moze lepiej jak bys zastosowal zlaczki "zewnetrzne" do tego teklanu? 4mm to faktycznie malo
trzymam kciuki zebys temat ogarnol
[b4 1.9 TDI Z1] przewody paliwowe ;/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przy 6 mm przekróju w zasilaniu ,nic nie powinno się dziać ,ale obawiam się że przy zwęzce do 4 mm ,są już zbyt duże opory ssania ,i pompie brakuje moze nie tyle ropy ,co cisnienia wewnetrznego w wyższych partiach obrotów ,które to cisnienie ,jest potrzebne do prawidłowego przestawiania dynamicznego kąta wtrysku ...widać by to było w dynamicznym logu 004 ,gdzie w wyższych partiach obrotów ,zapewne wartosci osiągane ,nie doganiają specyfikacji ...i w zalezności jak bardzo nie doganiają ,bedzie odczuwalny wiekszy lub mniejszy spadek mocy.Także zrób dynamiczny 004 i będzie jasność 8-)oOo pisze:Przewod zasilajacy ma 8mm fi zew i 6 wew, przez zlaczke to spada do 4mm. Przeplyw nawet przez taki 4mm przewod jest wystarczajacy do zasilenia silnika,