Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 SF] Regulacja gazu

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

[B3 SF] Regulacja gazu

Post autor: lukaszb3 » 20 lip 2014, 19:19

pomoże ktoś w regulacji gazu instalacja I generacji. parownik lovato z mosiezna i plastikowa śrubką. wiem że najlepiej by było żeby zrobił to gość pod analizatorem i który wie co robi, ale w mojej okolicy nie ma za dużo takich osób. byłem w ...autoryzowanej stacji lpg... ale zrobili jeszcze gorzej. więc próbuje to jakoś sam ustawić. wie może ktoś coś na ten temat proszę o pomoc !
Ostatnio zmieniony 21 lip 2014, 18:10 przez lukaszb3, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lip 2014, 19:36

lukaszb3, na początek _uwaga

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 lip 2014, 20:48

Jak masz sprawną sondę lambda to możesz wyregulować korzystając ze wskazań sondy. Albo zamiast szukać zmiany napięcia sondy można ustawiać tak aby przy każdym przepływie powietrza były najwyższe obroty bez ruszania registra. Tutaj jest opisane dokładnie: audi80.pl/viewtopic.php?p=905872

I zależy jeszcze masz nalatane na gazie bo za dawkowanie gazu w instalacjach I/II generacji odpowiada kawałek gumy w postaci membrany.

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 20 lip 2014, 20:54

no właśnie chodzi o to że ja mam 1.8 SF bez sondy lambda. a w parowniku były zmieniane membrany.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 lip 2014, 21:23

To ja wyżej pisałem twoim punktem odniesienia mogą też obroty. Np. jak na niskich obrotach ustawisz dawkę tak, że uzyskasz najwyższe możliwe obroty. A po podniesieniu obrotów będzie dało się uzyskać wyższe obroty kręcą registrem to znaczy, że gaz podawany jest nieliniowo i trzeba kręcić czułością i bypassem.

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 20 lip 2014, 23:07

czyli do regulacji ma duży wpływ krecenie na wężu? jeśli na węzu mam ustawione tak ze na obroty sie wkreca ok tylko np nie zapala na gazie albo przy dojezdzaniu i hamowaniu obroty spadaja to wtedy trzeba na parowniku? no i wydaje mi sie ze spalanie jest tez duze. tylko nie wiem jak przy parowniku ustawic krecic tym bajpasem ? czy ustawiac plastiowa?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 lip 2014, 18:11

lukaszb3 pisze:no właśnie chodzi o to że ja mam 1.8 SF bez sondy lambda.
no właśnie między innymi po to są tagi i mają wyglądać taj jak poprawiłem

oskars1434
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 180
Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33

Post autor: oskars1434 » 27 lip 2014, 01:28

Ja ostatnio regulowałem tak jak czytałem na różnych forach że wykręcamy śróbę na wężu do połowy a później ustawiamy wolne obroty do takich jakie byśmy chcieli żeby były, następnie trzymamy gaz mi pomagał brat trzymał gaz w środku informując mnie jakie są obroty silnika, a więc wkręcamy silnik na 3tyś obrotów i skręcamy śróbę na wężu aż obroty zaczną spadać a następnie odkręcamy ją o pół obrotu, później doregulowywujemy wolne obroty i następnie jazda próbna jak ma za małą moc to wykręcamy co 1/4 obrotu śróbę na wężu aż będziemy zadowoleni z osiągów. Na tą chwilę nie mogę powiedzieć o spalaniu po takiej regulacji ponieważ znowu licznik przestał nabijać mi kilometry aczkolwiek wydaje mi się że zrobiłem wiecej kilometrów na tym samym paliwie co przed regulacją. Wcześniej paliła mi 16l w mieście i 8-10 w trasie a teraz w mieście wydaje mi się że mniej ale i lepiej się zbiera. Wiem że mogę zostać znegowany za taką regulację bo takie żeczy robi się na analizatorze ale byłem u najlepszego gazownika w mieście na analizatorze i zrobił gorzej niż było ponieważ audi gasło na każdym skrzyżowaniu wogóle nie miało mocy i paliło 19 l na 100 przy spokojnej jeździe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl