Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8]Pisk przy skręcie

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
KAMIL801995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2014, 18:41
Lokalizacja: Chełm

[B3 1.8]Pisk przy skręcie

Post autor: KAMIL801995 » 04 wrz 2014, 21:06

Witam , mam pewien problem gdy skręcę na maxa kierownice w lewo lub prawo to piszczy mi jak by jakiś pasek ale gdy tylko odkrecę kierownice troszkę to już nie tylko gdy skręcę ją do samego końca to przy tym samym końcu mi coś piszczy .
I tu pytanie co może tak piszczeć?Czy to może być coś poważnego.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 04 wrz 2014, 22:50

może być za luźny pasek od wspomagania,a jak jest dobrze naciągnięty to odzywa się sama pompa już
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 wrz 2014, 19:51

tylko b3 chyba nie miały wspomagania :?:

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 05 wrz 2014, 20:12

B3 miały wspomaganie i to od początku produkcji tylko, że nie w każdym jest. Sam ostatnio dokładałem i wymontowywałem z b3 z 87 roku. ;-)

KAMIL801995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2014, 18:41
Lokalizacja: Chełm

Post autor: KAMIL801995 » 05 wrz 2014, 21:07

Moja jest z 90 r i ma wspomaganie :-)
Więc jest możliwośc że to pasek od wspomagania jest za luźny ale który to jest ten od wspomagania gdzie go dokładnie zlokalizowac bo audi mam pierwszy raz i obcy jest mi ten silnik.

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Re: [B3 1.8]Pisk przy skręcie

Post autor: Gosia » 05 wrz 2014, 21:16

KAMIL801995 pisze:Witam , mam pewien problem gdy skręcę na maxa kierownice w lewo lub prawo to piszczy mi jak by jakiś pasek ale gdy tylko odkrecę kierownice troszkę to już nie tylko gdy skręcę ją do samego końca to przy tym samym końcu mi coś piszczy .
I tu pytanie co może tak piszczeć?Czy to może być coś poważnego.
wyje pompa wspomagania, ja miałam u siebie podobnie, pompa została przez mechanika po objawach zdiagnozowna, tylko jej posłuchał i juz mi powiedział (zakład gdzie regeneruja pompy i maglownice), ze zaciera sie bieżnia i zalecenie kupno drugiej pompy oryginalnej w dobrym stanie i ostrzezenie przed nowymi zamiennikami chinszczyzna - regeneracja sie nie opłaca (wiec poszukalam sobie uzywki pewniaka i kupiłam)

z piszcząca pompa jeżdziłam 4 miesiace, az zaczeło znikac wspomaganie na rozgrzanym silniku i pompa zaczeła do tego cieknac pod spodem, tak dokonczyła zywota koło miesiąc temu i została włozona druga ktora juz wczesniej kupiłam
nie wiem jk w B3, ale w B4 wymiana jest dosc upierdliwa z racji braku miejsca i podejscia z kluczem... trzeba było odpiac chłodnice i wyjac, zeby miec tam dobry dostęp... kolega mi pomagał i zrobilismy sami bez kanału tę wymiane
w kazdym razie póki piszczy tylko, to masz jeszcze czas zanim podziekuje na dobre, etap drugi to znikajace wspomaganie w czasie jazdy wtedy juz nie czekac, wymienic, bo kolejnym etapem bedzie wyciek ;)
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 05 wrz 2014, 21:54

mi pompa piszczy na niskich obrotach, ale u ciebie może być zużyty pasek klinowy albo nawet kółko przez co nie da sie go odpowiednio napiąć i wtedy się ślizga i piszczy

[ Dodano: 2014-09-05, 21:56 ]
ps. u mnie zaczęła piszczeć po wymianie płynu wspomagania :-/

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 05 wrz 2014, 23:37

jeśli potrzebne kółko to ja mam, bo kupowałam pompe wspomagania do swojego B4, a ze mam diesla, to moje koło pasowe zostało przelozone, a to mi zostało (pompy są takie same, ale koło pasowe się rózni)

numer cześci 050 145 255 A

w/g katalogu Etka, silniki 4 cylindrowe
ABT, ABK
"GUS", "CN"
ADW
ABM
ADA

Obrazek

jeśli to pasuje tez do B3 to no problem (niestety nie wiem, bo mi ktos robił screeny z etki pod kątem B4 jak kupowałam pompe, nie mam teraz etki zeby sprawdzic czy do B3 tez to koło pasuje - po numerze czesci trzeba sprawdzic), za symboliczną paczke fajek oddam, bo mi lezy i miejsce zabiera, wyrzucic szkoda, jest w idealnym stanie ;-)
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 06 wrz 2014, 07:44

niestety nie ma b3 na liście

Obrazek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 wrz 2014, 09:18

Na hałasujące pompy jest metoda, o ile daje ciśnienie a tylko hałasuje. Winowajcą są opiłki metalu wystarczy na zbiorniczek dać magnes lub specjalny magnes na wężu ssącym. Oczywiście efekt nie jest szybki mi wyła niemiłosiernie a po daniu magnesu po pół roku ucichła i działa jak nowa.

KAMIL801995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2014, 18:41
Lokalizacja: Chełm

Post autor: KAMIL801995 » 06 wrz 2014, 20:24

Witam ponownie.
Dzisiaj zauważyłem że nie za każdym razem piszczy mi jak skręce na maxa czasami piszczy , czasami nie,
A co do tej pompy to zanikające wspomaganie itp to mialem taki problem w poprzednim autku Nissanie Primerze p11 gdzie tam nic nie piszczało tylko po prostu zanikało wspomaganie przy niskich obrotach i szybkich skrętach.
Jeszcze mam pytanko który to jest ten pasek od wspomagania ? Byc może to jest jego winna i nadaje się do wymiany?

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 06 wrz 2014, 22:12

jak stoisz przed otwarta maska od przodu i jak spojrzysz w dół za chłodnice, to pierwsze kołko od prawej strony napedza pompe wspomgania (ona jest za nim), i ten pasek ktory na tym kole chodzi
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga