[ALL] Audi 80 quattro pod tuning (torowe).
[ALL] Audi 80 quattro pod tuning (torowe).
Witajcie,
z racji tego iż w przyszłości będę chciał podjąć się zrobienia auta torowego to mam do was pytanie ( w szczególności do posiadaczy modzonych benzyniaków). Model z jakim silnikiem wybrać, aby uzyskać 300 - 400KM oczywiście w grę wchodzi również swap. Tak więc czy lepiej kupić takie 2.0 i swapować, czy może lepiej pójść w V6 i modzić? Jakie ewentualne silniki można przełożyć, aby uzyskać taką moc? Oczywiście w grę wchodzi tylko napęd quattro!
Jak myślicie?
z racji tego iż w przyszłości będę chciał podjąć się zrobienia auta torowego to mam do was pytanie ( w szczególności do posiadaczy modzonych benzyniaków). Model z jakim silnikiem wybrać, aby uzyskać 300 - 400KM oczywiście w grę wchodzi również swap. Tak więc czy lepiej kupić takie 2.0 i swapować, czy może lepiej pójść w V6 i modzić? Jakie ewentualne silniki można przełożyć, aby uzyskać taką moc? Oczywiście w grę wchodzi tylko napęd quattro!
Jak myślicie?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
1.8T
Najbardziej ogarnięty silnik, do tego nieco lżejszy przód.
A poza tym , wiesz, że bardziej w torowym aucie liczy się zawias i reszta niż silnik ?
[ Dodano: 2014-09-02, 11:05 ]
http://www.racingforum.pl/index.php?s=& ... &p=1122890
polecam ten temat, można od tej strony, ale ja polecam od początku.
Najbardziej ogarnięty silnik, do tego nieco lżejszy przód.
A poza tym , wiesz, że bardziej w torowym aucie liczy się zawias i reszta niż silnik ?
[ Dodano: 2014-09-02, 11:05 ]
http://www.racingforum.pl/index.php?s=& ... &p=1122890
polecam ten temat, można od tej strony, ale ja polecam od początku.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Wszystko jedno, co na start wybierzesz, byle buda quattro, chociaż to też jak kto woli...
Różnica jest, bo v6 są mocowane do budy, a mniejsze do wózka (albo odwrotnie, już nie apmiętam).
Przy swapie i tak będziesz musiał robić wszystko na nowo Wszystko, i nie łudź się, że to, co podpasuje będzie jakimś znaczącą finansową ulgą
To, o czym wspomniałeś i tak docelowo będzie inne, niefabryczne, więc....
Różnica jest, bo v6 są mocowane do budy, a mniejsze do wózka (albo odwrotnie, już nie apmiętam).
Przy swapie i tak będziesz musiał robić wszystko na nowo Wszystko, i nie łudź się, że to, co podpasuje będzie jakimś znaczącą finansową ulgą
To, o czym wspomniałeś i tak docelowo będzie inne, niefabryczne, więc....
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Buda po V6 będzie najgorsza jeśli myślisz o 2.2T bądź przedliftowych 1.8T.drivtens pisze:Dobrze a na start jaką Audi wciągnąć. Jest różnica przy Swapie czy Swapujemy z 2.0 a z 2.6. Co można przejąć obudowy filtrów, zbiorniki wyrównawcze itd? Bo coś na start muszę wciągnąć
Możesz brac po wszystkim, byle nie V6, bo tam masz przykręcane łapy do podłużnic. Po co sobie dokladać roboty i spawać łapy do budy, zeby po 5 latach wylądowalo na złomie.
Żaden silnik w B4 nie wisi na ławie.
Na tor dużo lepsze 1.8t, przede wszystkim lżejsze, tańsze, prostsze.. ale zależy co kto lubi. 300Km to nie jest jakaś duża moc i dla obu tych silników to żaden ogromny wysiłek - większa uwagę przyłóż przy aucie na tor do zawieszenia, układu napędowego itd.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
cóż...
najlepsze byłoby 7A po modach, ale tam też jest problem z miską olejową, dlatego jeśli ja miałbym iść tam gdzieś jeździć na torze, poszedłbym w 2.0 16v (ACE lub 6A), zmienił wtrysk na digifanta, żeby pozbyć się tego nieszczęsnego mechanicznego wtrysku, do tego dopakować mu trochę koników w postaci ostrzejszych wałków, jakiegoś programu do digifanta, żeby to wykorzystać, i na początek te 160 koni jadące góra powinno się fajnie odpychać.
Potem jak już mocy zabraknie i zawias będzie dobrze zrobiony (i hamulce) to przejść na 1.8T i zrobić bezawaryjne 260 KM, odelżyć budę i bawić się do rozpuku.
najlepsze byłoby 7A po modach, ale tam też jest problem z miską olejową, dlatego jeśli ja miałbym iść tam gdzieś jeździć na torze, poszedłbym w 2.0 16v (ACE lub 6A), zmienił wtrysk na digifanta, żeby pozbyć się tego nieszczęsnego mechanicznego wtrysku, do tego dopakować mu trochę koników w postaci ostrzejszych wałków, jakiegoś programu do digifanta, żeby to wykorzystać, i na początek te 160 koni jadące góra powinno się fajnie odpychać.
Potem jak już mocy zabraknie i zawias będzie dobrze zrobiony (i hamulce) to przejść na 1.8T i zrobić bezawaryjne 260 KM, odelżyć budę i bawić się do rozpuku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zawsze można wspawać sobie łapy do przykręcenia na śruby po łapach od V6. Szuan tak miał zrobione, są też gdzieś u niemców do kupienia gotowe z kosmiczne pieniądze.sagem pisze:Możesz brac po wszystkim, byle nie V6, bo tam masz przykręcane łapy do podłużnic. Po co sobie dokladać roboty i spawać łapy do budy, zeby po 5 latach wylądowalo na złomie.