[b4 2.0 16v quattro]Torsen , Dyf
[b4 2.0 16v quattro]Torsen , Dyf
Czy we wszystkich 80 b4 quattro niezaleznie od silnika i przełozenia skrzyni
jest ten sam torsen i przedni dyf
chodzi mi o same elementy w torsenie i przednim dyfie czy sa zamienne medzy róznymi skrzyniami
Pilne!
jest ten sam torsen i przedni dyf
chodzi mi o same elementy w torsenie i przednim dyfie czy sa zamienne medzy róznymi skrzyniami
Pilne!
Ech. centralny torsen jako całosc to chyba moze byc z innej skrzyni najwyzej "cały" naped bedzie miał inne przełozenie
Co to za bzdura??
Możesz zalożć torsen od każdej innej skrzynie 5 cio biegowej ( typoszereg 01a)
Od każdego silnika nawet z passata / a4 /superba . a nie opłacalne i bezsensowne jest przekładanie przedniego dyfra bo calutka skrzynia do rozebrania w mak. i nie można zmienia samego trybu talerzowego w moście bo nawet serwis nie ma wiedzy i danych jak ustawić luz względem ataku.
Kup skrzynie i tyle.
Co to za bzdura??
Możesz zalożć torsen od każdej innej skrzynie 5 cio biegowej ( typoszereg 01a)
Od każdego silnika nawet z passata / a4 /superba . a nie opłacalne i bezsensowne jest przekładanie przedniego dyfra bo calutka skrzynia do rozebrania w mak. i nie można zmienia samego trybu talerzowego w moście bo nawet serwis nie ma wiedzy i danych jak ustawić luz względem ataku.
Kup skrzynie i tyle.
no kupiłem za ok 500zł i g***
kupie kolejna bedzie to samo
co z tego ze sevis nie ma wiedzy przeciez to tylko servis oni maja wymieniac na nowe a nie naprawiac
Co wy sie tak wszyscy boicie rozbierania skrzyni?
Po to wymyslono sruby zebynie nie łaczyc elementów na stałe
a jak cos da sie rebrac to i da sie złozyc
a rozbierajac tego trupa i tak nic nie strace .
W których passatach niby był torsen? tam sa haldexy
kupie kolejna bedzie to samo
co z tego ze sevis nie ma wiedzy przeciez to tylko servis oni maja wymieniac na nowe a nie naprawiac
Co wy sie tak wszyscy boicie rozbierania skrzyni?
Po to wymyslono sruby zebynie nie łaczyc elementów na stałe
a jak cos da sie rebrac to i da sie złozyc
a rozbierajac tego trupa i tak nic nie strace .
W których passatach niby był torsen? tam sa haldexy
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
hehe, a pewnie ,że były
a co do rozbierania skrzyni, wielu było mądrych i się przejechało na tym, bo nie ma danych luzów jakie mają być zachowane , a żeby dobrze dobrać podkładki regulujące ( ETKA się kłania!) , to trzeba wiedzieć co i gdzie pomierzyć. Samych podkładek w etce występuje z 15 różnych wymiarów różniących się o 5 setek każda. Jeśli uważasz, że poskładasz wszystko tak jak powinno być, to albo jesteś geniuszem albo będziesz miał wielkiego fuksa.
a co do rozbierania skrzyni, wielu było mądrych i się przejechało na tym, bo nie ma danych luzów jakie mają być zachowane , a żeby dobrze dobrać podkładki regulujące ( ETKA się kłania!) , to trzeba wiedzieć co i gdzie pomierzyć. Samych podkładek w etce występuje z 15 różnych wymiarów różniących się o 5 setek każda. Jeśli uważasz, że poskładasz wszystko tak jak powinno być, to albo jesteś geniuszem albo będziesz miał wielkiego fuksa.
zmniejszenie luzów nawet o tej najmniejsze mozliwe wartosci napewno cos da
narazie sie zastanawiam i czekam na pomoc, zawsze to para rak sie przyda nawet dwóch lewych ,chociazby do podawania kluczy
kupiłem quattro ale oske najwyzej spowrotem włoze zwykła skrzynie
hmmm nigdy nic nie wygałem wiec szczescia nie mam ale jak czegos sie podejme to nie odpuszcze az osiagne zamierzony efekt
moja cierpliwosc jest nieskonczona wiec metoda prób i błędów to tez sposób
narazie sie zastanawiam i czekam na pomoc, zawsze to para rak sie przyda nawet dwóch lewych ,chociazby do podawania kluczy
kupiłem quattro ale oske najwyzej spowrotem włoze zwykła skrzynie
hmmm nigdy nic nie wygałem wiec szczescia nie mam ale jak czegos sie podejme to nie odpuszcze az osiagne zamierzony efekt
moja cierpliwosc jest nieskonczona wiec metoda prób i błędów to tez sposób
napewno przedni dyf rozjechany i na 90% łozyska na połosi
a torsen swoja droga
no i jeszce tylny dyf
pisałem juz o tym wczesniej dziwne objawy po przejechaniu dłuzszego odcinka dzwonienie zmienia sie w walenie, olej w dyfie jest
Przeguby maja luzy, ten od strony wydechu był suchy bo smar sie wytopił od ciepła ale umyłem nasmarowałem i nadal to samo
jescze kwestja łozysk niby nie maja luzów ale moze sa juz pprzegrzane i po paru kilometrach robia sie ciepłe i mietknie jak plastelina??
uszcelniacze wałów sa przed łozyskami?? czy za??
a torsen swoja droga
no i jeszce tylny dyf
pisałem juz o tym wczesniej dziwne objawy po przejechaniu dłuzszego odcinka dzwonienie zmienia sie w walenie, olej w dyfie jest
Przeguby maja luzy, ten od strony wydechu był suchy bo smar sie wytopił od ciepła ale umyłem nasmarowałem i nadal to samo
jescze kwestja łozysk niby nie maja luzów ale moze sa juz pprzegrzane i po paru kilometrach robia sie ciepłe i mietknie jak plastelina??
uszcelniacze wałów sa przed łozyskami?? czy za??
Ostatnio zmieniony 18 lip 2014, 15:05 przez c-l-s, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozbierz. zobaczysz ze to nie takie proste. i nie wszystko jest rozbieralne.
Rozebrałem nascie/dzieat skrzyń. nie wyregulujesz jej po złozeniu ( brak przyrządów i dany serwisowych )
Reklamuj tą kupuj kolejna.
Passat od B6 ma haldex tak samo superb 2.
Troche chyba słabo z więdzą.
przekładka torsena to 10 min jak masz skrzynie na stole bo to tylko z 8 śrub.
Przemyśl najpierw.
A złom rozbierz z ciekwosci własnej.
Rozebrałem nascie/dzieat skrzyń. nie wyregulujesz jej po złozeniu ( brak przyrządów i dany serwisowych )
Reklamuj tą kupuj kolejna.
Passat od B6 ma haldex tak samo superb 2.
Troche chyba słabo z więdzą.
przekładka torsena to 10 min jak masz skrzynie na stole bo to tylko z 8 śrub.
Przemyśl najpierw.
A złom rozbierz z ciekwosci własnej.
zamówiłem nowe przeguby wewnetrzne i nie pasowały bo były z sedana ,rozstaw srub chyba cos 85 a w avancie jest 105 jesli dobrze pamietam
moze widziałem złe zdiecia mostów sedana ale w porównaniu do mojego róznia sie ta tylnią łapa ale tez jakby mocowanie samej łapy do dyfa było inne, moze widizłęm z b3 :?:
moze widziałem złe zdiecia mostów sedana ale w porównaniu do mojego róznia sie ta tylnią łapa ale tez jakby mocowanie samej łapy do dyfa było inne, moze widizłęm z b3 :?: