Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 RU] Zmiana gaźnika na wtrysk jednopunktowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
K@mil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 lip 2014, 16:07
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

[B3 1.8 RU] Zmiana gaźnika na wtrysk jednopunktowy

Post autor: K@mil91 » 14 lip 2014, 18:01

witam.Mam problem z gaźnikiem Keihin w śliniku SF 88km i myślę nad zmianą na wtrysk jednopunktowy może ktoś wie czego będę potrzebował, co trzeba przerabiać i jaki by był orientacyjny koszt wymiany?Proszę o pomoc :-)

DrDemolka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 13 cze 2014, 18:59

Post autor: DrDemolka » 14 lip 2014, 21:18

Opłacało by się wgl takie coś.

K@mil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 lip 2014, 16:07
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: K@mil91 » 15 lip 2014, 09:11

Myślę żeby się opłacało bo ten samochód dostałem i jak na swoje lata jest w b.dobrym stanie

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 lip 2014, 20:27


K@mil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 lip 2014, 16:07
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: K@mil91 » 16 lip 2014, 15:51

Dało by radę wstawić monowtrysk i komputer z audi b4 2.0 ABT bo mam do kupienia za małe pieniądze?
I jak by było z mocą i spalaniem?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Re: Zmiana gaźnika na wtrysk jednopunktowy

Post autor: tomek1982 » 16 lip 2014, 17:30

K@mil91 pisze:witam.Mam problem z gaźnikiem Keihin w śliniku SF 88km i myślę nad zmianą na wtrysk jednopunktowy może ktoś wie czego będę potrzebował, co trzeba przerabiać i jaki by był orientacyjny koszt wymiany?Proszę o pomoc :-)
nie łatwiej podjechać do magika który zajmuje się gażnikami przeczysci wyreguluje.
Jak kombinować z wymianą ja osobiscie mam bardzo dobre wspomnienia z autami z gażnikami

wystarczy tylko poszukac osoby ktora jest mocna w tej dziedziniei

K@mil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 lip 2014, 16:07
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: K@mil91 » 16 lip 2014, 18:06

Nie chce mi sie juz meczyc z tym gaznikiem chce raz zainwestowac i zeby to jakos jezdzilo

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 16 lip 2014, 18:27

zrobisz jak bedziesz chcial ale moim skromnym zdaniem jak ktos ma pojecie o gaznikach ,wyczysci jak nalezy wyreguluje, to jedno punkt nawet startu z gaznikowym nie ma

K@mil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 lip 2014, 16:07
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: K@mil91 » 16 lip 2014, 18:31

A nie wiesz jakie jest spalanie w gazniku a jednopunkcie?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 lip 2014, 20:14

Powinno być podobne, tyle że na gaźniku bez elektroniki można sobie zubożyć mieszankę i uzyskać mniejsze spalanie. Do tego jak się ma ręczne ssanie to też można je wcześniej wyłączyć co też przełoży się na niższe spalanie.

K@mil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 lip 2014, 16:07
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: K@mil91 » 16 lip 2014, 20:32

Z tego wynika że nie ma sensu zakładać jedno punktu

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 lip 2014, 20:37

Jeszcze możesz wsadzić gaźnik z poloneza (lub podobnych sprzętów). Mniej skomplikowany, ale przy deptaniu będzie palił więcej. Ponoć samochód z tym gaźnikiem lepiej przyspiesza.
Tutaj temat na naszym forum: https://audi80.pl/80-b2-16-zmiana-ga ... t37620.htm
Ale na forum klubu vw golfa jest mega wielki temat o tej przeróbce.

K@mil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 14 lip 2014, 16:07
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: K@mil91 » 16 lip 2014, 20:59

Mi chodzi o przyjemna jazdę bez żadnych szarpnięć i w czasie postoju na światłach bez telepania samochodu. Jeździłem nie dawno b4 na jedno punkcie fajna przyjemna jazda i nie wiem czy gaźnik mozna by było tak ustawić

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 16 lip 2014, 21:19

kolega ci odpowiedzial co do spalania itp.w audi 80 nie mialem doczynienia z gaznikami i jedno punktowcami.
bardziej wiadomo mi bylo przy oplach starszych jak to chodzilo na sprawnym gazniku i sprawnym jednopunkcie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 lip 2014, 21:20

K@mil91 pisze:Mi chodzi o przyjemna jazdę bez żadnych szarpnięć i w czasie postoju na światłach bez telepania samochodu.
to akurat nie do końca zależy od rodzaju systemu zasilania paliwem.
Czy aby na pewno problem w Twoim aucie to gaźnik dobrze to zdjagnozowałeś bo żeby się nie okazało że wydasz kasę zrobisz przeszczep a problem pozostanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl