Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Szarpie w czasie jazdy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MarianStefan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
Lokalizacja: Poznań

[B4 1.9 1Z] Szarpie w czasie jazdy

Post autor: MarianStefan » 16 sie 2014, 22:55

<osohozi> Witam! Mam w moim b4 1z na osprzęcie Pierburga pewien problem
W trakcie jazdy , kiedy jakiś czas jadę nieustannie , samochód zaczyna szarpać (tak jak by kończyło mu się paliwo)
Początkowo myślałem , że to z powodu braku paliwa (było powyżej rezerwy), ale dzieje się to nawet , kiedy mam około 1/4 baku.
Problem ustaje, kiedy np na 3 biegu "duszę go do końca", wtedy zaczyna strasznie szarpać, i po kilku chwilach jak ręką odjął, przy czym towarzyszy temu pewien zapach (spalenizna, lub coś w tym rodzaju, nie jest on jednak intensywny - typowy zapach przegonionego diesla)
Jak myślicie, co to może być? Nie mam kata, powymieniałem przewody od podciśnienia na nowe, rozrząd jest świeży razem z całą pompą wody z obudową, wszystkie płyny i filtry nowe itd. Chciałbym usunąć ten problem, bo dbam o moją 80-tke, i chce jeździć nią z przyjemnością , a w trakcie tego szarpania czuje jak bym jechał jakąś padliną.
Z góry dzięki za pomoc! :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sie 2014, 23:40

MarianStefan pisze:Chciałbym usunąć ten problem,
To podepnij vaga ,sprawdż błędy ,zrób logi dynamiczne 003,004 i 011
MarianStefan pisze:Jak myślicie, co to może być?
Przyczyn może być kilka ,logi dynamiczne będą tu bardziej pomocne ,niż zgadywanki .Po to wymyślono diagnostykę komputerową ,żeby ułatwić sobie życie i nie bawić się w zgadywanki 8-) Masz auto z możliwością pełnej diagnostyki ,więc znalezienie przyczyny jakiegoś niedomagania ,to zwykle kwestia kilku minut potrzebnych na przejechanie się autem z podpiętym vagiem ,więc wykorzystaj to . Test na brudny nastawnik, z odpięciem impulsatora robiłeś :?: bo od niego należało by zacząć ,żeby wykluczyć choćby przybrudzony nastawnik

Awatar użytkownika
MarianStefan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MarianStefan » 17 sie 2014, 16:04

Nie robiłem takiego testu, najlepiej będzie jak podjadę do kogoś żeby się podpiął pod kompa i tyle :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 sie 2014, 16:27

MarianStefan pisze:Nie robiłem takiego testu, najlepiej będzie jak podjadę do kogoś żeby się podpiął pod kompa i tyle :)
To zrob 8-) ,bo brudnego nastawnika "na vagu " nie widac ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl