Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Wymiana tulejek tylnej belki a zbieżność (geomet

ODPOWIEDZ
zoon02
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 gru 2013, 09:28
Lokalizacja: Radom

[B3 1.8 PM] Wymiana tulejek tylnej belki a zbieżność (geomet

Post autor: zoon02 » 06 sie 2014, 20:26

Witam z forum już dowiedziałem sie jak wymienić tuleje tylnej belki bez ściągania jej z samochodu. Przy okazji wymienic chce również tulejki tego drążka reakcyjnego przy belce i nasuwa sie pytanie bo czytając posty nigdzie tego nie widziałem czy należy po tym zabiegu ustawić geometrię samochodu znów. Bo wczoraj ja zrobiłem po wymianie sworzni z przodu i tulei wahaczy.
Jeden mechanik mówi że nie trzeba inny że trzeba jak jest naprawde??
Ktoś kto to już robił może mi doradzi. Jak ustawiałem zbieżność wczoraj po wymianie przodu gosciu na stacji powiedział mi że mam rozwarstwione tuleje ale nie zerwane. Ze z zawieszenia zostało mi tylko to do roboty chciałem to wymienić.
I na koniec proste pytanie trzeba czy nie znów robić będzie zbieżność :?:

Pozdrawiam Michał :mrgreen:

jarod7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 27 maja 2011, 10:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarod7 » 06 sie 2014, 20:47

Mi sie wydaje że nie trzeba
Jak wymieniałem tuleje belki, zbiezności nie ustawiałem

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 06 sie 2014, 22:42

Nic nie trzeba robić. ;-)

zoon02
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 12 gru 2013, 09:28
Lokalizacja: Radom

Post autor: zoon02 » 07 sie 2014, 09:18

A chyba jest taka możliwość zeby przecisnąc tuleje w lewo albo w prawo w tym wahaczu(plaskowniku ) wtedy chyba się przestawi czy sie myle ?? tuleja nie ma kolnierza jak z przodu w wahaczu ze sie na nim opiera i dalej nie pojdzie (przynajmniej po zdjeciach nie widac na tulei kolnierza). Dopiero ustawialem zbieznosc i nie chcialbym znow tego robic bo wiąże sie to z wydatkiem no ale jakby trzeba było to trudno. Może ktoś jeszcze sie wypowie??

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 07 sie 2014, 22:49

To nie jest zawieszenie wielowahaczowe tylko zwykła belka skrętna. Tam sie nic nie ustawia wymieniasz tuleje skręcasz na opuszczonym samochodzie i to wszystko. ;-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 sie 2014, 07:50

Tak jak wyżej Krys1994, napisał , nic nie trzeba ustawiać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl