Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[abk] nie rowno pracuje, koniec pomysłow.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

[abk] nie rowno pracuje, koniec pomysłow.

Post autor: masteretsam » 25 lip 2014, 15:08

Witam. Moje ABK nie rowno chodzi niezmiennie od dwoch lat a zrobiłem juz tyle:
cały zapłon nowy
-kable
-swiece
-palec i kopułka
-cewka
ponad to juz trzeci przypływomierz na po kazdym ciagle bez zmian, 3 "krokowce" na kazdym to samo ze obroty sie tez zawieszaja, fitlry, olej, głowica po remoncie, 3 sondy lambda, przekaznik 30, niebieski czujnik temp płynu chłodzącego. Dolot szczelny 2 razy sprawdzałem, po remoncie oleju tez nie bierze wiec zakładam ze pierscienie ok, co jeszcze moge zrobic? bo nic nie pomogło ani nic sie nie zmianiło

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 25 lip 2014, 17:35

zapłon ustawiony jak należy ?
świece takie jak do ABK ?

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 25 lip 2014, 22:52

zapłon jak nalezy, swiece najpierw ngk do audi 80 teraz platynowo irydowe, na obu kompletach tak samo

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 lip 2014, 06:33

masteretsam pisze:cały zapłon nowy
-kable
-swiece
-palec i kopułka
-cewka
ponad to juz trzeci przypływomierz na po kazdym ciagle bez zmian, 3 "krokowce" na kazdym to samo ze obroty sie tez zawieszaja, fitlry, olej, głowica po remoncie, 3 sondy lambda, przekaznik 30, niebieski czujnik temp płynu chłodzącego.
dopisz jeszcze jakich firm te rzeczy kupowałeś bo to że nowe to jeszcze niewiele znaczy :-P

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 26 lip 2014, 10:43

juz nie pamietam jakiej to firmy było bo zmieniałem to ponad rok temu bo od tego zaczynałem.

KubaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2014, 09:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KubaR » 27 lip 2014, 17:37

moją 80 jak zaczęło telepać to wymieniłem filtr paliwa a objaw był taki że nierówno pracowała powyżej 2 tyś obrotów może spróbuj wymienić filtr paliwa
:-P

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 03 sie 2014, 13:14

niestety to napewno odpada bo mam gaz i na obu plaiwach jest identycznie a filtry od gazu tez wymieniałem

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 04 sie 2014, 13:33

Skoro na obu paliwach tak samo wina prądu albo powietrza.

Jeżeli masz dobre graty w zapłonie (właściwie ustawiony rozrząd na znaki oraz zapłon) i szczelność jak mówisz zostaje stukowiec i TPS. Z tym, że najpierw warto zająć się stukowcem (podmienić) z tym, że należy go dokręcić 20Nm.

TPS zostaw na koniec bo potem trzeba go zaadaptować.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 05 sie 2014, 07:34

moj klucz ma regulacje dopiero od 28 nm, mozna go na tyle dokrecic?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl