Skoro masz nastawnik indukcyjny ,i cyka n75 ,po właczeniu zapłonu ,to podepnij vaga i sprawdz błedy ,bo muszą jakieś być z powodu tego cykania ...prawdopodobnie komp nie "widzi " nastawnika ,albo innej ważnej części osprzętuo0grzesiek0o pisze:właśnie nie mam takiego nastawnika a filtr mam taki sam
[B4 1.9 1Z] Problem z odpaleniem
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- o0grzesiek0o
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 mar 2012, 15:49
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: iskrę w dieslu <uhh> ...ło matko :roll: to nie benzyna...zaczynam mieć wątpliwości ,czy piszesz o tdi ,czy o silniku benzynowym ...tym bardziej że w profilu 2,0 ,czyli benzynao0grzesiek0o pisze:mam jeszcze takie pytanie czy świećże przy temperaturze powyżej 10 stopni powinny dawać iskrę bo u mnie coś nie dają i nie wiem czemu co jest grane:(
Tak wiec panowie sprawdzilem czy sa pecherzyki w przewodach paliwowych i byly zmiana węzykow (jeden dziurawy) powietrza nie ma lecz problem ciezkiego odpalania jest dalej (zimny sielnik np po nocy czy po kilu godz stania ciezko odpala trzeba pokręcic )odpali i dymi dosc obficie na bialo podpowiem ze po zmianie przewodów paliwowych jest deczko lepiej ale nie do konca dalej kopci wiec co moze byc dalej ?
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-09-01, 12:39 ]
Pisz po polsku i stosuj znaki interpunkcyjne, bo twoje posty są niezrozumiałe :!:
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-09-01, 12:39 ]
Pisz po polsku i stosuj znaki interpunkcyjne, bo twoje posty są niezrozumiałe :!:
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
jak to czytam to smiac mi sie chce .o0grzesiek0o pisze:aha ok a mam jeszcze takie pytanie czy świećże przy temperaturze powyżej 10 stopni powinny dawać iskrę bo u mnie coś nie dają i nie wiem czemu co jest grane:(
czy wy sobie jaja robicie z tego forum? Macie problem to opiszcie go krotko zwięźle i na temat .
bierz aparat z i zrob kilka fotek z silnika tylko takisz szczegółowych a nie z odległosci 3 matrow. bo z waszych wypowiedzi nie da sie nic wywnioskowac tak jak to juz zauwazył MUNIOR
Czekamu na fotki ...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek84 probowalem lecz nie moglem swoim oraz gosc ktory sie zajmuje mowi ze wyskakuje błąd i nie da rady sie podłączyc . Podpowiem i odrazu zapytam jest to przekladka z 2.0 benzyna na 1.9tdi i teraz nie wiem co robic czy sprowobowac ustawic kat wtrysku na tzw zegar . Czy jednak spróbowac na jakims warsztacie jeszcze sie połączyc z komputerem ... ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak się nie da ,jak się da 8-) Pytanie czy to nowszy osprzęt tdi ,gdzie do połaczenia wystarczy linia K ,czy starszy ,gdzie muszą być obie linie K i L ,ale to wszystko można sprawdzić ,wystarczy wiedzieć na którym pinie wychodzą linie diagnostyczne .... Tym bardziej że jest to przekładka z benzynowego i nie wiadomo co kto tam namieszał w instalacji ...A tak na marginesie ,to cienki ten "gość " który niby się tym zajmuje ,skoro stwierdził tylko że wyskakuje błąd i nie da rady się połaczyć ...wszystko sie da ,tylko jak się nie jest cienkim bolkiem , jak ten specjalista od siedmiu boleści :mrgreen:adiwek1 pisze:probowalem lecz nie moglem swoim oraz gosc ktory sie zajmuje mowi ze wyskakuje błąd i nie da rady sie podłączyc .
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2014, 21:11 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko