[B4 2.0 ABK] Nie odpala rano
[B4 2.0 ABK] Nie odpala rano
witam ,mam problem jezeli ktos jest w stanie mi pomóc lub nakierować co wymienić stawiam browar otóż mam abk w bp i od ok 2 tygodni mam problem z uruchomieniem silnika po nocy po prostu nie odpala czytałem na forum o podobnych usterkach ale moja jest dość dziwna ponieważ tak jak w innych postach również moja odpala rano na 2 sekundy po czym gasnie a potem juz za cholerę nie chce zagadać byłem juz u kilku pożal się boże mechaników i każdy mówił co innego więc metodą prób i błędów wymieniłem palec kopułkę przewody świece i czujnik (niebieski) temperatury Mój problem jest o tyle dziwny że rano nie pali ale jak postoi samochód w słońcu i sie nagrzeje to wsiadam i pali za pierwszym razem wiec nie mam bladego pojęcia czym to jest spowodowane. Jeżeli ma ktoś pomysł jak się do tego zabrać to jestem otwarty na wszelkie sugestie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zobacz czy paliwo nie leci z regulatora ciśnienia paliwa. Sprawdź ciśnienie paliwa. Ciśnienia paliwa na szybko można sprawdzić odkręcając powrót z listwy i jeśli paliwo po przekręceniu zapłonu nie będzie lecieć to ciśnienie jest za małe (albo regulator ciśnienia paliwa uszkodzony).
Zobaczy czy kable od wtryskiwacza rozruchowego się nie urwały i czy dostaje zasilanie.
Zobaczy czy kable od wtryskiwacza rozruchowego się nie urwały i czy dostaje zasilanie.
wszystko co opisałeś sprawdziłem i nie widzę tam problemu
poza tym zrobiło sie goraco na dworzu i samochód odpalil bez problemu byłem teraz u mechaniora nr 1172 który chce mi zabrac samochód na noc aby z rana zobaczyc co sie dzieje póki co narazie podpiety został pod komputer i wszystko w normie poza czasem wtrysku bo pokazał 1,5 ms ale to nie jest związane az moim problemem :-| ciekaw jestem co wymyśli mechanik jak rozwiąże problem poinformuję
poza tym zrobiło sie goraco na dworzu i samochód odpalil bez problemu byłem teraz u mechaniora nr 1172 który chce mi zabrac samochód na noc aby z rana zobaczyc co sie dzieje póki co narazie podpiety został pod komputer i wszystko w normie poza czasem wtrysku bo pokazał 1,5 ms ale to nie jest związane az moim problemem :-| ciekaw jestem co wymyśli mechanik jak rozwiąże problem poinformuję
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
KubaR, a ja ci powiem ze jak mialem uwalona przeplywke to po nocy tez nie chcial palic albo jak zapalil to zaraz gasl i trzebabylo chechac az wkoncu jakos zalapywal tak jak by nie na wszystkich garkach i stopniowo mu sie poprawialo ale musialem gaz w podlodze trzymac. na kompie pokazywalo mi blad potencjometru przeplywomierza i blad czujnika temperatury zasysanego powietrza ktory tez w przeplywce sie znajduje. ale u mnie tez obroty falowaly albo sie zawieszaly na 2 tysiach. wymiana przeplywki zakonczyla problemy a tez najpierw wymienialem rozne inne rzaczy i nic
Witam, tak więc miłośnicy audi 80 b4 po wizycie u mechanika nr 1172 samochód odpalił gdy sie nagrzał na słoneczku ale diagnoza była taka iż, pompa paliwowa do wymiany bo sie wieszała ucieszony diagnoza udałem sie do sklepu zakupiłem wkład pompy za 150PLN wymieniłem i na drugi dzień rano samochód :shock: odpalił bez problemu ale dziś już nie odpalił więc problem nadal nie rozwiązany a ja jestem lżejszy o 150 zł niemam juz pojęcia gdzie szukać przyczyny
witam , co do przekażnika to wolę kupić nowy wydatek nie duży w sumie a patrząc na części które wymieniłem do chwili obecnej to wszystkie były oryginalne z 91 r ostatnio wymieniając filtr paliwa zobaczyłem 92r tak samo i na czujniku temp. 92r więc niemiec od którego kupiłem w listopadzie ur. auto chyba nic nie wymieniał
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
No tak tylko ja nie jestem pewny tego:P więc po co wydawać w błoto? przekaźnik 30 zasila wtryski główne jak i całe ecu ale był podłączany pod komputer wiec mechanik powinien to wyhaczyć jakby się działo coś nie tak z napięciem na ecu.
Ale biorąc pod uwagę "który chce mi zabrac samochód na noc aby z rana zobaczyc co sie dzieje póki co narazie podpiety został pod komputer i wszystko w normie poza czasem wtrysku bo pokazał 1,5 ms ale to nie jest związane az moim problemem"
To tego mechanika omijał bym z daleka.
Ale biorąc pod uwagę "który chce mi zabrac samochód na noc aby z rana zobaczyc co sie dzieje póki co narazie podpiety został pod komputer i wszystko w normie poza czasem wtrysku bo pokazał 1,5 ms ale to nie jest związane az moim problemem"
To tego mechanika omijał bym z daleka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 kwie 2013, 17:31
- Lokalizacja: Warszawa
ten poprzedni post to jto tez mój profil ale pod innymi danymi bo pisze z kompa rodziców gdzie byłem zalogowany gdy miałem 80 abt <czesiek>
[ Dodano: 2014-08-17, 20:48 ]
więc panowie problem rozwiązany auto śmiga jak szatan i żaden mechanik nie pomógł poprostu wyciągnąłem pompę paliwa filtr paliwa odkręciłem przewody paliwowe przy silniku i wszystko przeczyściłem kompresorem po czym złożyłem wszystko i auto odpaliło za 1 razem :mrgreen: ale czesici wymieniłem za 600 zł
[ Dodano: 2014-08-17, 20:48 ]
więc panowie problem rozwiązany auto śmiga jak szatan i żaden mechanik nie pomógł poprostu wyciągnąłem pompę paliwa filtr paliwa odkręciłem przewody paliwowe przy silniku i wszystko przeczyściłem kompresorem po czym złożyłem wszystko i auto odpaliło za 1 razem :mrgreen: ale czesici wymieniłem za 600 zł