[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - wycinka katalizatora - problem
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - wycinka katalizatora - problem
witam mam pytanko czy w audi 80 B4 z silnikiem ABT naprawde jest problem z wycieciem kata i wspawaniu rurki czy poprostu szpece w mojej okolicy cos wymyslaja a i czy katalizator ma wklad metalowy czy ceramiczny?? bo jak ceramika to bym tylko wybebeszyl smierdziela :mrgreen: prosil bym o odpowiedz na te pytania z gory dzieki
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 09:21 przez homer, łącznie zmieniany 3 razy.
kat jest wypełniony ceramiką, możesz go sprzedać za 100zł jak sie ktoś znajdzie...wspawaj rurke i po sprawie
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 09:22 przez FranoF1, łącznie zmieniany 1 raz.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
www.daros-garage.prv.plhomer pisze:FranoF1, to daj mi namiar na szpeca co sie tego podejmie bez marudzenia bo albo chca ponad 100zl albo mowia niemozliwe.... juz tak u 7
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
A mozecie mi koledzy odpowiedziec na pytanie jak sprawa wyciecia kata wyglada jesli sonda lambda jest wkrecona w przedna czesc kata czyli jak u mnie . Normalnie to bym poprostu wkrecil sonde w tym samym miejscu w rure wspawana zamiast kata ale moj tlumikarz marudzi ze w ten sposob sonda wystajac do wnetrza wydechu przytka go troche i moze byc nie za dobrze . Myslalem zeby zamiast katalizatora wspawac rure ktora sie rozszerza na srodku i w tym miejscy wkrecic sonde.
zmierz wartości jakie masz na sondzie...
sposób obejścia jest prosty, trzeba podnieść sonde do gory na dystansach żeby nie były w strumieniu spalin. poniżej link:
http://www.ephatch.com/resource/simthing/simthing.htm
albo możesz zrobić poprzez emulator, czyli okłamywanie ECU o napięciu sondy... Nie którzy potrafią także wyłączyć 2 sonde w ECU, ale nie wydaje mi się żeby u Ciebie ona była odpowiedzialna za stan Katalizatora, jak to w nowszych samochodach jest...
Czyli najpewniejsza metodą będzie kupić emulator sondy pod LPG, gazownicy mają to w małym palcu...
Pozdro
sposób obejścia jest prosty, trzeba podnieść sonde do gory na dystansach żeby nie były w strumieniu spalin. poniżej link:
http://www.ephatch.com/resource/simthing/simthing.htm
albo możesz zrobić poprzez emulator, czyli okłamywanie ECU o napięciu sondy... Nie którzy potrafią także wyłączyć 2 sonde w ECU, ale nie wydaje mi się żeby u Ciebie ona była odpowiedzialna za stan Katalizatora, jak to w nowszych samochodach jest...
Czyli najpewniejsza metodą będzie kupić emulator sondy pod LPG, gazownicy mają to w małym palcu...
Pozdro
Zaraz wolno, z tym dystansem chyba dobra sprawa jest tylko gdzie taki zestaw dostac bo sie z czyms takim nie spotkalem, zawsze mozna samemu taka tulejke dorobic z gwintem u gory i wspawac w uklad a w nia wkrecic sonde, oczywiscie dlugosc tulejki taka ze sonda jest na rowno z rurka i nie wystaje z tego co tu widze.
Piszesz cos o wylaczeniu drugiej sondy, kiedy ja mam tylko jedna sonde .
ale po co emulator, przeciez sonda bedzie dostawac sygnal o skladzie spalin taki jak wczesniej bo jest przed katalizatorem, chyba ze to zalezy od jej umiejscowienia dokladnego i w przypadku rury zamiast kata bezdie dostawac inny sygnal :?:
Jeden glupi kat a tysiac pytan i milion odpowiedzi wokol, niby wyciecie kata to prosta sprawa
Piszesz cos o wylaczeniu drugiej sondy, kiedy ja mam tylko jedna sonde .
ale po co emulator, przeciez sonda bedzie dostawac sygnal o skladzie spalin taki jak wczesniej bo jest przed katalizatorem, chyba ze to zalezy od jej umiejscowienia dokladnego i w przypadku rury zamiast kata bezdie dostawac inny sygnal :?:
Jeden glupi kat a tysiac pytan i milion odpowiedzi wokol, niby wyciecie kata to prosta sprawa