Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4,B3 Coupe NG LPG] Turbo

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Maciekxde
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 sie 2014, 14:37
Lokalizacja: Rzeszów

[Audi B4,B3 Coupe NG LPG] Turbo

Post autor: Maciekxde » 16 sie 2014, 15:15

Witam chciałbym się dowiedzieć czy Turbosprężarka wchodzi w grę mianowicie ojciec mój kupił silnik Scani na szrocie za 500zł od scani R420 i wzięliśmy porozkrecalismy go i tak z ciekawosci zanieslimy turbine do znachora co zajmuje sie nimi i składa sie tak że chciałbym ja zamontowac w Audi ale:
1. Czy to nie zniszczy silnika
2. Czy z gazem nie bedzie problemu
3. CZy cięzko bedzie to założyć?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 sie 2014, 15:33

1. to zalezy
2. będzie
3. tak i nie, na pewno drogo.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 16 sie 2014, 19:34

Uuuu Turbo w NG?Tanio nie bedzie i obawiam ze napotkane klopoty Cie szybko zniecheca.Ale poszukaj i poszperaj bo kiedys juz latalo NG z Turbo. ;-)

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 17 sie 2014, 00:40

zacznijmy od tego ze kompleksowo trzeba rozebrac silnik, potem poskładać odpowiednio pod turbo, potem customowy wydech, dolot, potem inne sterowanie benzyna niz mechaniczny, bo to akurat bez sensu jest ;)
stać Cię na takie zabawy? :mrgreen:
znacznie taniej wyjdzie znaleźć zdrowe MC ;)

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 17 sie 2014, 21:58

jak skończę ze swoim NG to się pochwale :mrgreen:

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 18 sie 2014, 23:01

Dziki pisze:jak skończę ze swoim NG to się pochwale
pochwal się kosztami lepiej 8-)

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 27 sie 2014, 23:33

koszty hmm trochę tego będzie bo wszystko składam na tip top <ok>
tu np. pare gratów po szkiełkowaniu Obrazek

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 28 sie 2014, 20:56

Dziki, mocowanie chłodnicy jest z aluminium?!
... a ja miałem metalowe... :shock:

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 30 sie 2014, 13:27

quattroBandit pisze:
Dziki pisze:jak skończę ze swoim NG to się pochwale
pochwal się kosztami lepiej 8-)
Orientowałem się kosztami, to m/w ceny części z remontem silnika itd... Już na gotowo, to miękka d... 8tyś a mocy wcale dużo nie przybędzie. Sam kolektor wylotowy pod turbo nowy to koszt rzędu 2-2,6tyś. Sam o tym myślałem, założyłem nawet temat, ale odpuściłem sobie. Wywaliłem mechaniczny wtrysk, zestroiłem to, założyłem sekwencje i mi to wystarczy. Jeśli ktoś chce więcej mocy, to niech wkłada 4.2 lub jeśli z Turbo to 2.2T.

A jeśli ktoś ma odmienne zdanie, to niech przedstawi dokładny kosztorys, to wtedy uwierzę że jest inaczej.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 30 sie 2014, 16:11

imho 8 tysięcy m,oże braknąć :) przy pięciu cylindrach wyjdzie z dwanascie... chyba bym wolal za ta cene v8 :mrgreen:

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 30 sie 2014, 18:40

quattroBandit pisze:... a ja miałem metalowe...
dopatrzałeś się szczegółu :mrgreen: ten element po wypiaskowaniu <ok>
quattroBandit pisze:chyba bym wolal za ta cene v8
V8 mam na co dzień i to kilka sztuk 8-)
a za rykiem R5 to każdy niemiec się ogląda ;-) w końcu ich wynalazek <ok>

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 30 sie 2014, 19:33

Ale my jestesmy w pl i mowimy o tutejszych przyziemnych projektach ;-) Oplacalnych i realnych <ok>

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 30 sie 2014, 20:46

nie oszukujmy się Niemcy zazdroszczą i nam projektów <ok>
my możemy kątówką wyciąć, coś przyspawać i jeździć autem, przejść przegląd techniczny...
Niemiec żeby coś dołożyć do auta, musi mieć papiery że część ma homologacje do danego auta :mrgreen: oczywiście generalne przeróbki są dozwolone lecz wymagają dopuszczenia przez diagnostę za odpowiednią kwotę (w tysiącach euro czasami)

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 30 sie 2014, 23:53

Powoli i do nas to dojdzie, ale w zl. Po drugie u nich dbaja o bezpieczenstwo nie to co u nas...

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 31 sie 2014, 01:10

u nas dbają o własny portfel a nie bezpieczeństwo... :)

Dziki zawsze patrze na szczegóły :mrgreen:

a dźwięk R5... cóż, tylko 10v się zna, 20v już nie tak bardzo. bez większego znaczenia czy wolnossak czy turbaburba ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl