Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

[80 B4 1Z ]Alternator 120 A 028903018E nie ładuje

Post autor: Aldon » 29 lip 2014, 13:27

Witam.

Wczoraj zakupiłem alternator 120 A z passata b4 o numerach 028903018E do swojej Audi 80 b4 1.9 tdi .
No i po zamontowaniuu wszystkiego i podłaczeniu przewodów odpalam samochód i nie ładuje , lekka przegazówka i lampka od ładowania przestała świecić , ale mierze miernikiem jest 12.8 jak przegazuje do 3 k rpm to jest 14.2 V. A jak wkrece powyżej 4500 Rpm to lampka dalej swieci ze nie ładuje. dziwna sprawa.

Wczesniej był alternator 70 A bosch z jednym kabelkiem
A 120 jest już wtyczka 2 pinowa, podpiłem tak samo jak w starym po oznaczeniach . No i mały problem, czy to szczota zawieszona czy dioda czy regulator padł, bo i tak bede go spowrotem wydzierał i zakłądał stary a ten musze ogarnac. Spotkał się juz ktos z czyms takim ?
Ostatnio zmieniony 29 lip 2014, 20:58 przez Aldon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 lip 2014, 16:06

Aldon, _uwaga

zdaje mi się że brak wzbudzenia masz ;-)

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 29 lip 2014, 17:59

No to wyciagłem juz go i lezy na stole juz, a mogłem to odrazu zrobić przed montażem :D eh na nadgorliwość :D no to tak, pierwsze co sprawdzam to regulator i szczotki na nim no i pierwszy problem widze , ktoś zmieniał szczotki i słabo przylutował przewody od szczotki do blaszek, poprawione juz bedziemy skłądac i mozna próbować:)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 lip 2014, 18:34

Aldon, ale prosiłem o poprawienie tematu, zastosuj tag ogloszenia/zanim-cos-tu-napiszesz-przec ... t9608.html

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 30 lip 2014, 00:49

Poprawiłem już. Temat do zamknięcia , słabo były przylutowane przewody od szczotek i wszytstko działa i łądowanie 14.4 V

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 30 lip 2014, 14:48

kiedys tez mialem u siebie jakis czas 120Amperowy z paska b4, wtyczka byla dwu pinowa a u nas tylko jeden kabelek sie uzywa i dzialal normalnie

tylko czy to cos mi dalo? raczej niema sensu sie bawic w przekladki poki dziala stary, tymbardziej ze w 1Z jest troche gimnastyki przynim

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 30 lip 2014, 21:58

Dla mnie to było priorytetem bo na 70A miałem spadki rzędu 1.4 V, a na tym 120 A już 0.2 V przy sprzęcie grającym , plus dołozeniu troche elektryki do samochodu, wiec musowo musiałem. A ze wychaczyłem go za 40 zł . (A ceny rzędu 200+ zł to z kosmosu,jak mi jedni proponowali . Chyba że regenerowany i z gwarancją roczną to mozna dać)
Montaż żaden problem, mi juz idzie sprawnie godzinka i wyciagniety i włożony spowrotem razem z pakiem :)

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 30 lip 2014, 22:21

ale tu niema nic za darmo, to ze wytwarza sie wiekszy prad na instalacje elek to idzie wiecej paliwa, a dwa te kolo z tlumieniem drgan co masz na wale korbowym szybciej ci padnie, zauwazysz to gdy zacznie ci piszczec silnik zaraz po odpaleniu, te kolo w serwisie kosztuje kolo 500zl a zamienniki sa tak lipne ze masakra, krotko wytrzymuja, tam sie ta guma wyrabia szybciej od wiekszego obciazenia, i jedno kolo nienadaza za drugim, to nawet okiem zobaczysz ze sie beda robic faldki, temu wrocilem u siebie do swego 90A

a koszt jest za duzy ja swoj 120A z paska, jakis rok temu za 120zl sprzedalem z przesylka wiec drogo sie licza

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 31 lip 2014, 15:29

No to przy następnyym wypadzie na szrot juz wiem co wziąśc na zapas,
A z ciekawości co to tego koła z tłumnikiem drgań, w wersjach 120 A były takie same jak w 70 czy się rożniły ?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 31 lip 2014, 15:33

te kolo znajdziesz tez w VW i co ciekawe nawet benzyniakach golf III jest te kolo, np w audi 80 benzynie juz nie (mozliwe ze jest przy silniku ACE)

na koncu sa litery sa w nr czesci pewnie tez ma to znaczenie

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 01 sie 2014, 22:00

Wiec pasuje zmienić auto na BMW e 34 jakies 4.4 i tam takich problemów nie bedzie :)
Do zamknięcia

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 01 sie 2014, 22:19

nie bardzo rozumiem :-/ piszesz tak jakbys oczekiwal w ogole nic nie psujacego sie w przeszlo dwudziestoletnim aucie

gdyby tego kola z guma nie bylo to by ci silnik rozwalilo od drgan, w bmw masz wiecej takich spraw ot chociazby kolo sprzegla rowniesz jest na gumie tlumione

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 sie 2014, 22:50

Aldon pisze:BMW e 34 jakies 4.4
4.4 dopiero było w E39 i E38, chyba że jakiś swap. I też ten silnik (4.4) ponoć był fajny do puki w którymś roku nie unowocześnili go psującym się osprzętem.

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 01 sie 2014, 23:48

FWD nie jest rozwojowe, nudaaa, na dupowoz wystarczy, co to gumy , ja na to nie patrze, padnie to padnie, jade na szrot, zapłace 10 polskich złotych i takich gum 5 wezmę.
Coś za coś, jak juz jest kiepska to i tak padnie predzej czy pozniej, ja się z tym nie liczę mając na uwadze mocniejszy alternator i dużą potrzebę na prąd, tego ominąc się nie da.

A co do BMW to w e34 były napewno 4.0 v8 a 4.4 to nie jestem pewny, byle v8 było i tył napęd :)

misio884
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:43

[80,b4,1.9TDI] Mrugająca dioda od ładowania i 2 inne

Post autor: misio884 » 08 lis 2014, 13:42

Witam,
Nie wiem czy post w dobrym dziale za co przepraszam.
A wracając do problemu, problem się pojawił podczas powrotu do domu, ikonka od akumulatora zaczęła pulsować po jakimś krótkim czasie (2 minuty) zaczęły migać od temperatury oraz ta obok (wykrzyknik). Sprawdziłem paski, są na swoim miejscu podczas pracy silnika wszystkie kółka się kręcą. Co to może być.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl