[B4 2.3 NG] Czy ktos może zakładał kompressor ?
Za graty ok tysiaka i parę godz w garażu i lata. Jeśli graty z montażem, to + 200zł za robotę. Jeśli ktoś chce wsadzać kompresor, to taniej wyjdzie swap na 4.2 Silnik jest wagowo porównywalny do 2,2T i lżejszy od 2.7BiTurbo z tego co się orientuję, bo też rozważałem swap na 4,2. Zostałem jednak przy poczciwym ng m.in z powodu klimy i że taniej mi to wyszło.
pitolicie ja czekałem aż ktoś w końcu zrobi jakies doładowanie do NG...
lecz sam się za to wziełem ot jak to napisaliście wcześniej: "sztuka dla sztuki"
ktoś kiedyś musiał przetrzeć szlak :mrgreen:
Dobrych wieści jeszcze nie napisze bo na to potrzeba czasu, póki co silnik generalnie rozebrany do remontu... przy okazji piaskowanie, szkiełkowanie i czyszczenie suchym lodem to tak by sobie poeksperymentować co jaki daje efekt :lol:
lecz sam się za to wziełem ot jak to napisaliście wcześniej: "sztuka dla sztuki"
ktoś kiedyś musiał przetrzeć szlak :mrgreen:
Dobrych wieści jeszcze nie napisze bo na to potrzeba czasu, póki co silnik generalnie rozebrany do remontu... przy okazji piaskowanie, szkiełkowanie i czyszczenie suchym lodem to tak by sobie poeksperymentować co jaki daje efekt :lol:
Napisz na pw ile dałeś, to powiem Ci za ile ja mam te zestawy Będziesz sam stroił? Bo bez tego to takooooo. Ja doceniłem to dopiero po strojeniu. Na fabrycznej mapie to nie było to co być powinno. Kolektory będziesz produkował, czy od KV kombinował? Podobnie z kolektorem wydechowym w całości z wydechem z nierdzewi ? Ja chce zrobić na 2 rury które będą kończyły się w końcowym + przepustnica czy ja to się nazywa.
Weź przed wywaleniem mechanicznego wtrysku, podłącz deca żeby zebrał logi. Na max obciążeniu i minimalnym. Chcesz to na pw napisze Ci co i jak... Będzie można dzięki temu zrobić dobrą mapę i BC będzie działać prawidłowo.
Weź przed wywaleniem mechanicznego wtrysku, podłącz deca żeby zebrał logi. Na max obciążeniu i minimalnym. Chcesz to na pw napisze Ci co i jak... Będzie można dzięki temu zrobić dobrą mapę i BC będzie działać prawidłowo.
http://www.ottomotive.pl/images/stories ... EC%20I.pdf 17str.
To przepłaciłeś Za kolektor miałbyś taniej u mnie
To przepłaciłeś Za kolektor miałbyś taniej u mnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dostrajałeś jeszcze u kogoś, czy tylko po tym u mnie? Bo jeszcze idealnie nie jest ale wtedy brakło czasu i paliwa.emanuel33 pisze: Ja doceniłem to dopiero po strojeniu. Na fabrycznej mapie to nie było to co być powinno.
Ja bym proponował Ci sprawdzenie ciśnienie paliwa przy gazie w podłodze, bo z tego co pojeździliśmy z sondą szerokopasmową to przy bucie w podłodze miałeś mega ubogo (AFR pod 17:1) na tym udostępnionym gotowcu. Chyba że twoje NG zaciąga dużo więcej powietrza przy bucie w podłodze, niż to z którego są udostępnione pliki projektu.