Witam serdecznie! Jestem tutaj nowy ale mam nietypowy problem.
Otóż z mojego audika cieknie płyn chłodniczy w dość nietypowym miejscu.
Miejsce z którego cieknie widać na obrazkach.
Problem jest taki , że płyn dopiero ucieka po przekroczeniu 5 tys obrotów.
Przy 6-7 tysiącach tryska strumień. Jak z strzykawki.
Co z tym zrobić ?
[ B3 1.8 JN] Wyciek płynu chłodniczego. Pomocy!!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 lut 2014, 18:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 JN
- Lokalizacja: Bartoszyce
[ B3 1.8 JN] Wyciek płynu chłodniczego. Pomocy!!!!
Ostatnio zmieniony 26 lip 2014, 22:24 przez kjajeck1, łącznie zmieniany 1 raz.
A ja znalazłem na to sposób po najmniejszej linii oporu i najmniejszemu wydatkowi kasiory , a mianowicie jak na portrecie zamieszczonym. Polegało to na tym , że dziurkE w tzw BROKU ,oczyściłem dokoła bardzo dokładnie .
Najpierw będzyno, potem denaturo, potem jeszcze raz bendzyną i dopiero na taką powierzchnię nałożyłem warstwę kleju pod tytułem " metal bond ". Trzyma mie to już musi z pińć lat i ani kropli wycieku.
Testowałem to przy różnych obrotach i jak mówię ani grama wycieku.
Nawet raz na dwójce osiągnąłem 150/godz i obrotów wtedy miałem chyba z 10 tysięcy na sekonde i ani gram wycieku nie było spod tego mojego opatentowanego uszczelnienia . A pozaresztą kto by się tam bawił w jakieś zdejmowania pasków a potem w pier...niczenie z ustawienia rozrządów i innych tam jakichś durnowatych znaków.
Mówie jak jest . Zrup tak jak jak ja i będziesz miał spokój .
TYLKO UWAGA !!! Dobrze oczyśc powierzchnię tej zaślepki - broka ze Fszelkiego rodzaju rdzy i tłustości i mazideł.
Najpierw będzyno, potem denaturo, potem jeszcze raz bendzyną i dopiero na taką powierzchnię nałożyłem warstwę kleju pod tytułem " metal bond ". Trzyma mie to już musi z pińć lat i ani kropli wycieku.
Testowałem to przy różnych obrotach i jak mówię ani grama wycieku.
Nawet raz na dwójce osiągnąłem 150/godz i obrotów wtedy miałem chyba z 10 tysięcy na sekonde i ani gram wycieku nie było spod tego mojego opatentowanego uszczelnienia . A pozaresztą kto by się tam bawił w jakieś zdejmowania pasków a potem w pier...niczenie z ustawienia rozrządów i innych tam jakichś durnowatych znaków.
Mówie jak jest . Zrup tak jak jak ja i będziesz miał spokój .
TYLKO UWAGA !!! Dobrze oczyśc powierzchnię tej zaślepki - broka ze Fszelkiego rodzaju rdzy i tłustości i mazideł.