Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1z 1992 bosch] jaki kat i dawka ?

ODPOWIEDZ
stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

[B4 1z 1992 bosch] jaki kat i dawka ?

Post autor: stawiik » 03 wrz 2014, 18:59

mam pytanie ustawiałem kat wtrysku w moim tdi ustawiłem 55 , potem 50 kombinowalem jak moglem i nic auto ciezko odpala bardzo ciezko szukalem po forum i znajdywalem ustawialem i nadal to samo ostawialem dawke na vagu na 15 czyli 3mg/r i nadal to samo dodam ze wczesniej mialem przestawiony kat na 255 i dawke 34 czyli 6.8 i auto paliło normalnie tylko ze chodzilo bardzo glośno moze mi ktos powiedziec co moge jeszcze zrobic ? mój sterownik to 8A0 907 401 B,,1.9l R4 EDC A23 D09.

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-09-03, 19:03 ]
stawiik, tag ma być na początku tematu :!:
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2014, 19:02 przez stawiik, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 wrz 2014, 20:26

stawiik pisze: ustawiałem kat wtrysku w moim tdi ustawiłem 55 ,
Zanim cokolwiek napiszę to pierwsze i zasadnicze pytanie ,ustawiałeś kąt w nastawach podstawowych ,czyli Basic seting :?:

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 03 wrz 2014, 20:30

i tak i tak a w których sie powinno ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 wrz 2014, 20:37

stawiik pisze:i tak i tak a w których sie powinno ?
:shock: I tak i tak ,to się mój drogi ustawić nie da ,nie ma takiej opcji. Kąt wtrysku ustawiamy tylko i wyłącznie w nastawach podstawowych ,czyli BS 8-)

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 03 wrz 2014, 20:47

nie wiem bo jak przełanczałem na switch to sie wartosci nie zmieniały praktycznie , czyli mówisz ze kąt w bs i jaką on powinien miec wartosc ? aha i jaką dawke ustawić ? bo juz nie mam siły do tego auta mój mechanik co mi zmieniał pompe w zeszłym roku ma termin dopiero za tydzien a ja musze do pracy dojeżdzac a w sobote mam wazny wyjazd :( aha i zeby zmienic kąt przestawiłem pompe na rozrządzie o jeden ząbek tak jak mi pisales w pw zeby móc zejsc ponizej 150

[ Dodano: 2014-09-03, 20:49 ]
aha i mógł bys mi wytłumaczyc co oznaczaja te tabelki w vag-u po koleji wiem ze nr 2 to kąt a 4 dawka a reszta ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 wrz 2014, 20:59

stawiik pisze:aha i mógł bys mi wytłumaczyc co oznaczaja te tabelki w vag-u po koleji wiem ze nr 2 to kąt a 4 dawka a reszta ?
Mój drogi to nie przedszkole i tłumaczyć ci podstawowych rzeczy nie będę ,bo wszystko to zostało już napisane i jest w dziale diagnstyka vag
stawiik pisze:zeby zmienic kąt przestawiłem pompe na rozrządzie o jeden ząbek tak jak mi pisales w pw zeby móc zejsc ponizej 150
Rozrząd ustawia się na znaki ,a pompę na blokadę ,a nie na chybił -trafił ...może ząbek w tą ,może w tamtą :roll:

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 03 wrz 2014, 21:03

tylko ze jak była na blokadzie to brakło zakresu do ustawiania katu a rozrząd na znakach jest w porzadku :( jutro zmienie spowrotem tak jak było

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 wrz 2014, 22:32

stawiik pisze:tylko ze jak była na blokadzie to brakło zakresu do ustawiania katu a rozrząd na znakach jest w porzadku :( jutro zmienie spowrotem tak jak było
Niestety nie widzę tego na wasne oczy ,wiec nie jestem pewien że ustawiłeś to dobrze ...jeśli jednak faktycznie ustawiłeś to jak nalezy i było jak piszesz ,czyli brakowało zakresu regulacji ,to na 100% przyczyną jest pompa wtryskowa ,a dokładnie problem z przestawianiem kąta wtrysku ,czyli albo coś z n108 ,albo mechaniczny problem z brakiem ruchu tłoczka timingu.Zwykle takie rzeczy dzieją się po zatankowanie trefnego paliwa

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 05 wrz 2014, 19:01

zawsze tankowałem na tej samej stacji i było ok no chyba ze maja jednak lipne paliwo

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 wrz 2014, 12:49

stawiik pisze:zawsze tankowałem na tej samej stacji i było ok no chyba ze maja jednak lipne paliwo
Paliwo to tylko jedna z możliwych przyczyn takich niedomagań ...wspominam o nim ,bo często ludzie leją byle co z kanistrów ,a po tym są zdziwieni że dzieją się różne cuda :roll: Tak czy inaczej ,przyczyna tkwi w pompie wtryskowej i najlepiej było by ją wyciągnąć ,rozebrać ,przejrzeć wszystko i przy okazji wymienić wszystkie uszczelnienia.Ostanio często widzę zabite brudem sitko na n108 ,co musi powodować problemy z dynamicznym przestawianiem kąta

stawiik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 07 paź 2011, 07:43
Lokalizacja: Kłobuck/Częstochowa

Post autor: stawiik » 10 wrz 2014, 17:47

pompa była wymieniana w zeszlym roku i mechanik ja uszczelniał dodatkowo w piatek oddam auto do znajomego pompiarza i zobacze co mi powie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl