[B4 1.9 1Z] Rozrzad
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Na temat boscha powiem tyle ze pracujac w zaewodzie 12 lat jako mechanik widzialem juz z 5 sztuk urwanych paskow po przebiegu 20 gora30 tys km i to wlasnie na boschu chodzilo. Contiteh firma na ktorej sie jeszcze nie zawiodlem. Unikaj zestawow z skf bo daja paski z gatze a to syf sam sie o tym przekonalem
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
[audi 80 1,9l 90km 1995r diesel]
witam, mam pytanie czy dam rade sam wymienic uszczelke pod glowica? wiem ze to duzo roboty, podstawy jako takie mam, ponadto przy ew. rozbebeszonym silniku co mozna zrobic przy okazji? jakies plantowanie glowicy czy moze zawory przeczyscic? nie znam sie na tym ale czego sie nie robi aby autko nie pluło plynem jeszcze jedno czy przyczyna tego ze bierze mi plyn chlodniczy moze byc zepsuty korek od zbiorniczka? zauwazylem ze kiedy jest poluzowany na zbiorniku chlodziwa moge jezdzic 2-3 dni i dopiero po takim czasie zapala sie kontrolka sygnalizujaca brak pllynu, natomiast jezeli jest dokrecony mocno plynu ubywa po kilku godzinach jazdy.. byc moze leci gdzies przez nagrzewnice bo nie dziala skubana..
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
witam, na początek zapoznaj się z tym: https://audi80.pl/zanim-cos-tu-napis ... vt9607.htm
być może gdy zakręcony korek, narasta ciśnienie w układzie w związku z dmuchniętą uszczelką i wywala płyn nieszczelnościamivollog pisze: jeszcze jedno czy przyczyna tego ze bierze mi plyn chlodniczy moze byc zepsuty korek od zbiorniczka? zauwazylem ze kiedy jest poluzowany na zbiorniku chlodziwa moge jezdzic 2-3 dni i dopiero po takim czasie zapala sie kontrolka sygnalizujaca brak pllynu, natomiast jezeli jest dokrecony mocno plynu ubywa po kilku godzinach jazdy..
roboty trochę jest ale głównie zabawy, wymiana uszczelki żadna filozofia, klucz dynamometryczny i trzeba pamiętać o kolejności dokręcania śrub w głowicy, zresztą jak kupisz nową uszczelkę (najlepiej nie oszczędzać na niej, erling ok. 100zł) to tam będzie rozpiska <ok> Osobiści z doświadczenia wiem, że warto zrobić planowanie głowicy, niż za kilka miesięcy przy pomyślnych wiatrach oczywiście znowu rozbierać i pchać się w koszta, bo wiadomo na uszczelce pod głowicę się nie kończy, dochodzą uszczelki pod kolektory (zazwyczaj nie daje się ich uratować) płyn chłodniczy , olej itd.. :-> Polecam jak już głowica będzie na stole wymienić uszczelniacze, sprawdzić szczelność - jak szczelna nie czepiać się zaworów(tam nie ma co czyścić) tylko nowe uszczelniacze, planowanie, nowa uszczelka i zakładać <ok>vollog pisze:witam, mam pytanie czy dam rade sam wymienic uszczelke pod glowica? wiem ze to duzo roboty, podstawy jako takie mam, ponadto przy ew. rozbebeszonym silniku co mozna zrobic przy okazji?
[audi 80 1.9 tdi 90 km 1z] uszczela pod glowica
i pytanie; warto samemu zaczynac? wiem ze jest przy tym duzo roboty ale gdzies mi ucieka plyn chlodzacy... i jeszcze proszeo porade; zauwazylem ze jezeli korek od chlodziwa jest dokrecony na maxa plynu ubywa po kilku godzinach jazdy natomiast jezeli jest poluzowana nakretka moge jezdzic nawet 3 dni i dopiero po takim czasie zapala sie kontrolka od pllynu. jaka to ma zaleznosc? czy korek kwalifikuje sie do wymiany?
vollog, nie zakładaj mi po raz kolejny nowego tematu kontynuuj w tym :!:
vollog, nie zakładaj mi po raz kolejny nowego tematu kontynuuj w tym :!:
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 21:48 przez vollog, łącznie zmieniany 1 raz.
http://allegro.pl/rozrzad-passat-b5-gol ... 59547.html
http://allegro.pl/rozrzad-contitech-vw- ... 23116.html
Musze wymienić rozrząd po 50 tyś zauważyłem że pęka mi pasek od środka wyżej podane zestawy można śmiało zamawiać? Ktoś zapodawał coś takiego.?
http://allegro.pl/rozrzad-contitech-vw- ... 23116.html
Musze wymienić rozrząd po 50 tyś zauważyłem że pęka mi pasek od środka wyżej podane zestawy można śmiało zamawiać? Ktoś zapodawał coś takiego.?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Obawiam sie ze napinacz nie podejdzie do 80 tki ,bo jest bez "pletwy "...Ostatnio kupowalem w sklepie pasek contitecha CT 945 za 80zl ,dedykowany do 110 tek ,wizulanie taki sam jak CT 867 ,ale drozszy bo podobno wzmacniany ,do tego napinacz za 120 i styka ,rolka gorna do wymiany w kazdej chwili ,wiec jej wymieniac nie musisz ...ja u siebie wymieniam pasek co 50-55 a rolki co dwa paski I nie ma opcji ze cos sie posypie 8-)bozmek pisze:Musze wymienić rozrząd po 50 tyś zauważyłem że pęka mi pasek od środka wyżej podane zestawy można śmiało zamawiać? Ktoś zapodawał coś takiego.?