Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - wycinka katalizatora - problem

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - wycinka katalizatora - problem

Post autor: homer » 07 gru 2007, 16:15

witam mam pytanko czy w audi 80 B4 z silnikiem ABT naprawde jest problem z wycieciem kata i wspawaniu rurki czy poprostu szpece w mojej okolicy cos wymyslaja :-/ a i czy katalizator ma wklad metalowy czy ceramiczny?? bo jak ceramika to bym tylko wybebeszyl smierdziela :mrgreen: prosil bym o odpowiedz na te pytania z gory dzieki <piwo>
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 09:21 przez homer, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 gru 2007, 16:23

kat jest wypełniony ceramiką, możesz go sprzedać za 100zł jak sie ktoś znajdzie...wspawaj rurke i po sprawie
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 09:22 przez FranoF1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 07 gru 2007, 16:34

FranoF1, oki dzieki a nie lepiej wypruc kata ?? wszyscy spawacze cos mi marudza ze ujowe przejscie jest itd ze to kupa roboty albo ze sie nie da :-/

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 gru 2007, 16:41

temat nadal źle nazwany....stosuj tagi...

nie rozumie po co wypruwać... wytnij, sprzedaj, i wspawaj zwykłą rurę. i po sprawie...
p.s. zmień tłumikarzy... :!:

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 07 gru 2007, 16:53

FranoF1, ma racje sprzedasz kata, a za kaske nawet strumienice mozesz zalozyc zeby panowie na stacji kontroli sie nie czepiali. Pozatym wypruty kat czasem rezonuje i wydobywa sie spod autka dziwny dzwiek.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 07 gru 2007, 17:03

FranoF1, to daj mi namiar na szpeca co sie tego podejmie bez marudzenia bo albo chca ponad 100zl albo mowia niemozliwe.... juz tak u 7 :-/

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 07 gru 2007, 17:34

homer pisze:FranoF1, to daj mi namiar na szpeca co sie tego podejmie bez marudzenia bo albo chca ponad 100zl albo mowia niemozliwe.... juz tak u 7 :-/
www.daros-garage.prv.pl

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 08 gru 2007, 00:58

homer, niewiem gdzie Ty pojechałeś do jakichś nierobów czy co :?:
Ja w ABT wywaliłem kata i sprzedałem za 200zł,wycinali mi tam gdzie montują tłumiki zamienne,warsztat tylko tym się zajmuje.Wycięcie kata i wspawanie strumienicy 50zł :mrgreen:

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 08 gru 2007, 10:21

To gdzie ty mieszkasz ze takie nieroby są ? :-|
u mnie gosc bierze 40zł i wstawia zwykłą rure w miejsce kata i po sprawie <ok>

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 08 gru 2007, 13:06

no u mnie wszystkim przeszkadza jakas zwerzka czy kolnierz no normalnie wity opadywuja :-/

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 11 gru 2007, 14:14

A mozecie mi koledzy odpowiedziec na pytanie jak sprawa wyciecia kata wyglada jesli sonda lambda jest wkrecona w przedna czesc kata czyli jak u mnie ;-) . Normalnie to bym poprostu wkrecil sonde w tym samym miejscu w rure wspawana zamiast kata ale moj tlumikarz marudzi ze w ten sposob sonda wystajac do wnetrza wydechu przytka go troche i moze byc nie za dobrze :-/ . Myslalem zeby zamiast katalizatora wspawac rure ktora sie rozszerza na srodku i w tym miejscy wkrecic sonde.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 11 gru 2007, 14:21

Słonik sonda jest przed katem czy za?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 11 gru 2007, 16:01

FranoF1 sonda jest wkrecona w puszke kata ale na sciance od strony kolektora wydechowego czyli tak jakby przed katem. Zaznaczylem czerwona strzalka na foto:
Obrazek

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 11 gru 2007, 16:29

zmierz wartości jakie masz na sondzie...

sposób obejścia jest prosty, trzeba podnieść sonde do gory na dystansach żeby nie były w strumieniu spalin. poniżej link:

http://www.ephatch.com/resource/simthing/simthing.htm

albo możesz zrobić poprzez emulator, czyli okłamywanie ECU o napięciu sondy... Nie którzy potrafią także wyłączyć 2 sonde w ECU, ale nie wydaje mi się żeby u Ciebie ona była odpowiedzialna za stan Katalizatora, jak to w nowszych samochodach jest...

Czyli najpewniejsza metodą będzie kupić emulator sondy pod LPG, gazownicy mają to w małym palcu...

Pozdro

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 11 gru 2007, 16:46

Zaraz wolno, z tym dystansem chyba dobra sprawa jest tylko gdzie taki zestaw dostac bo sie z czyms takim nie spotkalem, zawsze mozna samemu taka tulejke dorobic z gwintem u gory i wspawac w uklad a w nia wkrecic sonde, oczywiscie dlugosc tulejki taka ze sonda jest na rowno z rurka i nie wystaje z tego co tu widze.
Piszesz cos o wylaczeniu drugiej sondy, kiedy ja mam tylko jedna sonde :-/ .
ale po co emulator, przeciez sonda bedzie dostawac sygnal o skladzie spalin taki jak wczesniej bo jest przed katalizatorem, chyba ze to zalezy od jej umiejscowienia dokladnego i w przypadku rury zamiast kata bezdie dostawac inny sygnal :?:
Jeden glupi kat a tysiac pytan i milion odpowiedzi wokol, niby wyciecie kata to prosta sprawa :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl