stawiik pisze:miałem drógi n108 na 100 % sprawny to wymieniłem ale to samo jest
n108 ,praktycznie się same nie psują ,bardzo to rzadki przypadek i jeszcze się nie spotkałem ...za to jako że są to ,ciasno spasowane elektrozawory ,to "zapiekają" sie,jak pracują na "suchym "paliwie ,co miałem już okazję kilka razy widzieć ,ale można go sprawdzić ,czy pracuje , bez wyciągania ,"na słuch " 8-)
stawiik pisze:gdzie jest ten zaworek ciśnienia wewnętrznego
<ok> po drugiej stronie wejścia paliwa ,ale musisz mieć specjalny klucz ,albo sprubować 10 tką ,od góry ,jak śrubokrętem ...nie zawsze tak pójdzie ,bo póki nie miałem klucza ,to połamałem tak dwie płaskie 10 tki
stawiik pisze:jak go wykręce to nic nie przestawie ?
o ile wykręcisz ,to nie 8-) od spodu jest sprężyste zabezpieczenie ,a pod nim tłoczek ,który ma się przesuwać pod naciskiem,płynnie i bez najmniejszych zacięć.Jak już wyciągniesz ,to wsakzane jest wymienić dwa oringi ,bo po tylu latach ,są już mocno zmeczone
Jak zaworek się zacina ,to jego kolega na nastawniku ,z dużym prawdopodobieństwem ,również