Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] +LPG mała moc na wysokich obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
lutek6601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 maja 2014, 14:19
Lokalizacja: gdańsk

[B4 2.3 NG] +LPG mała moc na wysokich obrotach

Post autor: lutek6601 » 25 lip 2014, 02:11

witam wszystkich. mam taki problem z moją ng od pewnego czasu nie dziala zbyt dobrze na benzynie przerywa i strzela nie smierdzi benzyna ale jak odlacze wtyczke od wtrysku rozruchowego tak mi sie wydaje ze to od tego to dziala. drugi problem to ze na wysokich obrotach na gazie i benzynie jest tak ze strasznie wolno wkreca sie na obroty z tego co sam sprawdzilem jak odlacze kostke ta przy przepustnicy to nie ma zadnej reakcji a podobno powinna byc i jest to chyba zwiazane z zaplonem jesli tak jest to pomiedzy drugim a trzecim cylindrem w bloku znajduje sie chyba czujnik spalania stukowego po jego odlaczeniu tez nie ma reakcji czy moze to byc zwiazane z oslabnieciem mojej ng?
dodam ze mam zamontowany blos zmienione swiece kopulke i palec beru. filtr powietrza filtr gazu
Ostatnio zmieniony 26 lip 2014, 14:30 przez lutek6601, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 lip 2014, 07:40

lutek6601, zastosuj tagi _uwaga



a te tematy przeglądałeś szukając rozwiązania http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 25 lip 2014, 10:44

mikser + NG i wszystko jasne ;) Było dużo tematów odnośnie mocy w NG na wyższych obrotach. Przy mikserze średnica dolotu powietrza zmniejsza się bardzo mocno(a wiadomo auto na samej benzynie czy gazie nie pojedzie) co odbija się na osiągach szczególnie na wyższych obrotach. Gdy masz dobrze dobraną instalację lpg, układ dolotowy idealnie szczelny i dobrą instalacje WN wtedy przy dobrze wykonanej regulacji gazu straty nie będą takie wielkie, chodź nie będzie to jechało tak jak na benzynie bez miksera. chyba ze go podlejesz i spalać Ci bd 20L :) Najlepsze rozwiązanie... BLOS

nerwus1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
Lokalizacja: Głogów

Post autor: nerwus1988 » 25 lip 2014, 11:49

https://audi80.pl/faq-silniki-5zyl-p ... t82686.htm


Przeszukaj ,na pewno dobre rady znajdziesz.Zapisz sobie ten link.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 lip 2014, 11:54

spnsr pisze:mikser + NG i wszystko jasne ;) Najlepsze rozwiązanie... BLOS
Czytaj dokładnie
lutek6601 pisze:dodam ze mam zamontowany blos zmienione swiece kopulke i palec beru. filtr powietrza filtr gazu
Może wydech masz zapchany (rozpadł się katalizator albo tłumiki w środku).

zukreator

Post autor: zukreator » 25 lip 2014, 12:17

zawsze przy tego typu problemach
lutek6601 pisze: strzela
lutek6601 pisze: wolno wkreca sie na obroty
do sprawdzenia:

1. ustawienie rozrządu
2. poprawiasz białym markerem nacięcie na kole zamachowym, znajdujące się w okolicy znaku "zera" do ustawiania rozrządu, blokujesz komputer zworką na 4 sekundy i regulujesz pozycję aparatu zapłonowego, tak, aby poprawiona markerem kreska na zamachu, znajdowała się przy prawej krawędzi okienka skrzyni. Potrzebujesz do tego lampy stroboskopowej.
3.Dopiero wtedy bierzesz się za regulację gazu

żadne odłączanie JAKICHKOLWIEK kostek, złącz itp nigdy nie naprawi twojego samochodu.
mógłbyś też nauczyć się pisać wykorzystując znaki interpunkcyjne.

lutek6601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 maja 2014, 14:19
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: lutek6601 » 25 lip 2014, 17:42

katalizator wybebeszony została sama pucha i sonda. ale czy czujnik od spalania może mieć jakiś wpływ na regulacje konta zapłonu? i jak się nazywa ten włącznik przy przepustnicy i czemu on służy.
do zukreator wiem kolego ze nie pomoże ale pozwoli mi to jakoś sprawdzić czy to działa

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 lip 2014, 21:02

Z tego co się orientuje to odłączanie kostki czujnika spalania stukowego nie zmieni pracy silnika na wolnych obrotach.
Najlepiej pojeździj trochę ze wszystkim podpiętym tak jak ma być i na koniec jazdy bez gaszenia odczytaj kody błyskowe. Chyba w kodach powinno wyskoczyć uszkodzenie czujnika spalania stukowego.

Odłączania wtyczki przy przepustnicy powinno spowodować że obroty się zmienią. Ale tylko jak masz sprawny styk zamknięcia przepustnicy. Jak masz niesprawny albo ktoś zdrutował podkręcił śrubkę podpierającą przepustnicę to nie będzie działać. Ale to tylko styk odpowiedzialny za wysłanie informacji że sterownik ma regulować wolne obroty. Czujnik maksymalnego otwarcia podejrzewam że jest najbardziej potrzebny do wersji z klimą aby przy gazie w podłodze wyłączyć sprężarkę. I pewnie też przełącza sterownik paliwa w tryb open loop.

Kolejna sprawa od której zależy zapłon to potencjometr przepływomierza na podstawie jego sygnału jest obliczane obciążenie silnika i dobierany kąt zapłonu.

lutek6601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 maja 2014, 14:19
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: lutek6601 » 26 lip 2014, 00:45

stukowy sprawdzalem i na wolnych i wysokich bez zmian. ale zastanawiam sie nad tym potencjometrem bo pamietam ze jak jezdzilem to ten samochod mial moc a teraz jak jade w 4 osoby to matiz ma wieksze przyspieszenie. jak znajde wiecej czasu to wykrece przepustnice i sprawdze za 150 zl moge kupic uzywana na szrocie obok. jak wgl sprawdzic ten potencjometr?
aha i jeszcze jedno gdzie znajde zlacze do wyblyskania kodow? pod maska nie ma 1990r coupe b4

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lip 2014, 09:08

lutek6601 pisze: jak wgl sprawdzic ten potencjometr?
W NG NIE MA potencjometru przepustnicy!

Co do gniazd to zobacz pod półką nad nogami kierowcy, zresztą było na forum gdzie szukać.

lutek6601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 30 maja 2014, 14:19
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: lutek6601 » 26 lip 2014, 20:09

dzisiaj na benzynie samochod juz dziala ale dalej jest slabszy niz byl kiedys. zapomnialem dodac ze problemy z benzyna zaczely sie gdy wlalem paliwo 98 niedawno odlaczylem jedna kostke chyba od wtrysku rozruchowego i jezdzila normalnie ale i tak byla slaba po ponownym podlaczeniu kostki jest ok. wlalem 95 i jezdzi. czym moze byc to spowodowane ze jest taka slaba ? nie znalazlem kostki do wyblyskania kodow :-/ :-/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lip 2014, 21:42

Jeszcze można sobie wybłyskać z przekaźnika pompy paliwa, jak masz taki z miejscem na bezpiecznik. Do jednego styku przekaźnika podłączasz lampkę (drugie podłączenie lampki do plusa) i na kabel wsadzony w miejsce bezpiecznika podajesz na chwilę masę.
Masz 50% szans bo są dwa styki bezpiecznika jak podłączysz się po niewłaściwy po prostu żarówka będzie świecić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl