Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Problem z odpaleniem

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 sie 2014, 09:40

o0grzesiek0o pisze:właśnie nie mam takiego nastawnika a filtr mam taki sam
Skoro masz nastawnik indukcyjny ,i cyka n75 ,po właczeniu zapłonu ,to podepnij vaga i sprawdz błedy ,bo muszą jakieś być z powodu tego cykania ...prawdopodobnie komp nie "widzi " nastawnika ,albo innej ważnej części osprzętu

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 sie 2014, 12:19

Czyli masz jakiś problem z komunikacją osprzętu.

Awatar użytkownika
o0grzesiek0o
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2012, 15:49

Post autor: o0grzesiek0o » 27 sie 2014, 22:24

aha ok a mam jeszcze takie pytanie czy świećże przy temperaturze powyżej 10 stopni powinny dawać iskrę bo u mnie coś nie dają i nie wiem czemu co jest grane:(

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 sie 2014, 22:31

o0grzesiek0o pisze:mam jeszcze takie pytanie czy świećże przy temperaturze powyżej 10 stopni powinny dawać iskrę bo u mnie coś nie dają i nie wiem czemu co jest grane:(
:shock: iskrę w dieslu <uhh> ...ło matko :roll: to nie benzyna...zaczynam mieć wątpliwości ,czy piszesz o tdi ,czy o silniku benzynowym ...tym bardziej że w profilu 2,0 ,czyli benzyna ;-)

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 28 sie 2014, 06:17

o0grzesiek0o pisze:aha ok a mam jeszcze takie pytanie czy świećże przy temperaturze powyżej 10 stopni powinny dawać iskrę bo u mnie coś nie dają i nie wiem czemu co jest grane:(

hyba chodz czy grzeja powyzej 10 c

adiwek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 sie 2014, 14:09

Post autor: adiwek1 » 01 wrz 2014, 00:02

Tak wiec panowie sprawdzilem czy sa pecherzyki w przewodach paliwowych i byly zmiana węzykow (jeden dziurawy) powietrza nie ma lecz problem ciezkiego odpalania jest dalej (zimny sielnik np po nocy czy po kilu godz stania ciezko odpala trzeba pokręcic )odpali i dymi dosc obficie na bialo podpowiem ze po zmianie przewodów paliwowych jest deczko lepiej ale nie do konca dalej kopci wiec co moze byc dalej ?

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-09-01, 12:39 ]
Pisz po polsku i stosuj znaki interpunkcyjne, bo twoje posty są niezrozumiałe :!:

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 01 wrz 2014, 10:40

o0grzesiek0o pisze:aha ok a mam jeszcze takie pytanie czy świećże przy temperaturze powyżej 10 stopni powinny dawać iskrę bo u mnie coś nie dają i nie wiem czemu co jest grane:(
jak to czytam to smiac mi sie chce .
czy wy sobie jaja robicie z tego forum? Macie problem to opiszcie go krotko zwięźle i na temat .
bierz aparat z i zrob kilka fotek z silnika tylko takisz szczegółowych a nie z odległosci 3 matrow. bo z waszych wypowiedzi nie da sie nic wywnioskowac tak jak to juz zauwazył MUNIOR
Czekamu na fotki ...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 wrz 2014, 16:07

adiwek1, Ale pod vaga pewnie nie podpinałeś się :?:
Wypadałoby sprawdzić kąt wtrysku i skorygować do około 55 jednostek i dawkę paliwa tak na conajmniej 20 jednostek

adiwek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 05 sie 2014, 14:09

Post autor: adiwek1 » 01 wrz 2014, 19:53

Krzysiek84 probowalem lecz nie moglem swoim oraz gosc ktory sie zajmuje mowi ze wyskakuje błąd i nie da rady sie podłączyc . Podpowiem i odrazu zapytam jest to przekladka z 2.0 benzyna na 1.9tdi i teraz nie wiem co robic czy sprowobowac ustawic kat wtrysku na tzw zegar . Czy jednak spróbowac na jakims warsztacie jeszcze sie połączyc z komputerem ... ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 wrz 2014, 20:58

adiwek1 pisze:probowalem lecz nie moglem swoim oraz gosc ktory sie zajmuje mowi ze wyskakuje błąd i nie da rady sie podłączyc .
Jak się nie da ,jak się da 8-) Pytanie czy to nowszy osprzęt tdi ,gdzie do połaczenia wystarczy linia K ,czy starszy ,gdzie muszą być obie linie K i L ,ale to wszystko można sprawdzić ,wystarczy wiedzieć na którym pinie wychodzą linie diagnostyczne .... Tym bardziej że jest to przekładka z benzynowego i nie wiadomo co kto tam namieszał w instalacji ...A tak na marginesie ,to cienki ten "gość " który niby się tym zajmuje ,skoro stwierdził tylko że wyskakuje błąd i nie da rady się połaczyć ...wszystko sie da ,tylko jak się nie jest cienkim bolkiem , jak ten specjalista od siedmiu boleści :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2014, 21:11 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 wrz 2014, 21:06

Skoro masz indukcyjny nastawnik więc powinien połączyć sie bez problemu, chyba że coś jeszcze jest nie tak z instalacją samochodu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl