PAROWNIK ALBUM
i oto fotki.
ciężko z nich coś odczytać bo strasznie ten parownik zabunkrowany ;/
no ale tyle ile byłem w stanie zobaczyć to pisze tam coś ZAV więc to chyba jednak ten ZAVOLI
[B4 AAH] co ile benzyna
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
aldi pisze:Wersja z S na końcu ponoć ma dać radę przy 200KM ale u kumpla w BMW 325 padało ciśnienie i zapętlało już przy 4500obr/min od 4800 było czuć wyraźny spadek mocy. Z tego co rozbierałem wersje S i N to różnią się tylko jedną sprężyną, która powoduje, że w wersji S nie da się zejść z ciśnieniem poniżej 1,20 bara. Na lpg forum kilka osób pisało, że niema różnic wydajności między Ską a Nką. Więc Nka rozkręcona na 1,2Bara powinna mniej więcej odpowiadać Sce.
Kolejna sprawa że można ulepszyć ciśnieniowo ten reduktora wywalając sprężynki grzejące gaz: http://lpg-forum.pl/moja-zabawa-z-zavolakiem-t8887.html
Oj nie chcę się pchać w jakiekolwiek modyfikacje reduktora czytałem ten temat z LPG-forum ale ja się nie znam na tym nic a nic może za drugim albo 3cim podejściem do czytania zacznę coś rozumieć bo na razie to czarna magia
Ale chyba najlepiej jak znajdę gdzieś w pobliżu jakiegoś dobrego gazownika po prostu
A tak na poważnie to jestem nawet gotów wymienić reduktor jak się okaże, że da to jakieś wymierne efekty