[B3 1.8]Pisk przy skręcie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 mar 2014, 18:41
- Lokalizacja: Chełm
[B3 1.8]Pisk przy skręcie
Witam , mam pewien problem gdy skręcę na maxa kierownice w lewo lub prawo to piszczy mi jak by jakiś pasek ale gdy tylko odkrecę kierownice troszkę to już nie tylko gdy skręcę ją do samego końca to przy tym samym końcu mi coś piszczy .
I tu pytanie co może tak piszczeć?Czy to może być coś poważnego.
I tu pytanie co może tak piszczeć?Czy to może być coś poważnego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 mar 2014, 18:41
- Lokalizacja: Chełm
Re: [B3 1.8]Pisk przy skręcie
wyje pompa wspomagania, ja miałam u siebie podobnie, pompa została przez mechanika po objawach zdiagnozowna, tylko jej posłuchał i juz mi powiedział (zakład gdzie regeneruja pompy i maglownice), ze zaciera sie bieżnia i zalecenie kupno drugiej pompy oryginalnej w dobrym stanie i ostrzezenie przed nowymi zamiennikami chinszczyzna - regeneracja sie nie opłaca (wiec poszukalam sobie uzywki pewniaka i kupiłam)KAMIL801995 pisze:Witam , mam pewien problem gdy skręcę na maxa kierownice w lewo lub prawo to piszczy mi jak by jakiś pasek ale gdy tylko odkrecę kierownice troszkę to już nie tylko gdy skręcę ją do samego końca to przy tym samym końcu mi coś piszczy .
I tu pytanie co może tak piszczeć?Czy to może być coś poważnego.
z piszcząca pompa jeżdziłam 4 miesiace, az zaczeło znikac wspomaganie na rozgrzanym silniku i pompa zaczeła do tego cieknac pod spodem, tak dokonczyła zywota koło miesiąc temu i została włozona druga ktora juz wczesniej kupiłam
nie wiem jk w B3, ale w B4 wymiana jest dosc upierdliwa z racji braku miejsca i podejscia z kluczem... trzeba było odpiac chłodnice i wyjac, zeby miec tam dobry dostęp... kolega mi pomagał i zrobilismy sami bez kanału tę wymiane
w kazdym razie póki piszczy tylko, to masz jeszcze czas zanim podziekuje na dobre, etap drugi to znikajace wspomaganie w czasie jazdy wtedy juz nie czekac, wymienic, bo kolejnym etapem bedzie wyciek
jeśli potrzebne kółko to ja mam, bo kupowałam pompe wspomagania do swojego B4, a ze mam diesla, to moje koło pasowe zostało przelozone, a to mi zostało (pompy są takie same, ale koło pasowe się rózni)
numer cześci 050 145 255 A
w/g katalogu Etka, silniki 4 cylindrowe
ABT, ABK
"GUS", "CN"
ADW
ABM
ADA
jeśli to pasuje tez do B3 to no problem (niestety nie wiem, bo mi ktos robił screeny z etki pod kątem B4 jak kupowałam pompe, nie mam teraz etki zeby sprawdzic czy do B3 tez to koło pasuje - po numerze czesci trzeba sprawdzic), za symboliczną paczke fajek oddam, bo mi lezy i miejsce zabiera, wyrzucic szkoda, jest w idealnym stanie
numer cześci 050 145 255 A
w/g katalogu Etka, silniki 4 cylindrowe
ABT, ABK
"GUS", "CN"
ADW
ABM
ADA
jeśli to pasuje tez do B3 to no problem (niestety nie wiem, bo mi ktos robił screeny z etki pod kątem B4 jak kupowałam pompe, nie mam teraz etki zeby sprawdzic czy do B3 tez to koło pasuje - po numerze czesci trzeba sprawdzic), za symboliczną paczke fajek oddam, bo mi lezy i miejsce zabiera, wyrzucic szkoda, jest w idealnym stanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 mar 2014, 18:41
- Lokalizacja: Chełm
Witam ponownie.
Dzisiaj zauważyłem że nie za każdym razem piszczy mi jak skręce na maxa czasami piszczy , czasami nie,
A co do tej pompy to zanikające wspomaganie itp to mialem taki problem w poprzednim autku Nissanie Primerze p11 gdzie tam nic nie piszczało tylko po prostu zanikało wspomaganie przy niskich obrotach i szybkich skrętach.
Jeszcze mam pytanko który to jest ten pasek od wspomagania ? Byc może to jest jego winna i nadaje się do wymiany?
Dzisiaj zauważyłem że nie za każdym razem piszczy mi jak skręce na maxa czasami piszczy , czasami nie,
A co do tej pompy to zanikające wspomaganie itp to mialem taki problem w poprzednim autku Nissanie Primerze p11 gdzie tam nic nie piszczało tylko po prostu zanikało wspomaganie przy niskich obrotach i szybkich skrętach.
Jeszcze mam pytanko który to jest ten pasek od wspomagania ? Byc może to jest jego winna i nadaje się do wymiany?