[B4 2.3 NG] +LPG mała moc na wysokich obrotach
[B4 2.3 NG] +LPG mała moc na wysokich obrotach
witam wszystkich. mam taki problem z moją ng od pewnego czasu nie dziala zbyt dobrze na benzynie przerywa i strzela nie smierdzi benzyna ale jak odlacze wtyczke od wtrysku rozruchowego tak mi sie wydaje ze to od tego to dziala. drugi problem to ze na wysokich obrotach na gazie i benzynie jest tak ze strasznie wolno wkreca sie na obroty z tego co sam sprawdzilem jak odlacze kostke ta przy przepustnicy to nie ma zadnej reakcji a podobno powinna byc i jest to chyba zwiazane z zaplonem jesli tak jest to pomiedzy drugim a trzecim cylindrem w bloku znajduje sie chyba czujnik spalania stukowego po jego odlaczeniu tez nie ma reakcji czy moze to byc zwiazane z oslabnieciem mojej ng?
dodam ze mam zamontowany blos zmienione swiece kopulke i palec beru. filtr powietrza filtr gazu
dodam ze mam zamontowany blos zmienione swiece kopulke i palec beru. filtr powietrza filtr gazu
Ostatnio zmieniony 26 lip 2014, 14:30 przez lutek6601, łącznie zmieniany 2 razy.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
lutek6601, zastosuj tagi _uwaga
a te tematy przeglądałeś szukając rozwiązania http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
a te tematy przeglądałeś szukając rozwiązania http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
mikser + NG i wszystko jasne Było dużo tematów odnośnie mocy w NG na wyższych obrotach. Przy mikserze średnica dolotu powietrza zmniejsza się bardzo mocno(a wiadomo auto na samej benzynie czy gazie nie pojedzie) co odbija się na osiągach szczególnie na wyższych obrotach. Gdy masz dobrze dobraną instalację lpg, układ dolotowy idealnie szczelny i dobrą instalacje WN wtedy przy dobrze wykonanej regulacji gazu straty nie będą takie wielkie, chodź nie będzie to jechało tak jak na benzynie bez miksera. chyba ze go podlejesz i spalać Ci bd 20L Najlepsze rozwiązanie... BLOS
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
https://audi80.pl/faq-silniki-5zyl-p ... t82686.htm
Przeszukaj ,na pewno dobre rady znajdziesz.Zapisz sobie ten link.
Przeszukaj ,na pewno dobre rady znajdziesz.Zapisz sobie ten link.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
zawsze przy tego typu problemach
1. ustawienie rozrządu
2. poprawiasz białym markerem nacięcie na kole zamachowym, znajdujące się w okolicy znaku "zera" do ustawiania rozrządu, blokujesz komputer zworką na 4 sekundy i regulujesz pozycję aparatu zapłonowego, tak, aby poprawiona markerem kreska na zamachu, znajdowała się przy prawej krawędzi okienka skrzyni. Potrzebujesz do tego lampy stroboskopowej.
3.Dopiero wtedy bierzesz się za regulację gazu
żadne odłączanie JAKICHKOLWIEK kostek, złącz itp nigdy nie naprawi twojego samochodu.
mógłbyś też nauczyć się pisać wykorzystując znaki interpunkcyjne.
lutek6601 pisze: strzela
do sprawdzenia:lutek6601 pisze: wolno wkreca sie na obroty
1. ustawienie rozrządu
2. poprawiasz białym markerem nacięcie na kole zamachowym, znajdujące się w okolicy znaku "zera" do ustawiania rozrządu, blokujesz komputer zworką na 4 sekundy i regulujesz pozycję aparatu zapłonowego, tak, aby poprawiona markerem kreska na zamachu, znajdowała się przy prawej krawędzi okienka skrzyni. Potrzebujesz do tego lampy stroboskopowej.
3.Dopiero wtedy bierzesz się za regulację gazu
żadne odłączanie JAKICHKOLWIEK kostek, złącz itp nigdy nie naprawi twojego samochodu.
mógłbyś też nauczyć się pisać wykorzystując znaki interpunkcyjne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Z tego co się orientuje to odłączanie kostki czujnika spalania stukowego nie zmieni pracy silnika na wolnych obrotach.
Najlepiej pojeździj trochę ze wszystkim podpiętym tak jak ma być i na koniec jazdy bez gaszenia odczytaj kody błyskowe. Chyba w kodach powinno wyskoczyć uszkodzenie czujnika spalania stukowego.
Odłączania wtyczki przy przepustnicy powinno spowodować że obroty się zmienią. Ale tylko jak masz sprawny styk zamknięcia przepustnicy. Jak masz niesprawny albo ktoś zdrutował podkręcił śrubkę podpierającą przepustnicę to nie będzie działać. Ale to tylko styk odpowiedzialny za wysłanie informacji że sterownik ma regulować wolne obroty. Czujnik maksymalnego otwarcia podejrzewam że jest najbardziej potrzebny do wersji z klimą aby przy gazie w podłodze wyłączyć sprężarkę. I pewnie też przełącza sterownik paliwa w tryb open loop.
Kolejna sprawa od której zależy zapłon to potencjometr przepływomierza na podstawie jego sygnału jest obliczane obciążenie silnika i dobierany kąt zapłonu.
Najlepiej pojeździj trochę ze wszystkim podpiętym tak jak ma być i na koniec jazdy bez gaszenia odczytaj kody błyskowe. Chyba w kodach powinno wyskoczyć uszkodzenie czujnika spalania stukowego.
Odłączania wtyczki przy przepustnicy powinno spowodować że obroty się zmienią. Ale tylko jak masz sprawny styk zamknięcia przepustnicy. Jak masz niesprawny albo ktoś zdrutował podkręcił śrubkę podpierającą przepustnicę to nie będzie działać. Ale to tylko styk odpowiedzialny za wysłanie informacji że sterownik ma regulować wolne obroty. Czujnik maksymalnego otwarcia podejrzewam że jest najbardziej potrzebny do wersji z klimą aby przy gazie w podłodze wyłączyć sprężarkę. I pewnie też przełącza sterownik paliwa w tryb open loop.
Kolejna sprawa od której zależy zapłon to potencjometr przepływomierza na podstawie jego sygnału jest obliczane obciążenie silnika i dobierany kąt zapłonu.
stukowy sprawdzalem i na wolnych i wysokich bez zmian. ale zastanawiam sie nad tym potencjometrem bo pamietam ze jak jezdzilem to ten samochod mial moc a teraz jak jade w 4 osoby to matiz ma wieksze przyspieszenie. jak znajde wiecej czasu to wykrece przepustnice i sprawdze za 150 zl moge kupic uzywana na szrocie obok. jak wgl sprawdzic ten potencjometr?
aha i jeszcze jedno gdzie znajde zlacze do wyblyskania kodow? pod maska nie ma 1990r coupe b4
aha i jeszcze jedno gdzie znajde zlacze do wyblyskania kodow? pod maska nie ma 1990r coupe b4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
dzisiaj na benzynie samochod juz dziala ale dalej jest slabszy niz byl kiedys. zapomnialem dodac ze problemy z benzyna zaczely sie gdy wlalem paliwo 98 niedawno odlaczylem jedna kostke chyba od wtrysku rozruchowego i jezdzila normalnie ale i tak byla slaba po ponownym podlaczeniu kostki jest ok. wlalem 95 i jezdzi. czym moze byc to spowodowane ze jest taka slaba ? nie znalazlem kostki do wyblyskania kodow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeszcze można sobie wybłyskać z przekaźnika pompy paliwa, jak masz taki z miejscem na bezpiecznik. Do jednego styku przekaźnika podłączasz lampkę (drugie podłączenie lampki do plusa) i na kabel wsadzony w miejsce bezpiecznika podajesz na chwilę masę.
Masz 50% szans bo są dwa styki bezpiecznika jak podłączysz się po niewłaściwy po prostu żarówka będzie świecić.
Masz 50% szans bo są dwa styki bezpiecznika jak podłączysz się po niewłaściwy po prostu żarówka będzie świecić.