a więc tak po 3m i 35tys km zaczęły się problemy z adr
a więc tak po odpaleniu silnika przez ok 30s musi pochodzić bez dodawania gazu by nie szarpał gdy próbuje dodać gazu silnik prawie gaśnie i zachowuje się jakby nie palił na wszystkie gary gdy po ok 30s silnik unormuje obr i wszystko jest ok chodzi jak należy
ale jest jeszcze 1 problem wcześniej silnik przyspieszał równo do 200km teraz przy ok 120-130 zaczyna łapać muła i nagle jak by odcinał zapłon puszcze gaz i po paru sekundach znów nacisnę to auto idzie dalej ale znowu tylko chwile i dalszy muł
świece są ładne beżowe
oleju idzie może 100ml na 10tyś
płynu chłodzącego nie ubywa
a poza tym nie da się podłączyć do kompa wiec nie wiem czy są jakieś błędy
[1.8 adr] dusi sie
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
[1.8 adr] dusi sie
Ostatnio zmieniony 05 sie 2014, 13:52 przez jacek199315, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A jaki ciśnienia z butem w podłodze?jacek199315 pisze:wedle zegar ok 2,8-,3,3 waha się powyżej 120KM/Haldi pisze:Ciśnienia paliwa masz dobre?
Z tego co poszukałem to tam masz 4 barowy regulator więc tyle powinno być bez podciśnienia. Przy jeździe z lekko otwartą przepustnicą uwzględniając podciśnienie w kolektorze (0,4-0,6bar), ciśnienie paliwa powinno wyjść 3,4-3,6. Na wolnych obrotach gdzie podciśnienie zazwyczaj wynosi 0,35bar powinno być 3,35.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
z gazem w podłodze ok 3,5-3,7 wychodzialdi pisze:A jaki ciśnienia z butem w podłodze?
mam kolektor bez zmiennej geometriiVinCe pisze:a tak abstrahując od zapłonu i paliwa to sprawdź czy przypadkiem nie rozleciały Ci się klapki w kolektorze i nie powpadały części w głowice. Mialem taką sytuacje w moim ADR. leżały sobie jakieś sprężynki w głowicy.
[ Dodano: 2014-08-14, 16:20 ]
a więc tak na wolnych zimny czy ciepły mam 1,15-20v na 3000 zimny czy ciepły 1,75-8v
egt mam na poziomie 600*c gdy jadę do 100km/h i powyżej 800*c powyżej 120km/h
[ Dodano: 2014-08-20, 14:13 ]
problem rozwiązany rąbnięta przepływka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków