Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wymiana kolektora ssącego.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 24 sty 2014, 22:32

Żeby zamontować kolektor ASZ trzeba trochę odgiąć przewód olejowy do smarowania Turbo, ale nie ma z tym większego problemu, poza tym wszystko pasuje jak należy, ja nie stosowałem blach osłaniających gorącą stronę muszli od kolektora, te co są oryginalnie, bo zastosowałem bandaż, z czym jest dużo mniej zabawy a efekt lepszy.

Jeśli ktoś sam robi flansze do kolektora to polacam robić jak najkrótszą bo inaczej zostaje mało miejsca żeby połączyć flansze z przewodem od IC

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 25 sty 2014, 08:37

Jak możesz to strzel fotki, jak to wygląda. :-)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 24 lut 2014, 20:08

Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2014-07-21, 21:53 ]
http://profidiesel.net/index.php?main_p ... 301d531e7f

Ciekawy kolektor ;-) ale cena nie mała :-P

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 28 sie 2014, 14:16

brabus124, ten kolektor co wrzuciłeś za 195E to chyba lipa. Na bank będą powstawać zawirowania, zbyt ostre kąty :)

Co do kolektora ASZ to czy warto go montować na seryjnym osprzęcie z chipem? Bo jeżeli poprawia dotlenianie silnika, to nie ma znaczenia od osprzętu... Jak wam się z tym jeździ? :lol:

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 28 sie 2014, 14:22

Ja uważam że pod ori. osprzęt raczej się nie opłaca, na pewno nie przy t15, gdzie sama muszla zimna ma bardzo małą średnicę i całe powietrze musi przecisnąć się przez ciasne gardła, ale to moje osobiste zdanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl