Witam wszystkich. Założyłem instalacje sekwencyjna Lovato smart do mojego audi abk. Wszystko byłoby super tylko silnik szarpie przy dodaniu gazu po jego uprzednim popuszczeniu na pb tego nie ma i na wolnych obrotach silnik się trzęsie a gdy delikatnie dotknę pedału gazu to już pracuje super. Gazownik twierdzi ze to wina przepływomierza. Przepływka zaliczyła 3 malutkie strzały na starej instalacji mieszalnikowej, klapka bardzo delikatnie ocierała w jednym miejscu. Zrobiłem to ale problem jest nadal. Facet od gazu twierdzi ze przeplywke trzeba ustawić za pomocą vag-a. Jednak mocne drżenie silnika jest na lpg a na pb praktycznie nie wyczuwalne. Czy to jednak przepływomierz? Czy gazownikowi nie chce się dobrze ustawić? Czy jeżeli pojechałbym do innego gazownika ustawić instalacje to jeśli będzie to robił tylko komputerem to nie strace gwarancji?
Instalacja taka jak w linku http://allegro.pl/lovato-easy-fast-smar ... 51777.html
Dzięki wszystkim za pomoc.
[B4] Problemy z lovato smart
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiem jak w lovato ale w jest sporo innych instalacji przy które zapisują modyfikacje ustawień. Nie wiem czy lovato ma jakąś swoją sieć serwisową, bo jeśli są jakoś powiązane to naprawa w innym warsztacie partnerskim nie powinna powodować utraty gwarancji. Poczytaj warunki w karcie gwarancyjnej albo skontaktuj się z innym serwisem lovato.KT pisze:Czy jeżeli pojechałbym do innego gazownika ustawić instalacje to jeśli będzie to robił tylko komputerem to nie strace gwarancji?
Jak nie masz VAGa to zobacz woltomierzem na 2 pinie (podłączone) wtyczki przepływomierza jakie masz napięcie na wolnych obrotach względem masy. Powinno być 0,8-1V przy 3000obr/min na luzie powinno być 2V, na zgaszonym silniku z włączonym zapłonem powinno być 0,3-0,4V.
Może kolektor masz źle nawiercony, wkrętki masz przy wtryskiwaczach benzynowych?
Tak wkrętki mam przy wtryskiwaczach benzynowych. Sprawdze ten przepływomierz woltomierzem. Może rzeczywiście jest z ta przeplywka cos nie tak.
[ Dodano: 2014-07-29, 19:39 ]
A więc na zgaszonym silniku przy włączonym zapłonie mam prawie ze 0.3v, na wolnych obrotach mam 0.88v a przy 3000 obr/minute mam 1.88v na benzynie silnik pracuje dużo lepiej niż na lpg jednak przy raptownym dodaniu gazu ma lekką dziure.
[ Dodano: 2014-07-29, 19:39 ]
A więc na zgaszonym silniku przy włączonym zapłonie mam prawie ze 0.3v, na wolnych obrotach mam 0.88v a przy 3000 obr/minute mam 1.88v na benzynie silnik pracuje dużo lepiej niż na lpg jednak przy raptownym dodaniu gazu ma lekką dziure.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków