Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Compi Quattro ciąg dalszy [B4 ACE]

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
jaro81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 28 gru 2010, 18:05
Lokalizacja: Lublin okolice

Post autor: jaro81 » 09 maja 2012, 20:01

Zrób swap z ACE na 4G63 z Lancera Evo. Na starcie masz 280 KM.Silnik mi bardzo dobrze znany,tyle że niestety w Evuni umieszczony poprzecznie.Był by super projekt,chyba pierwszy na świecie <ok>

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 07 lip 2014, 21:13

Dobrze dobrze niech się kolejna compi szczepi gin przepadnij ace na wieki :)

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 21 lip 2014, 23:10

Ale sie czepili! Rob ACE, jak chcesz turbic to Ci moge wiedza pomoc. Ogolnie to 16v ma duzy potencjal ale niestety z tej rodziny ACE I 9A wypadaja najgorzej, co jednak ich nie skresla. A tak wogole to 16v na wolnossaku wyciagajace tyle co seryjne 1.8 z Turbem to cos jednak znaczy. Ozywiscie mechaniczny wtrysk lepiej wywalic ale w dzisiejszych czasach nie jest to problem.
Ja tez bede modzil ACE ale narazie na wonossaku, jak bedzie ok to potem turbo a finalnie 16v na wysokm bloku z ABK

dzilo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:14

Post autor: dzilo » 21 lip 2014, 23:50

no i w końcu jeden normalny post o ACE <ok>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 lip 2014, 13:34

Problem ACE nie polega na jego braku mocy czy rozwojowosci tylko problem wzdloznych 16V to padajace jak muchy panewki, ja osobiscie uwazam ze problemem jest smarowanie przy agresywniejszej jezdzie.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 27 lip 2014, 15:28

Dlatego ja wsadzam miske z audi 80 GTE i oslaniacz fali olejowej od TDI bo bez tego ani rusz.
Podejzwam ze miska z 1.8t tez juz jest lepsza bo ma gdzie indziej usytuowany smok. 1.8t ma tez sybszy naped pompy oleju ale to tez da sie pomodzic. Anyway moze by tak czasem zmienic panewki na wale i panewki walka posrednego, bo ace wiadomo trpche nalotu maja. A no i jeszcze wykorbienie jest troche gorsze niz w 1.8t ale wsumie 2.0 TFSI ma to samo i jakos panewki nie padaja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl