Witam. Moje ABK nie rowno chodzi niezmiennie od dwoch lat a zrobiłem juz tyle:
cały zapłon nowy
-kable
-swiece
-palec i kopułka
-cewka
ponad to juz trzeci przypływomierz na po kazdym ciagle bez zmian, 3 "krokowce" na kazdym to samo ze obroty sie tez zawieszaja, fitlry, olej, głowica po remoncie, 3 sondy lambda, przekaznik 30, niebieski czujnik temp płynu chłodzącego. Dolot szczelny 2 razy sprawdzałem, po remoncie oleju tez nie bierze wiec zakładam ze pierscienie ok, co jeszcze moge zrobic? bo nic nie pomogło ani nic sie nie zmianiło
[abk] nie rowno pracuje, koniec pomysłow.
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
dopisz jeszcze jakich firm te rzeczy kupowałeś bo to że nowe to jeszcze niewiele znaczymasteretsam pisze:cały zapłon nowy
-kable
-swiece
-palec i kopułka
-cewka
ponad to juz trzeci przypływomierz na po kazdym ciagle bez zmian, 3 "krokowce" na kazdym to samo ze obroty sie tez zawieszaja, fitlry, olej, głowica po remoncie, 3 sondy lambda, przekaznik 30, niebieski czujnik temp płynu chłodzącego.
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Skoro na obu paliwach tak samo wina prądu albo powietrza.
Jeżeli masz dobre graty w zapłonie (właściwie ustawiony rozrząd na znaki oraz zapłon) i szczelność jak mówisz zostaje stukowiec i TPS. Z tym, że najpierw warto zająć się stukowcem (podmienić) z tym, że należy go dokręcić 20Nm.
TPS zostaw na koniec bo potem trzeba go zaadaptować.
Jeżeli masz dobre graty w zapłonie (właściwie ustawiony rozrząd na znaki oraz zapłon) i szczelność jak mówisz zostaje stukowiec i TPS. Z tym, że najpierw warto zająć się stukowcem (podmienić) z tym, że należy go dokręcić 20Nm.
TPS zostaw na koniec bo potem trzeba go zaadaptować.
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46