Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Avant problem z głośną praca i stratą mocy

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

[B4 1.9 1Z] Avant problem z głośną praca i stratą mocy

Post autor: stawiik » 13 lip 2014, 23:52

witam mam problem z moim audi poniewaz zaczeła bardzo głośno chodzić i straciła 50 % mocy , szukałem rozwązania na forum ale wszyscy pisza ze to kąt wtrysku z tym ze u mnie nie było nic grzebane w pompie od roku od jej wymiany i tu moje pytanie co moze być przyczyną tego ? obstawiałem wtryskiwacze ewentualnie nastawnik lub jakiś zawór . Aha jest to 92r na boschu .
Ostatnio zmieniony 14 lip 2014, 08:08 przez stawiik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 lip 2014, 06:45

Kolego nie musiał nikt nic grzebać żeby się kąt przestawił najlepiej pod vag i spr jaki masz kąt.

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 14 lip 2014, 13:13

Auto zaczeło chodzić jak jakieś stare Iveco? tak ostro klepie jak sie lekko przegazuje ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 lip 2014, 19:31

stawiik pisze:zaczeła bardzo głośno chodzić i straciła 50 % mocy , szukałem rozwązania na forum ale wszyscy pisza ze to kąt wtrysku z tym ze u mnie nie było nic grzebane w pompie od roku od jej wymiany i tu moje pytanie co moze być przyczyną tego ? obstawiałem wtryskiwacze ewentualnie nastawnik lub jakiś zawór
Kąt wtrysku w normalnych warunkach ,sam się nie przestawia ,dzieje się tak tylko, jak coś się dzieje np.z dolnym kołem pasowym rozrządu,lub z pompą wtryskową .Jak zatankowałeś ostatnio jakiegoś niepewnego paliwa ,to obstawiam że to jest przyczyną . Ani niesprawny nastawnik ,ani wtryskiwacze ,takich objawów nie dają ,więc to na pewno nie one . Zwykle takie objawy powstają w skutek zapieczenia się elementów za to odpowiedzialnych w pompie wtryskowej ,właśnie wskutek drastycznie pogarszających smarowność "dodatków" do paliwa z niepewnego żródła ...ewentualnie ,jak żródło paliwa jest jednak poza wszelkim podejrzeniem ,mógł przepalić się bezpiecznik ENGINE ,co powoduje brak zasilania min. n108 ,który odpowiada za przestawianie kąta wtrysku

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 14 lip 2014, 23:43

tak chodzi jak iveco a paliwo zawsze tankuje w tym samym miejscu i nigdy nie było problemu :(

swistak3171
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 20 paź 2009, 20:51
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: swistak3171 » 15 lip 2014, 11:03

zobacz na przewody do czujnika z boku pompy(patrząc od przodu auta z prawej strony u dołu) jest to czujnik od przyspieszania konta wtrysku,wchodzą ta dwa przewody musisz przepatrzeć je od czujnika do kostki,przerabiałem to kilka razy ,auto zachowuję się tak jak opisujesz moc spada i stukot jak by tłoki spotykały się z zaworami,czym wyższe obroty stukot wzrasta.

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 15 lip 2014, 17:07

dokładnie tak jak piszesz , sprawdze to dzieki

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 15 lip 2014, 21:34

śmieszna sprawa ale sprawdz bezpieczniki :mrgreen: u kumpla ostatnio tak było, już silnik chcieli rozbierać, rozrząd nowy kupiony, a się okazało że któryś bezpiecznik był uwalony i kąt wtrysku przestawiony i w ogólnie dziwnie chodził 8-)

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 15 lip 2014, 22:37

bespieczniki zawsze sprawzam w pierwszej kolejnosci

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 lip 2014, 22:40

pkrr pisze:śmieszna sprawa ale sprawdz bezpieczniki :mrgreen: u kumpla ostatnio tak było, już silnik chcieli rozbierać, rozrząd nowy kupiony, a się okazało że któryś bezpiecznik był uwalony
Nie któryś ,tylko ENGINE 8-) jak pisałem kilka postów wyżej ,od jego sprawdzenia zaczynamy ,bo zasila n108

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 18 lip 2014, 10:48

sprawdziłem przewody i bespieczniki dalej jest to samo wymieniłem n108 i nic MUNIOR pisales ze od niepewnego paliwa mogło cos sie zapiec w pompie a dokładniej ? i jak to naprawic ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 18 lip 2014, 11:56

stawiik pisze: MUNIOR pisales ze od niepewnego paliwa mogło cos sie zapiec w pompie a dokładniej ? i jak to naprawic ?
Zmienić pompę :mrgreen:

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 18 lip 2014, 12:10

stawiik, umknęło mi, czy dalej kąta wtrysku nie sprawdziłeś ?

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 18 lip 2014, 12:45

no nie kątu nie sprawdziłem bo nie wiem czy na złączu obd1 tez sie da to odczytac ?

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 18 lip 2014, 13:07

stawiik pisze:no nie kątu nie sprawdziłem bo nie wiem czy na złączu obd1 tez sie da to odczytac ?
Oczywiście, że się da <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl