Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Problemy z lovato smart

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
KT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 12 lis 2012, 07:49
Lokalizacja: Grabownica

[B4] Problemy z lovato smart

Post autor: KT » 29 lip 2014, 08:48

Witam wszystkich. Założyłem instalacje sekwencyjna Lovato smart do mojego audi abk. Wszystko byłoby super tylko silnik szarpie przy dodaniu gazu po jego uprzednim popuszczeniu na pb tego nie ma i na wolnych obrotach silnik się trzęsie a gdy delikatnie dotknę pedału gazu to już pracuje super. Gazownik twierdzi ze to wina przepływomierza. Przepływka zaliczyła 3 malutkie strzały na starej instalacji mieszalnikowej, klapka bardzo delikatnie ocierała w jednym miejscu. Zrobiłem to ale problem jest nadal. Facet od gazu twierdzi ze przeplywke trzeba ustawić za pomocą vag-a. Jednak mocne drżenie silnika jest na lpg a na pb praktycznie nie wyczuwalne. Czy to jednak przepływomierz? Czy gazownikowi nie chce się dobrze ustawić? Czy jeżeli pojechałbym do innego gazownika ustawić instalacje to jeśli będzie to robił tylko komputerem to nie strace gwarancji?
Instalacja taka jak w linku http://allegro.pl/lovato-easy-fast-smar ... 51777.html
Dzięki wszystkim za pomoc.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 lip 2014, 14:39

KT pisze:Czy jeżeli pojechałbym do innego gazownika ustawić instalacje to jeśli będzie to robił tylko komputerem to nie strace gwarancji?
Nie wiem jak w lovato ale w jest sporo innych instalacji przy które zapisują modyfikacje ustawień. Nie wiem czy lovato ma jakąś swoją sieć serwisową, bo jeśli są jakoś powiązane to naprawa w innym warsztacie partnerskim nie powinna powodować utraty gwarancji. Poczytaj warunki w karcie gwarancyjnej albo skontaktuj się z innym serwisem lovato.
Jak nie masz VAGa to zobacz woltomierzem na 2 pinie (podłączone) wtyczki przepływomierza jakie masz napięcie na wolnych obrotach względem masy. Powinno być 0,8-1V przy 3000obr/min na luzie powinno być 2V, na zgaszonym silniku z włączonym zapłonem powinno być 0,3-0,4V.
Może kolektor masz źle nawiercony, wkrętki masz przy wtryskiwaczach benzynowych?

KT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 12 lis 2012, 07:49
Lokalizacja: Grabownica

Post autor: KT » 29 lip 2014, 17:22

Tak wkrętki mam przy wtryskiwaczach benzynowych. Sprawdze ten przepływomierz woltomierzem. Może rzeczywiście jest z ta przeplywka cos nie tak.

[ Dodano: 2014-07-29, 19:39 ]
A więc na zgaszonym silniku przy włączonym zapłonie mam prawie ze 0.3v, na wolnych obrotach mam 0.88v a przy 3000 obr/minute mam 1.88v na benzynie silnik pracuje dużo lepiej niż na lpg jednak przy raptownym dodaniu gazu ma lekką dziure.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 lip 2014, 09:52

Najlepiej jakbyś doprowadził benzynę do ideału. Choć myślę, że problemy z jazdą na gazie są bardziej spowodowane czymś innym, czyli regulacją (dysze/wtryskiwacze za duże) albo układem zapłonowym.

KT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 12 lis 2012, 07:49
Lokalizacja: Grabownica

Post autor: KT » 30 lip 2014, 10:34

aldi świece będą miały koło dwóch lat, przewody tez, a palec i kopułka koło 1.5roku, nawet jeśli przewody nie będą miały przebicia to mogą się nadawac do wymiany?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 lip 2014, 13:17

To napisz jeszcze ile przez te dwa lata zrobiłeś kilometrów. Raz regulowałem sekwencje w ABK gdzie za cholerę nie szło ustawić aby równo chodził na wolnych obrotach. Właściciel wymienił świece i napisał mi że to pomogło.

KT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 12 lis 2012, 07:49
Lokalizacja: Grabownica

Post autor: KT » 30 lip 2014, 14:57

Przez dwa lata zrobiłem 14tys plus od założenia sekwencji do teraz zrobiłem jakies 4tys.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl