Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[2.0E ABK B4 Avant] Brak zasilania na pompę

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
2.0E ABK Avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
Lokalizacja: Lublin

[2.0E ABK B4 Avant] Brak zasilania na pompę

Post autor: 2.0E ABK Avant » 21 lip 2014, 11:55

Gdzie szukać...? Pompa chodzi tylko na krótko (jest sprawna znaczy). Na kablu +sowym od kostki zasilającej pompę nie ma napięcia na zapłonie. Przekeźnik 208 sprawdzony i jest ok. Bezpieczniki też. masa z tej kostki oraz czujnik poziomu paliwa są ok działają. Ale na kablu zasilającym nie ma napięcia i auto mogę odpalic jedynie z pompą na krótko.

Co może blokować dopływ prądu do pompy???

pomozcie

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 lip 2014, 18:20

Sprawdzałeś bezpiecznik nr. 13?
2.0E ABK Avant pisze:Na kablu +sowym od kostki zasilającej pompę nie ma napięcia na zapłonie.
Pompa nie chodzi cały czas na zapłonie tylko przez chwilę po włączeniu oraz gdy silnik pracuje.

I zobacz przekaźnik pompy paliwa: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1e1ca7a75b

2.0E ABK Avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 2.0E ABK Avant » 22 lip 2014, 00:55

Przekaźnik od pompy (208) jest ok. Sprawdzałem. Bezpiecznik też. Coś jakby blokowało podawanie prądu do pompy. Nie ma napięcia na kablu +owym od zasilania pompy. na masowym zaś napięcie jest

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 lip 2014, 08:32

A wychodzi prąd z tego przekaźnika? Weź wyjmij przekaźnik i zrób mostek między stykami które załącza ten przekaźnik. Może to jakieś zabezpieczenia antykradzieżowe wyłącza pompę.
Kabel od pompy paliwa idzie progiem po tylną kanapę i z pod kanapy do zbiornika. Choć jak coś to pewnie ktoś odciął ten kabel w największym gąszczu czyli pod skrzynką bezpieczników.

2.0E ABK Avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 29 maja 2014, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 2.0E ABK Avant » 22 lip 2014, 18:34

aldi pisze:A wychodzi prąd z tego przekaźnika? Weź wyjmij przekaźnik i zrób mostek między stykami które załącza ten przekaźnik. Może to jakieś zabezpieczenia antykradzieżowe wyłącza pompę.
Kabel od pompy paliwa idzie progiem po tylną kanapę i z pod kanapy do zbiornika. Choć jak coś to pewnie ktoś odciął ten kabel w największym gąszczu czyli pod skrzynką bezpieczników.
Tak. Przekaźnik jest ciepły. A więc jest i prąd. To nie od niego bo symulowałem przekaźnik czyli brałem na krótko (pin 52 +z AKU) i fura odpalała. Jeśli wyjmę przekaźni to mimo załączonej pompy paliwa na krótko auto nie odpala - wniosek przekaźnik jest OK, bo wkładam go na miejsce pompę paliwa na krótko daję +em z AKU i odpala. Problem tylko w tym dlaczego na kabel zasilający +sowy z kostki zasilącej pompę paliwa nie jest podawany prąd.

Fakt taki że jest sprawna pompa, bo na krótko działa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl