Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 adr] dusi sie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

[1.8 adr] dusi sie

Post autor: jacek199315 » 05 sie 2014, 13:17

a więc tak po 3m i 35tys km zaczęły się problemy z adr
a więc tak po odpaleniu silnika przez ok 30s musi pochodzić bez dodawania gazu by nie szarpał gdy próbuje dodać gazu silnik prawie gaśnie i zachowuje się jakby nie palił na wszystkie gary gdy po ok 30s silnik unormuje obr i wszystko jest ok chodzi jak należy

ale jest jeszcze 1 problem wcześniej silnik przyspieszał równo do 200km teraz przy ok 120-130 zaczyna łapać muła i nagle jak by odcinał zapłon puszcze gaz i po paru sekundach znów nacisnę to auto idzie dalej ale znowu tylko chwile i dalszy muł
świece są ładne beżowe
oleju idzie może 100ml na 10tyś
płynu chłodzącego nie ubywa
a poza tym nie da się podłączyć do kompa wiec nie wiem czy są jakieś błędy
Ostatnio zmieniony 05 sie 2014, 13:52 przez jacek199315, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 sie 2014, 13:52

Jak vagiem nie możesz się połączyć to zobacz napięcie 1 pinie przepływomierza na wolnych obrotach powinno być 0,7-1,1V przy 3tys. obr na luzie 1,6-2V.
Ciśnienia paliwa masz dobre?

Nie miałeś sondy szerokopasmowej? To by pomogło zlokalizować czy to problem z paliwem czy zapłonem.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 05 sie 2014, 15:33

aldi pisze:Nie miałeś sondy szerokopasmowej?
miałem i mam tylko obecnie zegara sprawnego nie mam obecnie
aldi pisze:Ciśnienia paliwa masz dobre?
wedle zegar ok 2,8-,3,3 waha się powyżej 120KM/H

a napięcie na przepływce dziś postaram się sprawdzić

Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 05 sie 2014, 19:57

a tak abstrahując od zapłonu i paliwa to sprawdź czy przypadkiem nie rozleciały Ci się klapki w kolektorze i nie powpadały części w głowice. Mialem taką sytuacje w moim ADR. leżały sobie jakieś sprężynki w głowicy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 sie 2014, 20:29

jacek199315 pisze:
aldi pisze:Ciśnienia paliwa masz dobre?
wedle zegar ok 2,8-,3,3 waha się powyżej 120KM/H
A jaki ciśnienia z butem w podłodze?
Z tego co poszukałem to tam masz 4 barowy regulator więc tyle powinno być bez podciśnienia. Przy jeździe z lekko otwartą przepustnicą uwzględniając podciśnienie w kolektorze (0,4-0,6bar), ciśnienie paliwa powinno wyjść 3,4-3,6. Na wolnych obrotach gdzie podciśnienie zazwyczaj wynosi 0,35bar powinno być 3,35.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 20 sie 2014, 14:14

aldi pisze:A jaki ciśnienia z butem w podłodze?
z gazem w podłodze ok 3,5-3,7 wychodzi
VinCe pisze:a tak abstrahując od zapłonu i paliwa to sprawdź czy przypadkiem nie rozleciały Ci się klapki w kolektorze i nie powpadały części w głowice. Mialem taką sytuacje w moim ADR. leżały sobie jakieś sprężynki w głowicy.
mam kolektor bez zmiennej geometrii

[ Dodano: 2014-08-14, 16:20 ]
a więc tak na wolnych zimny czy ciepły mam 1,15-20v na 3000 zimny czy ciepły 1,75-8v
egt mam na poziomie 600*c gdy jadę do 100km/h i powyżej 800*c powyżej 120km/h

[ Dodano: 2014-08-20, 14:13 ]
problem rozwiązany rąbnięta przepływka

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 sie 2014, 15:39

jacek199315 pisze:na 3000 zimny czy ciepły 1,75-8v
Miałem pisać ale zapomniałem, że pewnie coś z przepływówką jak daje 8v, zwykle przepływomierz może dać 5V max.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl