Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Czy ktos może zakładał kompressor ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
emanuel33

Post autor: emanuel33 » 31 sie 2014, 20:59

Za graty ok tysiaka i parę godz w garażu i lata. Jeśli graty z montażem, to + 200zł za robotę. Jeśli ktoś chce wsadzać kompresor, to taniej wyjdzie swap na 4.2 Silnik jest wagowo porównywalny do 2,2T i lżejszy od 2.7BiTurbo z tego co się orientuję, bo też rozważałem swap na 4,2. Zostałem jednak przy poczciwym ng m.in z powodu klimy i że taniej mi to wyszło.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 31 sie 2014, 21:18

No wiec zalozenie digi do Ng to tak naprawde kosmetyka przy pakowaniu torbo lub kompresora ;-)

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 31 sie 2014, 21:23

Dokladnie :mrgreen:

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 31 sie 2014, 22:55

pitolicie :-P ja czekałem aż ktoś w końcu zrobi jakies doładowanie do NG...
lecz sam się za to wziełem ot jak to napisaliście wcześniej: "sztuka dla sztuki"
ktoś kiedyś musiał przetrzeć szlak :mrgreen:
Dobrych wieści jeszcze nie napisze bo na to potrzeba czasu, póki co silnik generalnie rozebrany do remontu... przy okazji piaskowanie, szkiełkowanie i czyszczenie suchym lodem to tak by sobie poeksperymentować co jaki daje efekt :lol:

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 01 wrz 2014, 06:37

Dziki, juz latalo Ng z Turbo ale mialo problemy z wystreowaniem wiec jesli wgl chcesz sie w to bawic to wrzucaj od razu Digi

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 01 wrz 2014, 08:42

Z tym kompresorem czy turbo to nie każdy dysponuje warsztatem do swojej dyspozycji i jest mechanikiem tak jak Ty Dziki :-P Aczkolwiek ja już tez mam swój warsztacik z podnośnikiem jak potrzebuje podziałać :mrgreen:
Tyle że nie mieszkam w DE i nie zarabiam w EU :evil:

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 01 wrz 2014, 08:43

Zakupiłem zestaw od Krisa, ten na DECu, jes wbudowany map sensor zobaczymy co z tego wyjdzie ;-)
obecnie kompletuje graty, turbo prawdopodobnie będzie od Saaba 9-5Aero td04...

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 01 wrz 2014, 08:46

Napisz na pw ile dałeś, to powiem Ci za ile ja mam te zestawy :-P Będziesz sam stroił? Bo bez tego to takooooo. Ja doceniłem to dopiero po strojeniu. Na fabrycznej mapie to nie było to co być powinno. Kolektory będziesz produkował, czy od KV kombinował? Podobnie z kolektorem wydechowym w całości z wydechem z nierdzewi ? Ja chce zrobić na 2 rury które będą kończyły się w końcowym + przepustnica czy ja to się nazywa.
Weź przed wywaleniem mechanicznego wtrysku, podłącz deca żeby zebrał logi. Na max obciążeniu i minimalnym. Chcesz to na pw napisze Ci co i jak... Będzie można dzięki temu zrobić dobrą mapę i BC będzie działać prawidłowo.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 01 wrz 2014, 09:01

zanim dojdzie do strojenia to pół roku minie :mrgreen:
w październiku może dopiero bedę w PL to odbiorę części bo są na połowę niektóre tańsze niż w DE, a DEC to 1000zł w kpl z wtryskami i listwą paliwową...

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 01 wrz 2014, 09:11

http://www.ottomotive.pl/images/stories ... EC%20I.pdf 17str.

To przepłaciłeś :-P Za kolektor miałbyś taniej u mnie ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 wrz 2014, 18:29

emanuel33 pisze: Ja doceniłem to dopiero po strojeniu. Na fabrycznej mapie to nie było to co być powinno.
Dostrajałeś jeszcze u kogoś, czy tylko po tym u mnie? Bo jeszcze idealnie nie jest ale wtedy brakło czasu i paliwa.

Ja bym proponował Ci sprawdzenie ciśnienie paliwa przy gazie w podłodze, bo z tego co pojeździliśmy z sondą szerokopasmową to przy bucie w podłodze miałeś mega ubogo (AFR pod 17:1) na tym udostępnionym gotowcu. Chyba że twoje NG zaciąga dużo więcej powietrza przy bucie w podłodze, niż to z którego są udostępnione pliki projektu.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 01 wrz 2014, 18:33

Nie bylem u nikogo. Jak zmienie kolektor i przepustnice, to planuje wybrac sie do Ciebie na kolejne strojenie. Od razu ogarnie sie inne tematy ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl