[B4 1z 1992 bosch] jaki kat i dawka ?
[B4 1z 1992 bosch] jaki kat i dawka ?
mam pytanie ustawiałem kat wtrysku w moim tdi ustawiłem 55 , potem 50 kombinowalem jak moglem i nic auto ciezko odpala bardzo ciezko szukalem po forum i znajdywalem ustawialem i nadal to samo ostawialem dawke na vagu na 15 czyli 3mg/r i nadal to samo dodam ze wczesniej mialem przestawiony kat na 255 i dawke 34 czyli 6.8 i auto paliło normalnie tylko ze chodzilo bardzo glośno moze mi ktos powiedziec co moge jeszcze zrobic ? mój sterownik to 8A0 907 401 B,,1.9l R4 EDC A23 D09.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-09-03, 19:03 ]
stawiik, tag ma być na początku tematu :!:
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-09-03, 19:03 ]
stawiik, tag ma być na początku tematu :!:
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2014, 19:02 przez stawiik, łącznie zmieniany 1 raz.
nie wiem bo jak przełanczałem na switch to sie wartosci nie zmieniały praktycznie , czyli mówisz ze kąt w bs i jaką on powinien miec wartosc ? aha i jaką dawke ustawić ? bo juz nie mam siły do tego auta mój mechanik co mi zmieniał pompe w zeszłym roku ma termin dopiero za tydzien a ja musze do pracy dojeżdzac a w sobote mam wazny wyjazd aha i zeby zmienic kąt przestawiłem pompe na rozrządzie o jeden ząbek tak jak mi pisales w pw zeby móc zejsc ponizej 150
[ Dodano: 2014-09-03, 20:49 ]
aha i mógł bys mi wytłumaczyc co oznaczaja te tabelki w vag-u po koleji wiem ze nr 2 to kąt a 4 dawka a reszta ?
[ Dodano: 2014-09-03, 20:49 ]
aha i mógł bys mi wytłumaczyc co oznaczaja te tabelki w vag-u po koleji wiem ze nr 2 to kąt a 4 dawka a reszta ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Mój drogi to nie przedszkole i tłumaczyć ci podstawowych rzeczy nie będę ,bo wszystko to zostało już napisane i jest w dziale diagnstyka vagstawiik pisze:aha i mógł bys mi wytłumaczyc co oznaczaja te tabelki w vag-u po koleji wiem ze nr 2 to kąt a 4 dawka a reszta ?
Rozrząd ustawia się na znaki ,a pompę na blokadę ,a nie na chybił -trafił ...może ząbek w tą ,może w tamtą :roll:stawiik pisze:zeby zmienic kąt przestawiłem pompe na rozrządzie o jeden ząbek tak jak mi pisales w pw zeby móc zejsc ponizej 150
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niestety nie widzę tego na wasne oczy ,wiec nie jestem pewien że ustawiłeś to dobrze ...jeśli jednak faktycznie ustawiłeś to jak nalezy i było jak piszesz ,czyli brakowało zakresu regulacji ,to na 100% przyczyną jest pompa wtryskowa ,a dokładnie problem z przestawianiem kąta wtrysku ,czyli albo coś z n108 ,albo mechaniczny problem z brakiem ruchu tłoczka timingu.Zwykle takie rzeczy dzieją się po zatankowanie trefnego paliwastawiik pisze:tylko ze jak była na blokadzie to brakło zakresu do ustawiania katu a rozrząd na znakach jest w porzadku jutro zmienie spowrotem tak jak było
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Paliwo to tylko jedna z możliwych przyczyn takich niedomagań ...wspominam o nim ,bo często ludzie leją byle co z kanistrów ,a po tym są zdziwieni że dzieją się różne cuda :roll: Tak czy inaczej ,przyczyna tkwi w pompie wtryskowej i najlepiej było by ją wyciągnąć ,rozebrać ,przejrzeć wszystko i przy okazji wymienić wszystkie uszczelnienia.Ostanio często widzę zabite brudem sitko na n108 ,co musi powodować problemy z dynamicznym przestawianiem kątastawiik pisze:zawsze tankowałem na tej samej stacji i było ok no chyba ze maja jednak lipne paliwo