[Audi 80 8C 1Z Avant] Pan Henryk (REMONT SERDUSZKA)
Starałem się wiesz, to jeszcze nie całe wygłuszenie, będą robione jeszcze drzwi, podłoga pod siedzeniami, dach i maska :lol: wtedy to będzie cicho jak w kosciele Co do planów zabudowy to mam dokładnie taki sam jaki Ty wykonałeś, subwoofer w wnękę koła :mrgreen: Dwa wzmacniacze w miejscu kanapy a całość zabudowy od końca ori wykładziny do progu bagażnika będzie z MDF, obita czarnym materiałem wykładzinowym. Boczki z tyłu będę zmieniał na czarne i wykładzinę też :mrgreen: W tym miesiącu muszę trochę oszczędzić kasy bo wyjeżdżam ale w przyszłym ruszam ostro z robotą. Najpierw chciałbym sprawy lakiernicze załatwić a to trochę kasy pochłonie... Następnie szukam foteli od A4 B5, oddaje do obicia brązową skórą, tak samo jak boczki drzwi i te dwie wstawki na krawędziach oparcia kanapy. Podsufitka i wszystkie słupki też będą obijane z tym że na czarno :-> Powiedz mi Czy ta skrzynka w koło to robiona była samodzielnie przez Ciebie? Czy kupiona jakiejś firmy i wpasowana w to miejsce??
Ostatnio wpadła w moje ręce taka o to zabaweczka <ok>
Dokompletuje wiązkę i nagrzewnicę i można zakładać
Nareszcie uporałem się z kupnem czegoś czego jednak cholernie brakowało mi w tym samochodzie... Mimo swoich HOMEMADE, ORI to jednak ORI :mrgreen:
Oczy Kobry!!
Już po malowanku :mrgreen: Jedna lampa złożona i gotowa do montażu, a druga sobie poczeka, bo muszę oddać moduł soczewki do próżniowego napylenia i klosz na polerowanie W końcu prawa używana musi wyglądać i świecić jak lewa nowa <ok>
Ostatnio wpadła w moje ręce taka o to zabaweczka <ok>
Dokompletuje wiązkę i nagrzewnicę i można zakładać
Nareszcie uporałem się z kupnem czegoś czego jednak cholernie brakowało mi w tym samochodzie... Mimo swoich HOMEMADE, ORI to jednak ORI :mrgreen:
Oczy Kobry!!
Już po malowanku :mrgreen: Jedna lampa złożona i gotowa do montażu, a druga sobie poczeka, bo muszę oddać moduł soczewki do próżniowego napylenia i klosz na polerowanie W końcu prawa używana musi wyglądać i świecić jak lewa nowa <ok>
Dzisiejsze prace obejmowały rozbiórkę przodu, przygotowanie do zmiany pompy, domontarz paska rozrządu, a przy okazji czyszczenie przedniej części komory silnika i przygotowanie elementów karoserii do lakierowania proszkowego na czarny połyski, od przedniego pasa, przez okulary, po belkę wzmacniającą. Wszystkie śruby będą czyszczone chemicznie i oksydowane.
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Dopiero dziś zabrałem się dalej za samochód... ostatnio nie mam czasu, dużo pracy i życie prywatnie trochę rozkwitło Uznałem, że jak już mam rozłożony cały przód, to żeby nie rozkładać i składać dwa razy, to od razu głowica, turbina i alternator idą do regeneracji... Samochód raczej już w tym roku nie wyjedzie z garażu ponieważ za samą regeneracje zapłacę około 1500 zł... a gdzie jeszcze kolejne ok 2000 zł na resztę części które po drodze trzeba wymienić, naprawić lub polakierować... Muszę koszta sobie na kilka miesięcy rozłożyć. Możliwe że pokuszę się o wyjęcie całego silnika ze skrzynią, wtedy będę mógł na tip top wypucować całą komorę, polakierować ją, wymienić co potrzeba, wywalić do końca całą instalacje ABS, wyciąć podest na aku a samego przenieść do bagażnika, itp, itd... Kupa roboty jeszcze przede mną, ale myślę że efekt będzie zacny :mrgreen:
pkrr,
Wiesz coooo, nie sprawdziłem.... i obawiam się że już nie sprawdzę bo wygłuszając bagażnik mogłem zakleić tabliczkę... :-| aaaale postaram się dowiedzieć od naszego kolegi z forum bo ma taki sam kolor Avancika
Adams80B4,
Bardzo mocno po głowie chodzi mi własnie Clear... duuuużo roboty i rzeźby przy tym ale efekt może być jedwabisty :mrgreen: pewnie będę coś w tym kierunku tworzył, ale myślę że wyjdzie raczej taki soft clear, na pewno nie zrobię tak że zostanie sam silnik dziękuję, sam trzymam kciuki za swoje powodzenie, może w końcu to ta ostatnia lepiej niech nie wyjdzie petarda, bo nie chce drugi raz wymieniać silnika, jak wybuchnie :mrgreen:
Wertyn,
Nie mam roweru... biegam sobie, a do roboty zasuwam z kolegą, albo ojca Combo :mrgreen:
Wiesz coooo, nie sprawdziłem.... i obawiam się że już nie sprawdzę bo wygłuszając bagażnik mogłem zakleić tabliczkę... :-| aaaale postaram się dowiedzieć od naszego kolegi z forum bo ma taki sam kolor Avancika
Adams80B4,
Bardzo mocno po głowie chodzi mi własnie Clear... duuuużo roboty i rzeźby przy tym ale efekt może być jedwabisty :mrgreen: pewnie będę coś w tym kierunku tworzył, ale myślę że wyjdzie raczej taki soft clear, na pewno nie zrobię tak że zostanie sam silnik dziękuję, sam trzymam kciuki za swoje powodzenie, może w końcu to ta ostatnia lepiej niech nie wyjdzie petarda, bo nie chce drugi raz wymieniać silnika, jak wybuchnie :mrgreen:
Wertyn,
Nie mam roweru... biegam sobie, a do roboty zasuwam z kolegą, albo ojca Combo :mrgreen:
Wertyn, Adams80B4,
Spokojna Wasza rozczochrana, posiedzę, pomodzę, powydaje kasy i będzie skończone :mrgreen:
Dziś kurier przywiózł coś takiego z BOSCH'a <ok> pysznie wygląda i działać też będzie pysznie :lol:
Jest i czapka :mrgreen: wymienione zostały szklanki, prowadnice zaworowe, uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz na wałku, zrobiony jest szlif i docierane zaworów, czyszczenie kanałów i planowanie. Poza wałkiem i zaworami (są w bardzo dobrym stanie) wymienione wszystko Zostało jeszcze turbo i wtryski... :mrgreen:
Jakiś czas temu kupiłem gwint FK na tył... nie był w zadowalającym stanie, więc trochę go zregenerowałem, wypiaskowane sprężyny i lagi pomalowałem lakierem akrylowym elastycznym. Nakrętki jeszcze do doszlifowania bo się nie błyszczą Amorki do wymiany, szukam nowych pasujących do tych lagów...
Kupiłem też okazyjnie drugie felgi, też Borbet RST ale już 18 czyli 8x17" :mrgreen: też białe
Złożyłem też prawą lampę... Przyszedł odbłyśnik po regeneracji (wygląda jak nowy!) i klosz po szlifowaniu (niestety zostało sporo głębszych odprysków ). Myślę że po tych zabiegach nie powinny się różnić ani w świeceniu ani w wyglądzie zewnętrznym
Spokojna Wasza rozczochrana, posiedzę, pomodzę, powydaje kasy i będzie skończone :mrgreen:
Dziś kurier przywiózł coś takiego z BOSCH'a <ok> pysznie wygląda i działać też będzie pysznie :lol:
Jest i czapka :mrgreen: wymienione zostały szklanki, prowadnice zaworowe, uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz na wałku, zrobiony jest szlif i docierane zaworów, czyszczenie kanałów i planowanie. Poza wałkiem i zaworami (są w bardzo dobrym stanie) wymienione wszystko Zostało jeszcze turbo i wtryski... :mrgreen:
Jakiś czas temu kupiłem gwint FK na tył... nie był w zadowalającym stanie, więc trochę go zregenerowałem, wypiaskowane sprężyny i lagi pomalowałem lakierem akrylowym elastycznym. Nakrętki jeszcze do doszlifowania bo się nie błyszczą Amorki do wymiany, szukam nowych pasujących do tych lagów...
Kupiłem też okazyjnie drugie felgi, też Borbet RST ale już 18 czyli 8x17" :mrgreen: też białe
Złożyłem też prawą lampę... Przyszedł odbłyśnik po regeneracji (wygląda jak nowy!) i klosz po szlifowaniu (niestety zostało sporo głębszych odprysków ). Myślę że po tych zabiegach nie powinny się różnić ani w świeceniu ani w wyglądzie zewnętrznym
hmm.. szkoda że oddałeś turbo do regeneracji.. trzeba było założyć większą stronę zimną od AWX lub ARL do Twojej t15 i żeby od razu zregenerowali łożyska, uszczelnienia i wywazyli. Byś miał zapas mocy na turbinie do ponad 150km. A ori t15 to jednak mocno ogranicza, ponad 130KM to każdy koń- to sukces
Filip, jeszcze turbawki nie ruszyłem na razie wstrzymane są prace nad silnikiem bo utknąłem na 2 i trzech 0 i mam problem z odłożeniem czegoś wiecej... Narobiło mi się wydatków... Plan jest w tym miesiącu złożyć słupek kończę duże zlecenie w swojej firmie i będę miał trochę kasy na przyjemności związane z Audi mówisz żeby kupic turbo z ARL albo AWX i przełożyć zimna część? A co z podejściem do kolektora? Będzie pasowało? Czy trzeba tworzyć?