Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Nie odpala rano

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
KubaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2014, 09:48
Lokalizacja: Warszawa

[B4 2.0 ABK] Nie odpala rano

Post autor: KubaR » 22 lip 2014, 10:47

witam ,mam problem jezeli ktos jest w stanie mi pomóc lub nakierować co wymienić stawiam browar otóż mam abk w bp i od ok 2 tygodni mam problem z uruchomieniem silnika po nocy po prostu nie odpala czytałem na forum o podobnych usterkach ale moja jest dość dziwna ponieważ tak jak w innych postach również moja odpala rano na 2 sekundy po czym gasnie a potem juz za cholerę nie chce zagadać byłem juz u kilku pożal się boże mechaników i każdy mówił co innego więc metodą prób i błędów wymieniłem palec kopułkę przewody świece i czujnik (niebieski) temperatury Mój problem jest o tyle dziwny że rano nie pali ale jak postoi samochód w słońcu i sie nagrzeje to wsiadam i pali za pierwszym razem wiec nie mam bladego pojęcia czym to jest spowodowane. Jeżeli ma ktoś pomysł jak się do tego zabrać to jestem otwarty na wszelkie sugestie

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 lip 2014, 11:11

Zobacz czy paliwo nie leci z regulatora ciśnienia paliwa. Sprawdź ciśnienie paliwa. Ciśnienia paliwa na szybko można sprawdzić odkręcając powrót z listwy i jeśli paliwo po przekręceniu zapłonu nie będzie lecieć to ciśnienie jest za małe (albo regulator ciśnienia paliwa uszkodzony).

Zobaczy czy kable od wtryskiwacza rozruchowego się nie urwały i czy dostaje zasilanie.

KubaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2014, 09:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KubaR » 22 lip 2014, 12:48

wszystko co opisałeś sprawdziłem i nie widzę tam problemu
:-( poza tym zrobiło sie goraco na dworzu i samochód odpalil bez problemu byłem teraz u mechaniora nr 1172 ;-) który chce mi zabrac samochód na noc aby z rana zobaczyc co sie dzieje póki co narazie podpiety został pod komputer i wszystko w normie poza czasem wtrysku bo pokazał 1,5 ms ale to nie jest związane az moim problemem :-| ciekaw jestem co wymyśli mechanik jak rozwiąże problem poinformuję

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 23 lip 2014, 22:07

KubaR, a ja ci powiem ze jak mialem uwalona przeplywke to po nocy tez nie chcial palic albo jak zapalil to zaraz gasl i trzebabylo chechac az wkoncu jakos zalapywal tak jak by nie na wszystkich garkach i stopniowo mu sie poprawialo ale musialem gaz w podlodze trzymac. na kompie pokazywalo mi blad potencjometru przeplywomierza i blad czujnika temperatury zasysanego powietrza ktory tez w przeplywce sie znajduje. ale u mnie tez obroty falowaly albo sie zawieszaly na 2 tysiach. wymiana przeplywki zakonczyla problemy a tez najpierw wymienialem rozne inne rzaczy i nic

KubaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2014, 09:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KubaR » 26 lip 2014, 20:51

Witam, tak więc miłośnicy audi 80 b4 po wizycie u mechanika nr 1172 ;-) samochód odpalił gdy sie nagrzał na słoneczku ale diagnoza była taka iż, pompa paliwowa do wymiany bo sie wieszała :-) ucieszony diagnoza udałem sie do sklepu zakupiłem wkład pompy za 150PLN wymieniłem i na drugi dzień rano samochód :shock: odpalił bez problemu ale dziś już nie odpalił więc problem nadal nie rozwiązany a ja jestem lżejszy o 150 zł niemam juz pojęcia gdzie szukać przyczyny :-(

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 lip 2014, 21:29

A przekaźnik 30 to ty sprawdzał?

KubaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2014, 09:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KubaR » 26 lip 2014, 21:34

łoooooo :-) no nie sprawdzał bo sklep w sobotę już zamkly ;-) ale w poniedziałek z rana jak tylko słońce mi nagrzeje samochód na tyle aby odpalił to pojadę i kupię

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 lip 2014, 22:02

a po co kupować wystarczy prze lutować nawet ma temat o nim przyklejony

KubaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2014, 09:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KubaR » 27 lip 2014, 17:28

witam , co do przekażnika to wolę kupić nowy wydatek nie duży w sumie a patrząc na części które wymieniłem do chwili obecnej to wszystkie były oryginalne :-D z 91 r ostatnio wymieniając filtr paliwa zobaczyłem 92r tak samo i na czujniku temp. 92r więc niemiec od którego kupiłem w listopadzie ur. auto chyba nic nie wymieniał

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 lip 2014, 19:37

No tak tylko ja nie jestem pewny tego:P więc po co wydawać w błoto? przekaźnik 30 zasila wtryski główne jak i całe ecu ale był podłączany pod komputer wiec mechanik powinien to wyhaczyć jakby się działo coś nie tak z napięciem na ecu.
Ale biorąc pod uwagę "który chce mi zabrac samochód na noc aby z rana zobaczyc co sie dzieje póki co narazie podpiety został pod komputer i wszystko w normie poza czasem wtrysku bo pokazał 1,5 ms ale to nie jest związane az moim problemem"

To tego mechanika omijał bym z daleka.

KubaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2014, 09:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KubaR » 27 lip 2014, 22:21

Jarewa 30zł to nie wydatek za tyle to moja audiczka spala bp przy uruchomieniu na ssaniu :mrgreen: bo gaziu brak a bp drogie lpg <bylo> w poprzedniej olimpijce ABT <nono> ale już niechcę jeżdżić kuchenką gazową :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 lip 2014, 22:52

Ale nie masz w nim instalacji gazowej?

KubaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2014, 09:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KubaR » 28 lip 2014, 12:22

nie w tej 80 avant abk nie mam lpg ,przekażnik nr 30 zakupiony w inter cars i po zniżkach koszt 20zł :-) wymienię jak polecę do pracy

Kuba_Ursus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 kwie 2013, 17:31
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kuba_Ursus » 02 sie 2014, 18:22

witam
;-)
wiec tak przekaznik nr 30 wymieniony a następny mechanik nr 1173 stwierdził ze ,, niech pan wymieni czujnik halla :shock: wiec zamówiłem koszt z przesyłką 39 zł mam go już ale nie mam kiedy wymienić <pomysl> ale !!!!!! mamy ciepłe noce więc rano narazie odpala :mrgreen:

KubaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2014, 09:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KubaR » 02 sie 2014, 18:36

ten poprzedni post to jto tez mój profil ale pod innymi danymi bo pisze z kompa rodziców gdzie byłem zalogowany gdy miałem 80 abt <czesiek>

[ Dodano: 2014-08-17, 20:48 ]
więc panowie problem rozwiązany auto śmiga jak szatan i żaden mechanik nie pomógł poprostu wyciągnąłem pompę paliwa filtr paliwa odkręciłem przewody paliwowe przy silniku i wszystko przeczyściłem kompresorem po czym złożyłem wszystko i auto odpaliło za 1 razem :mrgreen: ale czesici wymieniłem za 600 zł
:-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl