Gdzie szukać...? Pompa chodzi tylko na krótko (jest sprawna znaczy). Na kablu +sowym od kostki zasilającej pompę nie ma napięcia na zapłonie. Przekeźnik 208 sprawdzony i jest ok. Bezpieczniki też. masa z tej kostki oraz czujnik poziomu paliwa są ok działają. Ale na kablu zasilającym nie ma napięcia i auto mogę odpalic jedynie z pompą na krótko.
Co może blokować dopływ prądu do pompy???
pomozcie
[2.0E ABK B4 Avant] Brak zasilania na pompę
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sprawdzałeś bezpiecznik nr. 13?
I zobacz przekaźnik pompy paliwa: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1e1ca7a75b
Pompa nie chodzi cały czas na zapłonie tylko przez chwilę po włączeniu oraz gdy silnik pracuje.2.0E ABK Avant pisze:Na kablu +sowym od kostki zasilającej pompę nie ma napięcia na zapłonie.
I zobacz przekaźnik pompy paliwa: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1e1ca7a75b
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A wychodzi prąd z tego przekaźnika? Weź wyjmij przekaźnik i zrób mostek między stykami które załącza ten przekaźnik. Może to jakieś zabezpieczenia antykradzieżowe wyłącza pompę.
Kabel od pompy paliwa idzie progiem po tylną kanapę i z pod kanapy do zbiornika. Choć jak coś to pewnie ktoś odciął ten kabel w największym gąszczu czyli pod skrzynką bezpieczników.
Kabel od pompy paliwa idzie progiem po tylną kanapę i z pod kanapy do zbiornika. Choć jak coś to pewnie ktoś odciął ten kabel w największym gąszczu czyli pod skrzynką bezpieczników.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
- Lokalizacja: Lublin
Tak. Przekaźnik jest ciepły. A więc jest i prąd. To nie od niego bo symulowałem przekaźnik czyli brałem na krótko (pin 52 +z AKU) i fura odpalała. Jeśli wyjmę przekaźni to mimo załączonej pompy paliwa na krótko auto nie odpala - wniosek przekaźnik jest OK, bo wkładam go na miejsce pompę paliwa na krótko daję +em z AKU i odpala. Problem tylko w tym dlaczego na kabel zasilający +sowy z kostki zasilącej pompę paliwa nie jest podawany prąd.aldi pisze:A wychodzi prąd z tego przekaźnika? Weź wyjmij przekaźnik i zrób mostek między stykami które załącza ten przekaźnik. Może to jakieś zabezpieczenia antykradzieżowe wyłącza pompę.
Kabel od pompy paliwa idzie progiem po tylną kanapę i z pod kanapy do zbiornika. Choć jak coś to pewnie ktoś odciął ten kabel w największym gąszczu czyli pod skrzynką bezpieczników.
Fakt taki że jest sprawna pompa, bo na krótko działa.