Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0E ABK B4 Avant] Brak zasilania na pompę

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
2.0E ABK Avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
Lokalizacja: Lublin

[2.0E ABK B4 Avant] Brak zasilania na pompę

Post autor: 2.0E ABK Avant » 21 lip 2014, 11:55

Gdzie szukać...? Pompa chodzi tylko na krótko (jest sprawna znaczy). Na kablu +sowym od kostki zasilającej pompę nie ma napięcia na zapłonie. Przekeźnik 208 sprawdzony i jest ok. Bezpieczniki też. masa z tej kostki oraz czujnik poziomu paliwa są ok działają. Ale na kablu zasilającym nie ma napięcia i auto mogę odpalic jedynie z pompą na krótko.

Co może blokować dopływ prądu do pompy???

pomozcie

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 lip 2014, 18:20

Sprawdzałeś bezpiecznik nr. 13?
2.0E ABK Avant pisze:Na kablu +sowym od kostki zasilającej pompę nie ma napięcia na zapłonie.
Pompa nie chodzi cały czas na zapłonie tylko przez chwilę po włączeniu oraz gdy silnik pracuje.

I zobacz przekaźnik pompy paliwa: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1e1ca7a75b

2.0E ABK Avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 2.0E ABK Avant » 22 lip 2014, 00:55

Przekaźnik od pompy (208) jest ok. Sprawdzałem. Bezpiecznik też. Coś jakby blokowało podawanie prądu do pompy. Nie ma napięcia na kablu +owym od zasilania pompy. na masowym zaś napięcie jest

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 lip 2014, 08:32

A wychodzi prąd z tego przekaźnika? Weź wyjmij przekaźnik i zrób mostek między stykami które załącza ten przekaźnik. Może to jakieś zabezpieczenia antykradzieżowe wyłącza pompę.
Kabel od pompy paliwa idzie progiem po tylną kanapę i z pod kanapy do zbiornika. Choć jak coś to pewnie ktoś odciął ten kabel w największym gąszczu czyli pod skrzynką bezpieczników.

2.0E ABK Avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 2.0E ABK Avant » 22 lip 2014, 18:34

aldi pisze:A wychodzi prąd z tego przekaźnika? Weź wyjmij przekaźnik i zrób mostek między stykami które załącza ten przekaźnik. Może to jakieś zabezpieczenia antykradzieżowe wyłącza pompę.
Kabel od pompy paliwa idzie progiem po tylną kanapę i z pod kanapy do zbiornika. Choć jak coś to pewnie ktoś odciął ten kabel w największym gąszczu czyli pod skrzynką bezpieczników.
Tak. Przekaźnik jest ciepły. A więc jest i prąd. To nie od niego bo symulowałem przekaźnik czyli brałem na krótko (pin 52 +z AKU) i fura odpalała. Jeśli wyjmę przekaźni to mimo załączonej pompy paliwa na krótko auto nie odpala - wniosek przekaźnik jest OK, bo wkładam go na miejsce pompę paliwa na krótko daję +em z AKU i odpala. Problem tylko w tym dlaczego na kabel zasilający +sowy z kostki zasilącej pompę paliwa nie jest podawany prąd.

Fakt taki że jest sprawna pompa, bo na krótko działa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl