i oto fotki.
ciężko z nich coś odczytać bo strasznie ten parownik zabunkrowany ;/
no ale tyle ile byłem w stanie zobaczyć to pisze tam coś ZAV więc to chyba jednak ten ZAVOLI

aldi pisze:Wersja z S na końcu ponoć ma dać radę przy 200KM ale u kumpla w BMW 325 padało ciśnienie i zapętlało już przy 4500obr/min od 4800 było czuć wyraźny spadek mocy. Z tego co rozbierałem wersje S i N to różnią się tylko jedną sprężyną, która powoduje, że w wersji S nie da się zejść z ciśnieniem poniżej 1,20 bara. Na lpg forum kilka osób pisało, że niema różnic wydajności między Ską a Nką. Więc Nka rozkręcona na 1,2Bara powinna mniej więcej odpowiadać Sce.
Kolejna sprawa że można ulepszyć ciśnieniowo ten reduktora wywalając sprężynki grzejące gaz: http://lpg-forum.pl/moja-zabawa-z-zavolakiem-t8887.html