A ja znalazłem na to sposób po najmniejszej linii oporu i najmniejszemu wydatkowi kasiory , a mianowicie jak na portrecie zamieszczonym. Polegało to na tym , że dziurkE w tzw BROKU ,oczyściłem dokoła bardzo dokładnie .
Najpierw będzyno, potem denaturo, potem jeszcze raz bendzyną i dopiero na taką powierzchnię nałożyłem warstwę kleju pod tytułem " metal bond ". Trzyma mie to już musi z pińć lat i ani kropli wycieku.
Testowałem to przy różnych obrotach i jak mówię ani grama wycieku.
Nawet raz na dwójce osiągnąłem 150/godz i obrotów wtedy miałem chyba z 10 tysięcy na sekonde i ani gram wycieku nie było spod tego mojego opatentowanego uszczelnienia . A pozaresztą kto by się tam bawił w jakieś zdejmowania pasków a potem w pier...niczenie z ustawienia rozrządów i innych tam jakichś durnowatych znaków.
Mówie jak jest . Zrup tak jak jak ja i będziesz miał spokój .
TYLKO UWAGA !!! Dobrze oczyśc powierzchnię tej zaślepki - broka ze Fszelkiego rodzaju rdzy i tłustości i mazideł.