Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 8C 1Z Avant] Pan Henryk (REMONT SERDUSZKA)

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 30 lip 2014, 06:46

Świetna robota , wygłuszenie profi <ok> Po takim wygłuszeniu auto przeskoczyło do innej klasy pod względem wyciszenia ;-)
Jakie masz plany pod względem bagarka ??

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 30 lip 2014, 11:05

Starałem się :-D wiesz, to jeszcze nie całe wygłuszenie, będą robione jeszcze drzwi, podłoga pod siedzeniami, dach i maska :lol: wtedy to będzie cicho jak w kosciele ;-) Co do planów zabudowy to mam dokładnie taki sam jaki Ty wykonałeś, subwoofer w wnękę koła :mrgreen: Dwa wzmacniacze w miejscu kanapy a całość zabudowy od końca ori wykładziny do progu bagażnika będzie z MDF, obita czarnym materiałem wykładzinowym. Boczki z tyłu będę zmieniał na czarne i wykładzinę też :mrgreen: W tym miesiącu muszę trochę oszczędzić kasy bo wyjeżdżam ale w przyszłym ruszam ostro z robotą. Najpierw chciałbym sprawy lakiernicze załatwić a to trochę kasy pochłonie... Następnie szukam foteli od A4 B5, oddaje do obicia brązową skórą, tak samo jak boczki drzwi i te dwie wstawki na krawędziach oparcia kanapy. Podsufitka i wszystkie słupki też będą obijane z tym że na czarno :-> Powiedz mi Czy ta skrzynka w koło to robiona była samodzielnie przez Ciebie? Czy kupiona jakiejś firmy i wpasowana w to miejsce??

Ostatnio wpadła w moje ręce taka o to zabaweczka <ok>

Obrazek

Dokompletuje wiązkę i nagrzewnicę i można zakładać ;-)

Nareszcie uporałem się z kupnem czegoś czego jednak cholernie brakowało mi w tym samochodzie... Mimo swoich HOMEMADE, ORI to jednak ORI :mrgreen:

Oczy Kobry!!

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Już po malowanku :mrgreen: Jedna lampa złożona i gotowa do montażu, a druga sobie poczeka, bo muszę oddać moduł soczewki do próżniowego napylenia i klosz na polerowanie :-) W końcu prawa używana musi wyglądać i świecić jak lewa nowa <ok>

Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 09 sie 2014, 13:46

Piękny zakup <ok> <piwo>

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 10 sie 2014, 04:08

Dzisiejsze prace obejmowały rozbiórkę przodu, przygotowanie do zmiany pompy, domontarz paska rozrządu, a przy okazji czyszczenie przedniej części komory silnika i przygotowanie elementów karoserii do lakierowania proszkowego na czarny połyski, od przedniego pasa, przez okulary, po belkę wzmacniającą. Wszystkie śruby będą czyszczone chemicznie i oksydowane.

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
AudiLaziska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: AudiLaziska » 11 sie 2014, 14:29

Wyglada to bardzo dobrze :) Czekam aż poskładasz te mordkę na soczewkach :P

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 31 sie 2014, 15:43

Dopiero dziś zabrałem się dalej za samochód... ostatnio nie mam czasu, dużo pracy i życie prywatnie trochę rozkwitło ;-) Uznałem, że jak już mam rozłożony cały przód, to żeby nie rozkładać i składać dwa razy, to od razu głowica, turbina i alternator idą do regeneracji... Samochód raczej już w tym roku nie wyjedzie z garażu ponieważ za samą regeneracje zapłacę około 1500 zł... a gdzie jeszcze kolejne ok 2000 zł na resztę części które po drodze trzeba wymienić, naprawić lub polakierować... Muszę koszta sobie na kilka miesięcy rozłożyć. Możliwe że pokuszę się o wyjęcie całego silnika ze skrzynią, wtedy będę mógł na tip top wypucować całą komorę, polakierować ją, wymienić co potrzeba, wywalić do końca całą instalacje ABS, wyciąć podest na aku a samego przenieść do bagażnika, itp, itd... Kupa roboty jeszcze przede mną, ale myślę że efekt będzie zacny :mrgreen:

Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 31 sie 2014, 16:30

o kurweue, gruba afera... az głowa boli jak o takich akcjach myślę <ok>

dopisałeś gdzieś ten kod lakieru jaki masz? :P

Adams80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 07 paź 2010, 21:27

Post autor: Adams80B4 » 31 sie 2014, 18:27

działaj Pan powoli lecz skutecznie jak już masz wybebeszone,to wszystko w Twoich rękach co zrobisz dalej a plany są zacne i warto pomyśleć o klinie pod maską,nawet jeśli rozłożysz to na miesiące <ok> <ok> powodzenia w rozkwitającym życiu towarzyskim :-)
jak poskładasz będzie petarda :-)

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 31 sie 2014, 19:49

przerzuciłeś się na rower? :-P :mrgreen:

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 31 sie 2014, 20:44

pkrr,

Wiesz coooo, nie sprawdziłem.... i obawiam się że już nie sprawdzę bo wygłuszając bagażnik mogłem zakleić tabliczkę... :-| aaaale postaram się dowiedzieć od naszego kolegi z forum bo ma taki sam kolor Avancika :-)

Adams80B4,

Bardzo mocno po głowie chodzi mi własnie Clear... duuuużo roboty i rzeźby przy tym ale efekt może być jedwabisty :mrgreen: pewnie będę coś w tym kierunku tworzył, ale myślę że wyjdzie raczej taki soft clear, na pewno nie zrobię tak że zostanie sam silnik :-P dziękuję, sam trzymam kciuki za swoje powodzenie, może w końcu to ta ostatnia ;-) lepiej niech nie wyjdzie petarda, bo nie chce drugi raz wymieniać silnika, jak wybuchnie :mrgreen:

Wertyn,

Nie mam roweru... :-/ biegam sobie, a do roboty zasuwam z kolegą, albo ojca Combo :mrgreen:

Adams80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 07 paź 2010, 21:27

Post autor: Adams80B4 » 31 sie 2014, 20:58

Popej pisze: lepiej niech nie wyjdzie petarda, bo nie chce drugi raz wymieniać silnika, jak wybuchnie :mrgreen:
tak czy tak coś dobrego z tego wyjdzie,hah nie o taką petardę szło <lol> <piwo>

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 31 sie 2014, 21:04

jak nie petarda to bomba :mrgreen: żeby tylko niewypałem się to nie okazało

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 31 sie 2014, 21:10

Wertyn, Adams80B4,

Spokojna Wasza rozczochrana, posiedzę, pomodzę, powydaje kasy i będzie skończone :mrgreen: <piwo>

Dziś kurier przywiózł coś takiego z BOSCH'a <ok> pysznie wygląda i działać też będzie pysznie :lol:

Obrazek Obrazek

Jest i czapka :mrgreen: wymienione zostały szklanki, prowadnice zaworowe, uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz na wałku, zrobiony jest szlif i docierane zaworów, czyszczenie kanałów i planowanie. Poza wałkiem i zaworami (są w bardzo dobrym stanie) wymienione wszystko ;-) Zostało jeszcze turbo i wtryski... :mrgreen:

Obrazek Obrazek

Jakiś czas temu kupiłem gwint FK na tył... nie był w zadowalającym stanie, więc trochę go zregenerowałem, wypiaskowane sprężyny i lagi pomalowałem lakierem akrylowym elastycznym. Nakrętki jeszcze do doszlifowania bo się nie błyszczą :-P Amorki do wymiany, szukam nowych pasujących do tych lagów...

Obrazek

Kupiłem też okazyjnie drugie felgi, też Borbet RST ale już 18 czyli 8x17" :mrgreen: też białe ;-)

Obrazek Obrazek

Złożyłem też prawą lampę... Przyszedł odbłyśnik po regeneracji (wygląda jak nowy!) i klosz po szlifowaniu (niestety zostało sporo głębszych odprysków :-?). Myślę że po tych zabiegach nie powinny się różnić ani w świeceniu ani w wyglądzie zewnętrznym ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 01 lut 2015, 14:41

hmm.. szkoda że oddałeś turbo do regeneracji.. trzeba było założyć większą stronę zimną od AWX lub ARL do Twojej t15 i żeby od razu zregenerowali łożyska, uszczelnienia i wywazyli. Byś miał zapas mocy na turbinie do ponad 150km. A ori t15 to jednak mocno ogranicza, ponad 130KM to każdy koń- to sukces

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 02 lut 2015, 22:33

Filip, jeszcze turbawki nie ruszyłem :P na razie wstrzymane są prace nad silnikiem bo utknąłem na 2 i trzech 0 i mam problem z odłożeniem czegoś wiecej... Narobiło mi się wydatków... Plan jest w tym miesiącu złożyć słupek :) kończę duże zlecenie w swojej firmie i będę miał trochę kasy na przyjemności związane z Audi :D mówisz żeby kupic turbo z ARL albo AWX i przełożyć zimna część? A co z podejściem do kolektora? Będzie pasowało? Czy trzeba tworzyć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl