[B4 1.9 1Z] Avant problem z głośną praca i stratą mocy
[B4 1.9 1Z] Avant problem z głośną praca i stratą mocy
witam mam problem z moim audi poniewaz zaczeła bardzo głośno chodzić i straciła 50 % mocy , szukałem rozwązania na forum ale wszyscy pisza ze to kąt wtrysku z tym ze u mnie nie było nic grzebane w pompie od roku od jej wymiany i tu moje pytanie co moze być przyczyną tego ? obstawiałem wtryskiwacze ewentualnie nastawnik lub jakiś zawór . Aha jest to 92r na boschu .
Ostatnio zmieniony 14 lip 2014, 08:08 przez stawiik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kąt wtrysku w normalnych warunkach ,sam się nie przestawia ,dzieje się tak tylko, jak coś się dzieje np.z dolnym kołem pasowym rozrządu,lub z pompą wtryskową .Jak zatankowałeś ostatnio jakiegoś niepewnego paliwa ,to obstawiam że to jest przyczyną . Ani niesprawny nastawnik ,ani wtryskiwacze ,takich objawów nie dają ,więc to na pewno nie one . Zwykle takie objawy powstają w skutek zapieczenia się elementów za to odpowiedzialnych w pompie wtryskowej ,właśnie wskutek drastycznie pogarszających smarowność "dodatków" do paliwa z niepewnego żródła ...ewentualnie ,jak żródło paliwa jest jednak poza wszelkim podejrzeniem ,mógł przepalić się bezpiecznik ENGINE ,co powoduje brak zasilania min. n108 ,który odpowiada za przestawianie kąta wtryskustawiik pisze:zaczeła bardzo głośno chodzić i straciła 50 % mocy , szukałem rozwązania na forum ale wszyscy pisza ze to kąt wtrysku z tym ze u mnie nie było nic grzebane w pompie od roku od jej wymiany i tu moje pytanie co moze być przyczyną tego ? obstawiałem wtryskiwacze ewentualnie nastawnik lub jakiś zawór
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 20 paź 2009, 20:51
- Lokalizacja: łódzkie
zobacz na przewody do czujnika z boku pompy(patrząc od przodu auta z prawej strony u dołu) jest to czujnik od przyspieszania konta wtrysku,wchodzą ta dwa przewody musisz przepatrzeć je od czujnika do kostki,przerabiałem to kilka razy ,auto zachowuję się tak jak opisujesz moc spada i stukot jak by tłoki spotykały się z zaworami,czym wyższe obroty stukot wzrasta.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko