[AAZ 1.9 TD] Nowe Turbo I Intercooler
[AAZ 1.9 TD] Nowe Turbo I Intercooler
Witam :mrgreen:
Mój motorek to AAZ 1.9TD
Od jakiegoś czasu razem z tatą chcemy założyć IC i nie tylko.
Turbawkę będzie trzeba chyba wymienić ponieważ zaczyna jej powoli smakować olej.
I teraz już forumułuje moje pytanko :mrgreen:
A mianowicie będzie potrzeba wymiany turbosprężarki na nową :mrgreen:
Czy można założyć nowe turbo od TDI :?:
Czy jest jakaś różnica między turbiną w silniku TD a TDI
Czy po wymianie turbinki mogę dołożyć IC do tego i co sie z tym wiąże oraz jaki jest tego koszt :?:
Czy mogę np: najpierw wymienić turbinkę a później dołożyć IC czy musi być to zrobione razem :?:
jaki jest koszt nowej turbiny oraz IC :?: :?:
Mój motorek to AAZ 1.9TD
Od jakiegoś czasu razem z tatą chcemy założyć IC i nie tylko.
Turbawkę będzie trzeba chyba wymienić ponieważ zaczyna jej powoli smakować olej.
I teraz już forumułuje moje pytanko :mrgreen:
A mianowicie będzie potrzeba wymiany turbosprężarki na nową :mrgreen:
Czy można założyć nowe turbo od TDI :?:
Czy jest jakaś różnica między turbiną w silniku TD a TDI
Czy po wymianie turbinki mogę dołożyć IC do tego i co sie z tym wiąże oraz jaki jest tego koszt :?:
Czy mogę np: najpierw wymienić turbinkę a później dołożyć IC czy musi być to zrobione razem :?:
jaki jest koszt nowej turbiny oraz IC :?: :?:
1 tak przystawka lub wymiana kolektora z TDI zależy od turbo , powrót i zasilanie olej powietrze zależy
2 tak wydajność , budowa i sterowanie (MBC)
3 tak zależy nowe czy używka i najlepiej FMIC
4 tak , nowa Drogo , regenerowana lub używka taniej moja VTN GT 17 2004 za 200PLN :mrgreen:
5 na dzień dobry bym pin w LDA wymienił na inny i odczujesz różnicę
2 tak wydajność , budowa i sterowanie (MBC)
3 tak zależy nowe czy używka i najlepiej FMIC
4 tak , nowa Drogo , regenerowana lub używka taniej moja VTN GT 17 2004 za 200PLN :mrgreen:
5 na dzień dobry bym pin w LDA wymienił na inny i odczujesz różnicę
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
VNT to jest turbina ze zmienną geometrią łopatek i bez grzebania w niej w TD nie bedzie dawała mocy. Pozatym tak duże tubo wywaiło by silnk w cholere. I taka turbina wystepował np w silnku AFN.Vision pisze:4 tak , nowa Drogo , regenerowana lub używka taniej moja VTN GT 17 2004 za 200PLN
Co do FMIC dużo rzeźby a efektu i tak nie poczujesz, wiem co mówie bo rezałem tak golfa 3 wywaliłem w tuning sporo ponad 3tyś zł i wszystko robiłem sam, popieram kolege cobra, kup pina od SB albo od innego 1.6TD z grupy Audi czy też VW, lub tez ale to już też kwastai rzeźnienia od fiata ducato 2.8 :mrgreen: Generalnie to co napsiałeś bedzie kosztowało worek pieniedzy i poprostu sie nie opłaca.
Intercooler nie daje mocy. Jedynie zwiekszy nieznacznie elastyczność silnka. Pozatym w profilu masz napisane ze masz silnk SB a tam seryjnie jest już IC.bieniek1984 pisze:ale co jak sie zalozu IC to nie ma duzej roznicy ??????????
a sam ic nie da nic a nawet pogorszy ( zwiększenie układu )bez dłubania nie obędzie się jak by co a o pinie napisałem.Solskier pisze:VNT to jest turbina ze zmienną geometrią łopatek i bez grzebania w niej w TD nie bedzie dawała mocy. Pozatym tak duże tubo wywaiło by silnk w cholere. I taka turbina wystepował np w silnku AFN.Vision pisze:4 tak , nowa Drogo , regenerowana lub używka taniej moja VTN GT 17 2004 za 200PLN
Co do FMIC dużo rzeźby a efektu i tak nie poczujesz, wiem co mówie bo rezałem tak golfa 3 wywaliłem w tuning sporo ponad 3tyś zł i wszystko robiłem sam, popieram kolege cobra, kup pina od SB albo od innego 1.6TD z grupy Audi czy też VW, lub tez ale to już też kwastai rzeźnienia od fiata ducato 2.8 :mrgreen: Generalnie to co napsiałeś bedzie kosztowało worek pieniedzy i poprostu sie nie opłaca.
Intercooler nie daje mocy. Jedynie zwiekszy nieznacznie elastyczność silnka. Pozatym w profilu masz napisane ze masz silnk SB a tam seryjnie jest już IC.bieniek1984 pisze:ale co jak sie zalozu IC to nie ma duzej roznicy ??????????
Oki wszystko narazię kumam :mrgreen:
Tylko teraz mam takie pytanie
Jeżeli turbawka bierze olej to trzeba ją wymienić nie ma innego wyjścia a wiadomo mi że regeneracja jest nie opłacalna
Możecie mi dać jakieś namiary gdzie mogę kupic nową turbinę :?: :?:
Mile widziane linki :roll:
I to by mi narazie wystarczyło bo jak widzę piszecie iż IC nie opłaca się zakładać to nie będę zakładał
Tylko teraz mam takie pytanie
Jeżeli turbawka bierze olej to trzeba ją wymienić nie ma innego wyjścia a wiadomo mi że regeneracja jest nie opłacalna
Możecie mi dać jakieś namiary gdzie mogę kupic nową turbinę :?: :?:
Mile widziane linki :roll:
I to by mi narazie wystarczyło bo jak widzę piszecie iż IC nie opłaca się zakładać to nie będę zakładał
pogorszyć to nie pogorszy (bo korzystniejsze jest jednak zimne powietrze w dolocie)... ale przyrostu mocy specjalnie nie zauważysz...Vision pisze:a sam ic nie da nic a nawet pogorszy ( zwiększenie układu )bez dłubania nie obędzie się jak by co a o pinie napisałem.Solskier pisze:VNT to jest turbina ze zmienną geometrią łopatek i bez grzebania w niej w TD nie bedzie dawała mocy. Pozatym tak duże tubo wywaiło by silnk w cholere. I taka turbina wystepował np w silnku AFN.Vision pisze:4 tak , nowa Drogo , regenerowana lub używka taniej moja VTN GT 17 2004 za 200PLN
Co do FMIC dużo rzeźby a efektu i tak nie poczujesz, wiem co mówie bo rezałem tak golfa 3 wywaliłem w tuning sporo ponad 3tyś zł i wszystko robiłem sam, popieram kolege cobra, kup pina od SB albo od innego 1.6TD z grupy Audi czy też VW, lub tez ale to już też kwastai rzeźnienia od fiata ducato 2.8 :mrgreen: Generalnie to co napsiałeś bedzie kosztowało worek pieniedzy i poprostu sie nie opłaca.
Intercooler nie daje mocy. Jedynie zwiekszy nieznacznie elastyczność silnka. Pozatym w profilu masz napisane ze masz silnk SB a tam seryjnie jest już IC.bieniek1984 pisze:ale co jak sie zalozu IC to nie ma duzej roznicy ??????????