawych

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl