[inne] regulator napięcia objawy
[80 B4 1Z ]Alternator 120 A 028903018E nie ładuje
Witam.
Wczoraj zakupiłem alternator 120 A z passata b4 o numerach 028903018E do swojej Audi 80 b4 1.9 tdi .
No i po zamontowaniuu wszystkiego i podłaczeniu przewodów odpalam samochód i nie ładuje , lekka przegazówka i lampka od ładowania przestała świecić , ale mierze miernikiem jest 12.8 jak przegazuje do 3 k rpm to jest 14.2 V. A jak wkrece powyżej 4500 Rpm to lampka dalej swieci ze nie ładuje. dziwna sprawa.
Wczesniej był alternator 70 A bosch z jednym kabelkiem
A 120 jest już wtyczka 2 pinowa, podpiłem tak samo jak w starym po oznaczeniach . No i mały problem, czy to szczota zawieszona czy dioda czy regulator padł, bo i tak bede go spowrotem wydzierał i zakłądał stary a ten musze ogarnac. Spotkał się juz ktos z czyms takim ?
Wczoraj zakupiłem alternator 120 A z passata b4 o numerach 028903018E do swojej Audi 80 b4 1.9 tdi .
No i po zamontowaniuu wszystkiego i podłaczeniu przewodów odpalam samochód i nie ładuje , lekka przegazówka i lampka od ładowania przestała świecić , ale mierze miernikiem jest 12.8 jak przegazuje do 3 k rpm to jest 14.2 V. A jak wkrece powyżej 4500 Rpm to lampka dalej swieci ze nie ładuje. dziwna sprawa.
Wczesniej był alternator 70 A bosch z jednym kabelkiem
A 120 jest już wtyczka 2 pinowa, podpiłem tak samo jak w starym po oznaczeniach . No i mały problem, czy to szczota zawieszona czy dioda czy regulator padł, bo i tak bede go spowrotem wydzierał i zakłądał stary a ten musze ogarnac. Spotkał się juz ktos z czyms takim ?
Ostatnio zmieniony 29 lip 2014, 20:58 przez Aldon, łącznie zmieniany 1 raz.
No to wyciagłem juz go i lezy na stole juz, a mogłem to odrazu zrobić przed montażem eh na nadgorliwość no to tak, pierwsze co sprawdzam to regulator i szczotki na nim no i pierwszy problem widze , ktoś zmieniał szczotki i słabo przylutował przewody od szczotki do blaszek, poprawione juz bedziemy skłądac i mozna próbować:)
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Aldon, ale prosiłem o poprawienie tematu, zastosuj tag ogloszenia/zanim-cos-tu-napiszesz-przec ... t9608.html
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Dla mnie to było priorytetem bo na 70A miałem spadki rzędu 1.4 V, a na tym 120 A już 0.2 V przy sprzęcie grającym , plus dołozeniu troche elektryki do samochodu, wiec musowo musiałem. A ze wychaczyłem go za 40 zł . (A ceny rzędu 200+ zł to z kosmosu,jak mi jedni proponowali . Chyba że regenerowany i z gwarancją roczną to mozna dać)
Montaż żaden problem, mi juz idzie sprawnie godzinka i wyciagniety i włożony spowrotem razem z pakiem
Montaż żaden problem, mi juz idzie sprawnie godzinka i wyciagniety i włożony spowrotem razem z pakiem
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
ale tu niema nic za darmo, to ze wytwarza sie wiekszy prad na instalacje elek to idzie wiecej paliwa, a dwa te kolo z tlumieniem drgan co masz na wale korbowym szybciej ci padnie, zauwazysz to gdy zacznie ci piszczec silnik zaraz po odpaleniu, te kolo w serwisie kosztuje kolo 500zl a zamienniki sa tak lipne ze masakra, krotko wytrzymuja, tam sie ta guma wyrabia szybciej od wiekszego obciazenia, i jedno kolo nienadaza za drugim, to nawet okiem zobaczysz ze sie beda robic faldki, temu wrocilem u siebie do swego 90A
a koszt jest za duzy ja swoj 120A z paska, jakis rok temu za 120zl sprzedalem z przesylka wiec drogo sie licza
a koszt jest za duzy ja swoj 120A z paska, jakis rok temu za 120zl sprzedalem z przesylka wiec drogo sie licza
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
FWD nie jest rozwojowe, nudaaa, na dupowoz wystarczy, co to gumy , ja na to nie patrze, padnie to padnie, jade na szrot, zapłace 10 polskich złotych i takich gum 5 wezmę.
Coś za coś, jak juz jest kiepska to i tak padnie predzej czy pozniej, ja się z tym nie liczę mając na uwadze mocniejszy alternator i dużą potrzebę na prąd, tego ominąc się nie da.
A co do BMW to w e34 były napewno 4.0 v8 a 4.4 to nie jestem pewny, byle v8 było i tył napęd
Coś za coś, jak juz jest kiepska to i tak padnie predzej czy pozniej, ja się z tym nie liczę mając na uwadze mocniejszy alternator i dużą potrzebę na prąd, tego ominąc się nie da.
A co do BMW to w e34 były napewno 4.0 v8 a 4.4 to nie jestem pewny, byle v8 było i tył napęd
[80,b4,1.9TDI] Mrugająca dioda od ładowania i 2 inne
Witam,
Nie wiem czy post w dobrym dziale za co przepraszam.
A wracając do problemu, problem się pojawił podczas powrotu do domu, ikonka od akumulatora zaczęła pulsować po jakimś krótkim czasie (2 minuty) zaczęły migać od temperatury oraz ta obok (wykrzyknik). Sprawdziłem paski, są na swoim miejscu podczas pracy silnika wszystkie kółka się kręcą. Co to może być.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Nie wiem czy post w dobrym dziale za co przepraszam.
A wracając do problemu, problem się pojawił podczas powrotu do domu, ikonka od akumulatora zaczęła pulsować po jakimś krótkim czasie (2 minuty) zaczęły migać od temperatury oraz ta obok (wykrzyknik). Sprawdziłem paski, są na swoim miejscu podczas pracy silnika wszystkie kółka się kręcą. Co to może być.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam